Ja, het klagen hoort er ook gewoon bij. Dan waardeer je juist de mooie nummersquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:21 schreef ok01 het volgende:
Ik heb er zin in mensen![]()
Ik kan me eerlijk gezegd geen beter begin van de kerst wensen, dan met jullie klagen over het feit dat James Bay boven Blind Melon staat![]()
8 uur is wel ff vroeg zat me dunkt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:06 schreef Cassa95 het volgende:
De mensen die 2000 nummers te weinig vinden, kunnen morgenochtend om 6 uur deze playlist aanzetten met de Bubbling Under (2001 (Torn) tot 2032 (Jealous Guy)). In 2 uur tijd ben je dan goed opgewarmd voor de echte top 2000. De boer is troef staat "helaas" niet op Spotify, maar jullie kunnen nog wel genieten van Blof, Coldplay en andere artiesten waarvan het zonde is dat ze het net niet gehaald hebben.
Sorteren op "Datum toegevoegd" om bij 2032 te beginnen.
Spotify: https://open.spotify.com/playlist/1mdmrtsw8DJmASmueNRyTv?si=T_d3Lf0FQ7mSfrYYcRyT-Q
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:36 schreef alopio het volgende:
Godver, vandaag nog even kutnieuws gehoord wat betreft de werksituatie. Lekkere kerstdagen zo en een klote eind van 2019 en een klote start van 2020. Totaal geen eindejaars stemming voor nu dus.
Godver, vandaag nog even kutnieuws gehoord wat betreft de werksituatie. Lekkere kerstdagen zo en een klote eind van 2019 en een klote start van 2020. Totaal geen eindejaars stemming voor nu dus.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog een paar uurtjes slapen en dan gaan we beginnen
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:48 schreef alopio het volgende:
Dank allen! Maar komt goed, alleen de timing is natuurlijk bijzonder kut. Maar we kunnen nu wel lekker wegkwijnen in zelfmedelijden met alle emotionele nummers de komende week, en ik ben een weekje weg straks dus dat helpt ook
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zit te kijken naar de documentaire "Hired Guns" over sessiemuzikanten.
Ik heb besloten NOOIT meer op welk nummer dan ook van Billy Joel te stemmen.
Wat een lul.
Als een van de muzikanten waar je jaren mee op tour bent geweest wegens een ontslag van de hele band zonder zelfs maar een telefoontje van Mister Bigstar Meneer Joel uiteindelijk mede als gevolg daarvan zelfmoord pleegt, de drummer die er dan nog wel bij mocht blijven een aantal jaren later een scheiding heeft en financieel moeilijk zit (want veel betaald krijgen ze niet) tegen Billy zegt: "Ik zit nu moeilijk, als je wat kruimels over hebt, schuif dat alsjeblief naar mij toe" en meneer Joel zegt "Dat kan ik niet doen, dat had je me nooit mogen vragen" en vervolgens nooit meer tegen hem praat, diezelfde drummer niet met het vliegtuig van meneer Joel mee terug naar huis mag vliegen omdat de grote meneer Joel "misschien wil gaan liggen en er dan geen ruimte genoeg is", dan heb ik het wel gehad met zo iemand ja.quote:
Zo dan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als een van de muzikanten waar je jaren mee op tour bent geweest wegens een ontslag van de hele band zonder zelfs maar een telefoontje van Mister Bigstar Meneer Joel uiteindelijk mede als gevolg daarvan zelfmoord pleegt, de drummer die er dan nog wel bij mocht blijven een aantal jaren later een scheiding heeft en financieel moeilijk zit (want veel betaald krijgen ze niet) tegen Billy zegt: "Ik zit nu moeilijk, als je wat kruimels over hebt, schuif dat alsjeblief naar mij toe" en meneer Joel zegt "Dat kan ik niet doen, dat had je me nooit mogen vragen" en vervolgens nooit meer tegen hem praat, diezelfde drummer niet met het vliegtuig van meneer Joel mee terug naar huis mag vliegen omdat de grote meneer Joel "misschien wil gaan liggen en er dan geen ruimte genoeg is", dan heb ik het wel gehad met zo iemand ja.
wow wat een zak hooiquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als een van de muzikanten waar je jaren mee op tour bent geweest wegens een ontslag van de hele band zonder zelfs maar een telefoontje van Mister Bigstar Meneer Joel uiteindelijk mede als gevolg daarvan zelfmoord pleegt, de drummer die er dan nog wel bij mocht blijven een aantal jaren later een scheiding heeft en financieel moeilijk zit (want veel betaald krijgen ze niet) tegen Billy zegt: "Ik zit nu moeilijk, als je wat kruimels over hebt, schuif dat alsjeblief naar mij toe" en meneer Joel zegt "Dat kan ik niet doen, dat had je me nooit mogen vragen" en vervolgens nooit meer tegen hem praat, diezelfde drummer niet met het vliegtuig van meneer Joel mee terug naar huis mag vliegen omdat de grote meneer Joel "misschien wil gaan liggen en er dan geen ruimte genoeg is", dan heb ik het wel gehad met zo iemand ja.
Precies. En overigens werd diezelfde drummer er ook uitgezet op een manier waar de honden geen brood van lusten. Concerten in New York, mensen die hem om kaartjes vragen "want je zit toch in de band" en er dan achter komen dat je (blijkbaar) voormalige baas daar optreedt zonder dat je daar iets van weet. Gewoon niet gevraagd.quote:
Ik denk dat we van een hoop artiesten eigenlijk niet willen weten hoe ze in het echt zijn....quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies. En overigens werd diezelfde drummer er ook uitgezet op een manier waar de honden geen brood van lusten. Concerten in New York, mensen die hem om kaartjes vragen "want je zit toch in de band" en er dan achter komen dat je (blijkbaar) voormalige baas daar optreedt zonder dat je daar iets van weet. Gewoon niet gevraagd.
En bedankt voor de afgelopen 30+ jaar
"bekend" en "aardig" gaan lang niet altijd samen inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:04 schreef asco het volgende:
[..]
Ik denk dat we van een hoop artiesten eigenlijk niet willen weten hoe ze in het echt zijn....
Dat geloof ik meteen, maar ik kreeg toch de indruk dat dit toch wel een uitzondering was wat "werkgeverschap" betreft.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:04 schreef asco het volgende:
[..]
Ik denk dat we van een hoop artiesten eigenlijk niet willen weten hoe ze in het echt zijn....
Dan ben je ook wel een waardeloze man inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Peeps, tot morgen.
Jetzt geht's loss!
Dat is ook geen straf inderdaad, maar toch maar lekker op vakantie, kan ik wel gebruiken nu. Maar zal ook af en toe wel hier te zien zijn hoor, ik probeer toch wat uurtjes mee te pakken, vooral in de avond.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:53 schreef ok01 het volgende:
[..]je kan ook altijd bij ons wegkwijnen komende week
Blijft spannend hoe het deze keer afloopt natuurlijk. Je weet nooitquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk nog even Lord of The Rings.
Ik hoop maar dat Helm’s Deep standhoudt.
Bij “de tune” krijg je toch altijd een warm gevoel, ook al is die verpestquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:57 schreef molloot200 het volgende:
De wekker staatToch gek hoe ik elk jaar weer op eerste kerstdag mn wekker om 7:58 zet, terwijl ik die eerste paar nummertjes toch ook gewoon terug kan luisteren op 1 januari, of desnoods in de reclameblokken
Niemand wil de intromix missen...…quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:57 schreef molloot200 het volgende:
De wekker staatToch gek hoe ik elk jaar weer op eerste kerstdag mn wekker om 7:58 zet, terwijl ik die eerste paar nummertjes toch ook gewoon terug kan luisteren op 1 januari, of desnoods in de reclameblokken
Ik denk dat ik toch maar even uitslaapquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:04 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben er ook gewoon bij hoor. Op de Mash-up van Bart is ongetwijfeld al genoeg aan te merken, dus een beter begin kan je je niet wensen.
Da's de beste manier om eraan te beginnen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar even uitslaap
Over een paar jaar zal dat wel het geval zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:20 schreef 4-elements het volgende:
Ik had in mijn hoofd dat de lijst al om middernacht begon. Was daar naar toe aan het leven. Nu overheerst even de teleurstelling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |