crashte hij maar eens keer... als ik toch aan 1 kerstlied een hekel hebquote:
Ach wel een keer aardig om gehoord te hebben. kende het niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:24 schreef Isorden het volgende:
Dit is zelfs voor een kerstnummer wel heel zoetsappig zeg
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach wel een keer aardig om gehoord te hebben. kende het niet.
Ik vind m leuker dan die van Chrisquote:Op woensdag 25 december 2019 07:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Geloof dat 1x wel genoeg is...
NPO 1 Extra, maar ik weet niet waar die zit op Ziggo. Ik kijk via de schotel.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:36 schreef PippenScottie het volgende:
Welke ziggo zender zendt het café straks uit?
Niet 222 volgens de tv gids.
Heb je NPO 1 Extra?quote:Op woensdag 25 december 2019 07:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb geen idee. Ik kijk zelden tv en dan alleen maar sport. Ik ga eens wat rondzappen.quote:
Top 2000 is dit jaar 24/7 te volgen op NPO 1 extra:quote:Op woensdag 25 december 2019 07:36 schreef PippenScottie het volgende:
Gevonden. Dank je.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 07:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Top 2000 is dit jaar 24/7 te volgen op NPO 1 extra:
Ziggo: kanaal 128
KPN: zender van de maand op kanaal 42 (ook te vinden op 76)
T-mobile: kanaal 273
Voor alle overige aanbieders zijn de kanalen te vinden op npo.nl/extra.
In plaats van die mash up kan je ook de hele versie van Still got the Blues draaien.quote:
Als Bart Arens een mash up wil laten horen moet ie het maar in de keuzelijst zetten en kijken hoeveel mensen er op stemmen.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mashup is wel lekker, hebben we meteen een dik klaagmoment te pakken.
ja lekker rustig was datquote:Op woensdag 25 december 2019 07:49 schreef asco het volgende:
[..]
Het was zo lekker rustig om 6 uur he.
ik ben er bang voor dat het de lijst nog zou halen ookquote:Op woensdag 25 december 2019 07:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als Bart Arens een mash up wil laten horen moet ie het maar in de keuzelijst zetten en kijken hoeveel mensen er op stemmen.
Waarschijnlijk top 50.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben er bang voor dat het de lijst nog zou halen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |