Kaplaarzen. Fijne rubberen kaplaarzen.quote:Op zondag 22 december 2019 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Ik ga weg Leen' was nog origineel, daarna werd 'ie een parodie van zichzelf...
quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegâh was je rond deze tijd drukker met de apotheose bij het Glazen Huis...
Precies. De Top4000 is nog geen slachtoffer van gehypt geneuzel. Ja, uiteraard wat hoge nieuwkomers van nieuwere populaire nummers, maar niet dat andere geneuzel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:46 schreef satecl het volgende:
Ik luister het dit jaar voor het eerst en ik moet zeggen dat ik mij prima vermaak. Geen gehypte nummers. Niks mis mee en een lekkere opwarmer voor de Top 2000. Ik heb eigenlijk wel het (voor)gevoel dat de populariteit vanaf dit jaar minder zal worden.
Top 4000quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. De Top4000 is nog geen slachtoffer van gehypt geneuzel. Ja, uiteraard wat hoge nieuwkomers van nieuwere populaire nummers, maar niet dat andere geneuzel.
En gelukkig nog veel echte klassiekers die in Top2000 niet meer voorkomen.
Jij denkt dat er daadwerkelijk genoeg mensen op de Top 4000 stemmen?quote:Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En top2000 krijgt natuurlijk ook veel meer aandacht dan de top 4000 en is dus makkelijker prooi voor manipulatie.
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:14 schreef asco het volgende:
Stemmen mag weer.
https://www.radio10.nl/top-4000
Alleen zo kut dat je moet registreren om te kunnen stemmenquote:Op donderdag 5 november 2020 08:14 schreef asco het volgende:
Stemmen mag weer.
https://www.radio10.nl/top-4000
Maar nog altijd beter dan non-stations als Radio 538, Q Music, 3FM en meer van die middelmatige meuk.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grootste probleem vind ik nog altijd de vele reclame.
In ieder geval dan die eerste 2, 3fm vind ik dan vooral weer extreem wisselvallig.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar nog altijd beter dan non-stations als Radio 538, Q Music, 3FM en meer van die middelmatige meuk.
Reclame is toch net als bij NPO2 om het hele en halve uur?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grootste probleem vind ik nog altijd de vele reclame.
Bij NPO2 is het maar 1x per uurquote:Op donderdag 5 november 2020 10:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Reclame is toch net als bij NPO2 om het hele en halve uur?
Oh ja, tijdens top 2000 is dat zo.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij NPO2 is het maar 1x per uur
Nee altijd (maar wel even nieuwsupdate op het halve uur idd)quote:Op donderdag 5 november 2020 10:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ja, tijdens top 2000 is dat zo.
Mja, boeiuh, 2x reclame, ga je niet dood van
Nogmaals, je gaat er niet dood aan en niemand dwingt je om te luisterenquote:Op donderdag 5 november 2020 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee altijd (maar wel even nieuwsupdate op het halve uur idd)
Klopt, maar dan mag ik toch wel zeggen dat ik dat het grootste probleem van de lijst vind?quote:Op donderdag 5 november 2020 10:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nogmaals, je gaat er niet dood aan en niemand dwingt je om te luisteren
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar dan mag ik toch wel zeggen dat ik dat het grootste probleem van de lijst vind?
Ik luister daardoor bijvoorbeeld makkelijker naar de Evergreen, zelfs al krijg ik daarvan aan het eind van de week het gevoel andere gordijnen aan te moeten schaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |