Vandaag ook eindelijk weer eens de hele versie van Still Got The Blues gehoord.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk dat ze 'm ook gewoon helemaal draaien en niet voortijdig afkappen.
Ook een echte top4000 hit trouwens. Alle 15 edities. Echt een lijst vol klassiekers en knallers.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ibiza
Whoah! Back to the island
Whoah! We're gonna have a party
Whoah! In the Mediterranean Sea
Het origineel vast niet?quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ook een echte top4000 hit trouwens. Alle 15 edities. Echt een lijst vol klassiekers en knallers.
Mja, te vaak gehoord, net als al die andere top 10 nummers zo'n beetje.... de lol is er wel vanafquote:
Leugens, Fokkers hebben geen schoonmoedersquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:37 schreef Berkery het volgende:
Dit werd ook gedraaid bij de crematie van mijn schoonmoeder. Klonk leuk in de aula.
Klopt!quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leugens, Fokkers hebben geen schoonmoeders
Weer eens wat anders dan de geijkte shitquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:37 schreef Berkery het volgende:
Dit werd ook gedraaid bij de crematie van mijn schoonmoeder. Klonk leuk in de aula.
Nee, dit dan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
U2 is wel jammer. Geen fan hier.
Klopt, Coldplay is ook wat jammer. Fix You is niet eens het mooiste nummer trouwens, want ze hebben wel een aantal nummers die te doen zijn. Vanaf X&Y zakten ze weg wat mij betreft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |