Goedemorgen! Jij ook Fijne Kerst!quote:Op woensdag 25 december 2019 07:53 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Fijne kerst allemaal en heel veel luisterplezier gewenst!!!!
Volgens mij wel, 8/9 uur steeds toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 07:56 schreef Cee het volgende:
Is het de eerste keer dat het zo vroeg start eigenlijk? Kan me niet herinneren dat ik hier helemaal klaar zat voor de eerste tonen terwijl het buiten donker is.
Volgens mij vorig jaar 9 uur idd.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:56 schreef Cee het volgende:
Is het de eerste keer dat het zo vroeg start eigenlijk? Kan me niet herinneren dat ik hier helemaal klaar zat voor de eerste tonen terwijl het buiten donker is.
Laatste jaren wel, maar het is met de jaren wel steeds vroeger geworden...quote:Op woensdag 25 december 2019 07:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Volgens mij wel, 8/9 uur steeds toch?
Even met de poedersuiker buiten strooien, dan welquote:Op woensdag 25 december 2019 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
Is het bij jullie wel een witte Kerst?
Bijnaquote:Op woensdag 25 december 2019 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
Is het bij jullie wel een witte Kerst?
Ah, ze gaan In a Gadda da Vida en Tubular Bells dit jaar helemaal draaien?quote:
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:57 schreef Cee het volgende:
Hier staat George Baker nog te zingen, dan heb ik de goede zender toch?
Ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:57 schreef Cee het volgende:
Schakelt altijd op het laatst om.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:57 schreef Cee het volgende:
Nooit!quote:
Ah, ik luister via de radio, zodoende.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke dan voor Ziggo?
Edit: laat maar, is wel de goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
zie mijn vorige postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |