Mani is MANIsch depressiefquote:Op maandag 23 december 2019 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn heel veel dingen voor jou niet cringe, omdat je nooit buiten komt? #dtv
Ik ben er nu pas !quote:Op maandag 23 december 2019 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
Topic loopt weer leeg. DAAAG DAGJESAIDS.
Ik ben aan het racen in GTA online.quote:Op maandag 23 december 2019 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn heel veel dingen voor jou niet cringe, omdat je nooit buiten komt? #dtv
Speel dan iRacing, man man manquote:Op maandag 23 december 2019 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben aan het racen in GTA online.
Op dit moment speel ik even met de balzak. Bohhhh Elisa Dreams godinquote:
Ik had ooit een motorbende waarmee we de stad op zijn kop zetten.quote:Op maandag 23 december 2019 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben aan het racen in GTA online.
In The Sims sloot ik altijd mijn zwarte buurvrouw op in een kamer en verwijderde dan de deur GENOT.quote:Op maandag 23 december 2019 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had ooit een motorbende waarmee we de stad op zijn kop zetten.
Zou ik toch eerder voor sherrock gaanquote:Op maandag 23 december 2019 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik even met de balzak. Bohhhh Elisa Dreams godin
https://www.instagram.com/elisaexhibfan/?hl=nl
HAHAHAHAH GAYYYquote:Op maandag 23 december 2019 16:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou ik toch eerder voor sherrock gaan
Laten zwemmen op een feestje en dan muren om het zwembad zetten als ze erin liggenquote:Op maandag 23 december 2019 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In The Sims sloot ik altijd mijn zwarte buurvrouw op in een kamer en verwijderde dan de deur GENOT.
Buurvrouw creampien en dan werd de buurman MADquote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten zwemmen op een feestje en dan muren om het zwembad zetten als ze erin liggen
Niet zoveel, webster chokete op het eindquote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef Platinumgoat het volgende:
Wat is er gebeurd tijdens Webster-Lewis? Heb hem gemist...
U kunt de samenvatting op YouTube kijken allen dagjesmens.quote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef Platinumgoat het volgende:
Wat is er gebeurd tijdens Webster-Lewis? Heb hem gemist...
Deze game is PUUR GENOTquote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten zwemmen op een feestje en dan muren om het zwembad zetten als ze erin liggen
Bedankt voor deze analyse Jan. Terug naar de studio.quote:Op maandag 23 december 2019 16:45 schreef Kopiko het volgende:
Weinig spektakel ... maar zo begon Dwarf-Snackpot ook
Dit heb ik echt helemaal kapot gespeeld vroegerquote:Op maandag 23 december 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
Supaplex genot![]()
1000+ levels genot
[ afbeelding ]
Jij bedankt voor (o.a.) je Supaplex-update. Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 23 december 2019 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedankt voor deze analyse Jan. Terug naar de studio.
quote:Op maandag 23 december 2019 16:46 schreef Szura het volgende:
Happy op het podium dansen en dan in je wedstrijden deze depressieve droomact
Kwaliteitsposts niet waarderenquote:Op maandag 23 december 2019 16:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jij bedankt voor (o.a.) je Supaplex-update. Hou ons op de hoogte!
Nee is echt heel anders. Barney is gewoon depressief, bij Dimi is het angst en stress. Niet voor het eerst bij jonge darters.quote:Op maandag 23 december 2019 16:46 schreef Zorro het volgende:
Is de geest van Barney in vd Bergh gevaren of zo? Hoofdschudden, dramatisch weglopen, alles zit erin.
Tattoo op de buik.quote:Op maandag 23 december 2019 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik even met de balzak. Bohhhh Elisa Dreams godin
https://www.instagram.com/elisaexhibfan/?hl=nl
Dit rook zo gruwelijk chemischquote:Op maandag 23 december 2019 16:49 schreef Szura het volgende:
Simon smeert dit in z'n haar
[ afbeelding ]
Kurz had er ogenschijnlijk geen last van.quote:Op maandag 23 december 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
bij Dimi is het angst en stress. Niet voor het eerst bij jonge darters.
Of kort VERDOMME die reclameblokken een half minuutje in. Kan hier en daar echt wel iets af.quote:Op maandag 23 december 2019 16:50 schreef T3hTommay het volgende:
LAAT ZIJLEMANS, KOERT EN MAIJERAIDS HUN BEK DAN HOUDEN GODVERRRDOMME, METEEN NAAR HET DARTSEN TOE HUP
En dat 3x achter elkaarquote:Op maandag 23 december 2019 16:51 schreef Szura het volgende:
Als ... zijnde
Zijtaids is een taalverkrachter
Wel mooi dat alle psychische aandoeningen gewoon voorbij komen op zo'n WK Darts.quote:Op maandag 23 december 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee is echt heel anders. Barney is gewoon depressief, bij Dimi is het angst en stress. Niet voor het eerst bij jonge darters.
Dat mag niet van Peter vd Vorst.quote:Op maandag 23 december 2019 16:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Of kort VERDOMME die reclameblokken een half minuutje in. Kan hier en daar echt wel iets af.
Level 7 is dit geloof ik. Echt een genotsspelquote:Op maandag 23 december 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
Supaplex genot![]()
1000+ levels genot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2019 16:49 schreef Szura het volgende:
Simon smeert dit in z'n haar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2019 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
Je bestelling met ordernummer: DKBDxxxx Is per PostNL verzonden d.d. 23 december 2019
In verband met de drukte rondom "Black Friday" kan het iets langer duren dan normaal voordat je pakket geleverd wordt.
WAT KLOPT HIER NIET ALLEN?
Wij niet.quote:Op maandag 23 december 2019 16:53 schreef Szura het volgende:
Ik mis @:wimderon wel met z'n huiskamerfoto's
Het hoeft ook niet iedereen te gebeuren. Maar je ziet het wel bij Humphries bijvoorbeeld, of laat staan al die Darteritus-spelers. Zag het gisteren zelfs enkele keren bij Aspinall.quote:Op maandag 23 december 2019 16:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kurz had er ogenschijnlijk geen last van.
BoppeGodquote:Op maandag 23 december 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
Wat een genot. Kaddenwebshop gerund door KADDEN![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Poezenbazen.nl
Autisme, angst, depressie en obesitas heb ik al afgetekend van mijn bingo-kaart, jij?quote:Op maandag 23 december 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel mooi dat alle psychische aandoeningen gewoon voorbij komen op zo'n WK Darts.
Zie je ook alleen op het WK.
Dicht oor, beide knieën, enkel, rug...quote:Op maandag 23 december 2019 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Autisme, angst, depressie en obesitas heb ik al afgetekend van mijn bingo-kaart, jij?
Klinkt als een nieuwe kinderhitquote:Op maandag 23 december 2019 16:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dicht oor, beide knieën, enkel, rug...
dat zijn fysieke aandoeningen, we praten over psychischequote:Op maandag 23 december 2019 16:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dicht oor, beide knieën, enkel, rug...
Narcisme (Pryce), psychopaat (Die oudere Ier met zijn dode blik), schizofrenie en antisociale persoonlijkheidsstoornis (die jonge Ier met kwijl uit zijn bek), bipolaire stoornis (Wade je wel)quote:Op maandag 23 december 2019 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Autisme, angst, depressie en obesitas heb ik al afgetekend van mijn bingo-kaart, jij?
klinkt als de bingokaart van een polikliniekquote:Op maandag 23 december 2019 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dimi is een hele onzekere jongen. Altijd al geweest.quote:Op maandag 23 december 2019 17:01 schreef Vriezzer het volgende:
Dimi zit zwaar aan de medicijnen. Malloot.
Narcisme is geen stoornis, verder heb ik gewoon laagfunctionerend autisme afgetekend bij die kwijlerd. Bipolair was ik vergeten uiteraard.quote:Op maandag 23 december 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narcisme (Pryce), psychopaat (Die oudere Ier met zijn dode blik), schizofrenie en antisociale persoonlijkheidsstoornis (die jonge Ier met kwijl uit zijn bek), bipolaire stoornis (Wade je wel)
Ik las oma (lol)quote:Op maandag 23 december 2019 17:01 schreef Poepz0r het volgende:
Vergeet ook niet dat Dimi veel hinder heeft van zijn zieke vriendin. Stukje coma.
Ja, maar ik speel liever Sex Villa 3D.quote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie The Sims wel eens gespeeld met sex mods? Dan kan je ze naakt gewoon in alle kamers in de raarste standjes sex kunnen laten hebben, en ook met familieleden onderling en zelfs kinderen. Haha echt raar of niet haha.
Narcistische persoonlijkheidsstoornis is wel wat joh.quote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Narcisme is geen stoornis, verder heb ik gewoon laagfunctionerend autisme afgetekend bij die kwijlerd. Bipolair was ik vergeten uiteraard.
Kan je dan pubermeisjes ook zwanger maken?quote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie The Sims wel eens gespeeld met sex mods? Dan kan je ze naakt gewoon in alle kamers in de raarste standjes sex kunnen laten hebben, en ook met familieleden onderling en zelfs kinderen. Haha echt raar of niet haha.
TEAM BORDERLINEquote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narcistische persoonlijkheidsstoornis is wel wat joh.
Zullen ook nog wel wat ADHD'ers bij zitten.
In Sex Villa 3D kun je gewoon vuistneuken genot.quote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dan pubermeisjes ook zwanger maken?
Nee dit kan niet.quote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Je hebt gelijk, NPSquote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narcistische persoonlijkheidsstoornis is wel wat joh.
Zullen ook nog wel wat ADHD'ers bij zitten.
Heeft die al heel zijn leven last van, vooral angstig om te presteren. Des te knapper dat hij al zo hoog op de ranglijst staat. Ik weet nog in de jeugd dat niemand een cent voor hem gaf. Wel voor Kim enz, maar niet voor Dimitri.quote:Op maandag 23 december 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij staat Dimitri onder enorme stress. Wat had hij gezegd over die hartkloppingen eigenlijk?
Paniekaanvalletjes, depressie?
Petjequote:Op maandag 23 december 2019 17:05 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wij kijken bijna alle wedstrijden en me zoon is al 2 jaar iedere dag aan het oefenen zijn grootste voorbeeld is Mighty Micheal van Gerwen 🏆
Nee die was je vergeten ouwe dibbes.quote:Op maandag 23 december 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jij hebt daar last van?
Verklaart een hoop.
Hontje heet Gradjequote:Op maandag 23 december 2019 17:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Petje
Gevaarlijke honden
Geen interpunctie
'Me'
Tokkie confirmed
Is daar niks aan te doen dmv therapie en eventueel medicatie?quote:Op maandag 23 december 2019 17:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft die al heel zijn leven last van, vooral angstig om te presteren. Des te knapper dat hij al zo hoog op de ranglijst staat. Ik weet nog in de jeugd dat niemand een cent voor hem gaf. Wel voor Kim enz, maar niet voor Dimitri.
Nee. Ik heb zelf ook dat ik ineens ga nadenken op een spannend moment in een wedstrijd. Kun je geen donder aan doen. Ja verdovende middelen misschienquote:Op maandag 23 december 2019 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is daar niks aan te doen dmv therapie en eventueel medicatie?
Ik heb ook weleens last van slapeloosheid en hartkloppingen gehad als er iets heel spannends stond te gebeuren, maar daar kan je wel aan werken.quote:Op maandag 23 december 2019 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Ik heb zelf ook dat ik ineens ga nadenken op een spannend moment in een wedstrijd. Kun je geen donder aan doen. Ja verdovende middelen misschien
Darters denken nietquote:Op maandag 23 december 2019 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Ik heb zelf ook dat ik ineens ga nadenken op een spannend moment in een wedstrijd. Kun je geen donder aan doen. Ja verdovende middelen misschien
Zal Sherrock ook wat onder de leden hebben?quote:Op maandag 23 december 2019 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, NPS. Weet alleen niet of Pryce er een is. Misschien een gevalletje comorbiditeit met het autisme van ‘O Connor? Jammer dat asperger geen aparte stoornis meer is, dan hadden we er een extra gehad.
Ja op die manier wel, maar in een wedstrijd zoals dit niet. Als je ineens in je hoofd hoort; Komop even 140 ofzoiets. Dat kun je niet uitschakelen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens last van slapeloosheid en hartkloppingen gehad als er iets heel spannends stond te gebeuren, maar daar kan je wel aan werken.
Staat veel medicatie niet op de dopinglijst?quote:Op maandag 23 december 2019 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is daar niks aan te doen dmv therapie en eventueel medicatie?
Dan moet je ze een flinke trap geven, de gemiddelde darter krijg je met een schopje niet van z'n plekquote:Op maandag 23 december 2019 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste darters wel rijp voor.
Ja, maar je gedachtes kun je niet uitschakelen. Dat komt zomaar op zeg maar. Een therapeut kan wel zeggen; JE MOET NIET NADENKEN TIJDENS HET GOOIEN, maar het gaat automatisch.quote:Op maandag 23 december 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat veel medicatie niet op de dopinglijst?
Leuke opmerking Ton Kas.quote:Op maandag 23 december 2019 17:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan moet je ze een flinke trap geven, de gemiddelde darter krijg je met een schopje niet van z'n plek
Scheelt dat de meeste darters mokerdom zijnquote:Op maandag 23 december 2019 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja, maar je gedachtes kun je niet uitschakelen. Dat komt zomaar op zeg maar. Een therapeut kan wel zeggen; JE MOET NIET NADENKEN TIJDENS HET GOOIEN, maar het gaat automatisch.
Even lekker oxazepammetje nemen, ja toch.quote:Op maandag 23 december 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat veel medicatie niet op de dopinglijst?
Kan je misschien wel aanleren om aan iets anders te denken tijdens het gooien.quote:Op maandag 23 december 2019 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja, maar je gedachtes kun je niet uitschakelen. Dat komt zomaar op zeg maar. Een therapeut kan wel zeggen; JE MOET NIET NADENKEN TIJDENS HET GOOIEN, maar het gaat automatisch.
Valt wel mee hoor. Je hebt de VMBO'er,. maar er zitten ook HBO+ers tussen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Scheelt dat de meeste darters mokerdom zijn
Prof. dr. Chisnallquote:Op maandag 23 december 2019 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je hebt de VMBO'er,. maar er zitten ook HBO+ers tussen.
Nope. Gaat echt vanzelf. Diegene die dat WEL kunnen dat zijn de toppers. Het is zo fucking lastig die druk.quote:Op maandag 23 december 2019 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je misschien wel aanleren om aan iets anders te denken tijdens het gooien.
Ja, dat is echt ontzettend knap. Zeker als je een spel speelt als darten, waarbij één millimeter het verschil kan maken voor duizenden euro’s of niet en waarbij je tevens ontzettend afhankelijk bent van je tegenstander. Lekker op 40 staan voor de set en dan afwachten of je tegenstander iets van 117 gaat uitgooien, das goed voor je hart.quote:Op maandag 23 december 2019 17:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft die al heel zijn leven last van, vooral angstig om te presteren. Des te knapper dat hij al zo hoog op de ranglijst staat. Ik weet nog in de jeugd dat niemand een cent voor hem gaf. Wel voor Kim enz, maar niet voor Dimitri.
Niet kijken naar de beurt van je tegenstander helpt ook. Totaal gefocust op je eigen beurt. Eigen wereldje creërenquote:Op maandag 23 december 2019 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat is echt ontzettend knap. Zeker als je een spel speelt als darten, waarbij één millimeter het verschil kan maken voor duizenden euro’s of niet en waarbij je tevens ontzettend afhankelijk bent van je tegenstander. Lekker op 40 staan voor de set en dan afwachten of je tegenstander iets van 117 gaat uitgooien, das goed voor je hart.
Je wilt niet weten hoe dit spel mij weleens verschrikkelijk mad maakt. Zo speelde ik ooit een partij tegen een gozer waarbij ik iedere leg op een dubbel stond (bo5 legs) en hij 3 x 100+ uittyft. Je bent beter maar wint niet. Teringspelquote:Op maandag 23 december 2019 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat is echt ontzettend knap. Zeker als je een spel speelt als darten, waarbij één millimeter het verschil kan maken voor duizenden euro’s of niet en waarbij je tevens ontzettend afhankelijk bent van je tegenstander. Lekker op 40 staan voor de set en dan afwachten of je tegenstander iets van 117 gaat uitgooien, das goed voor je hart.
(boom) chirurg Pipe.quote:Op maandag 23 december 2019 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je hebt de VMBO'er,. maar er zitten ook HBO+ers tussen.
Uiteraard, maar daarom lijkt aan iets anders denken mij beter dan geforceerd er niet aan proberen te denken.quote:Op maandag 23 december 2019 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nope. Gaat echt vanzelf. Diegene die dat WEL kunnen dat zijn de toppers. Het is zo fucking lastig die druk.
Ook dat is lastig. Zeker op semi-pro niveau. Je staat op een baantje te darten MET publiek. Je tegenstander gooit 180 en hun gaan los (lekker pik! dat zijn ze!). Dat hoor je ALTIJD.quote:Op maandag 23 december 2019 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet kijken naar de beurt van je tegenstander helpt ook. Totaal gefocust op je eigen beurt. Eigen wereldje creëren
Lekker een pijl in z'n rug keilenquote:Op maandag 23 december 2019 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe dit spel mij weleens verschrikkelijk mad maakt. Zo speelde ik ooit een partij tegen een gozer waarbij ik iedere leg op een dubbel stond (bo5 legs) en hij 3 x 100+ uittyft. Je bent beter maar wint niet. Teringspel
Probleem daarmee is dat je dan weer afgeleid raakt/niet goed in je concentratie zit. Eigenlijk moet het vanzelf gaan. Dat kun je niet leren. Dat heb je of dat heb je niet. Zo'n Klaasen is een enorme denker bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daarom lijkt aan iets anders denken mij beter dan geforceerd er niet aan proberen te denken.
Wat gooi jij gemiddeld dan?quote:Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar dan ook dat bakkes na de wedstrijd he. Man man man.
Vriend van mij is héél goed, gooit weleens een 9 darter thuis etc. maar heeft in finales in zalen ook wel last van druk.quote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook dat is lastig. Zeker op semi-pro niveau. Je staat op een baantje te darten MET publiek. Je tegenstander gooit 180 en hun gaan los (lekker pik! dat zijn ze!). Dat hoor je ALTIJD.
Altijd minimaal wel 70. Soms 100, soms 90, soms 80. Ligt heel erg aan de vorm van de dag. Maar ik train nooit en dat zou ik wel moeten doenquote:
quote:Op maandag 23 december 2019 17:16 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke fokker is dit?
Dan sta je ook maar te wachten of je een juichkreet hoort of niet en wat de caller roept. Je moet het gewoon niet zo serieus nemen allemaal. Wat de tegenstander doet kun je sowieso al weinig aan doen verder.quote:Op maandag 23 december 2019 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet kijken naar de beurt van je tegenstander helpt ook. Totaal gefocust op je eigen beurt. Eigen wereldje creëren
Ah DM eens zijn naam, misschien ken ik hem. Zo ken ik ook iemand. Die kon gesponsord worden door Raya en Ad Schoofs etc etc. Heeft Taylor helemaal gesloopt en Raya, maar drinkt liever pilske en lokale toernooitjesquote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend van mij is héél goed, gooit weleens een 9 darter thuis etc. maar heeft in finales in zalen ook wel last van druk.
Hij gooit alleen op de woensdagavons competitie en oefent 2 uur per week thuis. Als die echt zou gaan gooien kon hij verder komen maar motivatie ontbreekt.
Zo zijn er heel veel jonge gasten in Nederland die enorm veel talent hebben maar dat niet verder ontwikkelen.
Hiltermann. Geen drs. maar Mr. ook trouwens.quote:
Dit is de kloon van Josie Beenquote:Op maandag 23 december 2019 17:16 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke fokker is dit?
Turkse chickquote:Op maandag 23 december 2019 17:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar Yolanthe, met die boom.
Ik noem een Mark Oosterhuis, een Theo de Jong.quote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend van mij is héél goed, gooit weleens een 9 darter thuis etc. maar heeft in finales in zalen ook wel last van druk.
Hij gooit alleen op de woensdagavons competitie en oefent 2 uur per week thuis. Als die echt zou gaan gooien kon hij verder komen maar motivatie ontbreekt.
Zo zijn er heel veel jonge gasten in Nederland die enorm veel talent hebben maar dat niet verder ontwikkelen.
Ferry Bijleveldquote:Op maandag 23 december 2019 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik noem een Mark Oosterhuis, een Theo de Jong.
Onlyfans genot poepmaatjequote:Op maandag 23 december 2019 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga zo even subben op haar OnlyFans tering koekoek
Stel je aanquote:Op maandag 23 december 2019 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
Zo'n indrukwekkend potje gehad en dan deze aids moeten kijken
DAGJESHUMORquote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Woodhouse wint zodat ik deze kan plaatsen:
[ afbeelding ]
O verdomme, nou heb ik het verklapt.
Daar begonnen mijn ouders net ook over.quote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Woodhouse wint zodat ik deze kan plaatsen:
[ afbeelding ]
O verdomme, nou heb ik het verklapt.
Fixed genot.quote:Op maandag 23 december 2019 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar begonnen mijn begeleiders net ook over.
Zit een beetje met zichzelf in de knoop, komt vast wel weer goed.quote:Op maandag 23 december 2019 17:28 schreef Szura het volgende:
Mogen we Vd Bergh al een irritante klootzak noemen?
Nee joh. Belgje, lekker man.quote:Op maandag 23 december 2019 17:28 schreef Szura het volgende:
Mogen we Vd Bergh al een irritante klootzak noemen?
Kan je echt downloadenquote:Op maandag 23 december 2019 17:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
$16 per maand, maar je kan elke dag opzeggen genot. Gewoon alles downloaden genot.
Dat ga ik wel proberen ja. Ik houd u op de hoogte allen. Zal wel een stukje software voor zijn genot.quote:
Hou me op de hoogtequote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ga ik wel proberen ja. Ik houd u op de hoogte allen. Zal wel een stukje software voor zijn genot.
Hihaho.quote:
Dit soort dingen weet Stijn precies.quote:
Lekker manquote:Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tien antidepressivas per setje
@El-Stinhoquote:Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tien antidepressivas per setje
Internet download manager misschien.quote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ga ik wel proberen ja. Ik houd u op de hoogte allen. Zal wel een stukje software voor zijn genot.
Kan je er iets van?quote:Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik dart altijd alleen rond het wk
Nog nooit toernooitje gedaan.
Na halfuurtje ingooien raak ik die 180ers wel ja. Dubbels wat lastiger, alleen tops en 16 gaan lekker.quote:
Wow.quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na halfuurtje ingooien raak ik die 180ers wel ja. Dubbels wat lastiger, alleen tops en 16 gaan lekker.
Ik verwacht ook kritisch commentaar op Dimitri.quote:Op maandag 23 december 2019 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dat moeilijke hoofd van Woodhouse is echt misselijkmakend. Een paar wedstrijdjes leuk gegooid op TV en nu doen alsof alleen hem het kan overkomen dat hij nu geen flikker raakt met z'n moeilijke hoofd. Accepteer gewoon dat je een vloergod en middelmaat bent.
Nou zeg.quote:Op maandag 23 december 2019 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dat moeilijke hoofd van Woodhouse is echt misselijkmakend. Een paar wedstrijdjes leuk gegooid op TV en nu doen alsof alleen hem het kan overkomen dat hij nu geen flikker raakt met z'n moeilijke hoofd. Accepteer gewoon dat je een vloergod en middelmaat bent.
Alsof je Trump vraagt om kritiek te leveren op Ivanka.quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verwacht ook kritisch commentaar op Dimitri.
Mis je het hele bord weleens?quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Ik ben al blij als ik het grote vlak van de 20 weet te raken.
Maargoed dit is thuis in de bijkeuken met muziek aan, zou niet weten als ik met dorpsfeesttoernooi mee zou doen. Ik vind darten ook gewoon niet leuk genoeg om dat elke week te doen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Ik ben al blij als ik het grote vlak van de 20 weet te raken.
Ik schat Stijn hoger in dan Trump.quote:Op maandag 23 december 2019 17:34 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Alsof je Trump vraagt om kritiek te leveren op Ivanka.
Wel herkenbaar hoor, ik gooi ook alleen rond het WK en daarna is de interesse weer weg.quote:Op maandag 23 december 2019 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maargoed dit is thuis in de bijkeuken met muziek aan, zou niet weten als ik met dorpsfeesttoernooi mee zou doen. Ik vind darten ook gewoon niet leuk genoeg om dat elke week te doen.
Vroeger keek ik nog wel PL etc. maar er is nu zoveel darts op televisie dat ik het niet meer leuk vind. Voor mij telt alleen het WK.quote:Op maandag 23 december 2019 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel herkenbaar hoor, ik gooi ook alleen rond het WK en daarna is de interesse weer weg.
Terecht ook.quote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger keek ik nog wel PL etc. maar er is nu zoveel darts op televisie dat ik het niet meer leuk vind. Voor mij telt alleen het WK.
Dagjesmensgenot
Als je dubbels bewust kan raken kan je er wel iets van.quote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan er echt niks van, darten. Versla wel vrij eenvoudig mijn vrienden omdat ik de dubbels vaak raak, maar daar blijft het ook bij. Gooi met alcohol op ook echt veel beter.
Darten is belachelijk uitgemolken jaquote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger keek ik nog wel PL etc. maar er is nu zoveel darts op televisie dat ik het niet meer leuk vind. Voor mij telt alleen het WK.
Dagjesmensgenot
ja, dus niet met Belgen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
Dimitri moet zich omringen met positief ingestelde mensen, anders blijft hij hierin hangen.
Al die kut toernooitjes live uitzenden, zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Darten is belachelijk uitgemolken ja
ik gooi vaak "even" tien beurtjes. 450 punten is wel veel al hoor. Meestal haal ik dat niet.quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik heb een keer 120 gegooid. Tot zover mijn dartprestaties
Doet ie ze weg dan?quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Heeft een van jullie welk eens met gladde barrels gegooid? Ik wil die oude pijlen van Hankey kopen.
Ik gooi 45 gemiddeld en heb een keer een 180 gegooid, zo bijzonder is het nietquote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dubbels bewust kan raken kan je er wel iets van.
Eerst stonden ze nog gewoon op het podium te zuipen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan er echt niks van, darten. Versla wel vrij eenvoudig mijn vrienden omdat ik de dubbels vaak raak, maar daar blijft het ook bij. Gooi met alcohol op ook echt veel beter.
Wel als je motorisch gestoord bentquote:Op maandag 23 december 2019 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gooi 45 gemiddeld en heb een keer een 180 gegooid, zo bijzonder is het niet.
quote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst stonden ze nog gewoon op het podium te zuipen.
Reken maar erop dat de bacos backstage klaarstaanquote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst stonden ze nog gewoon op het podium te zuipen.
Wat zou Robert Thornton ervan vinden?quote:Op maandag 23 december 2019 17:42 schreef Szura het volgende:
Hopelijk zit Barney vanavond aan de desk om dit na te bespreken
quote:Op maandag 23 december 2019 17:42 schreef Szura het volgende:
Hopelijk zit Barney vanavond aan de desk om dit na te bespreken
Dat geloof ik ook wel.quote:Op maandag 23 december 2019 17:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reken maar erop dat de bacos backstage klaarstaan
quote:
Zet je YouTube toch even aan.quote:Op maandag 23 december 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme weer darts. Waar is FlodderGod?
@:zipportal
morgen de hele dagquote:Op maandag 23 december 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme weer darts. Waar is FlodderGod?
@:zipportal
Dat was wel spectaculairquote:Op maandag 23 december 2019 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
vergelijk dit dan met Ricky gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |