klinkt als de bingokaart van een polikliniekquote:Op maandag 23 december 2019 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Autisme, angst, depressie en obesitas heb ik al afgetekend van mijn bingo-kaart, jij?
Dimi is een hele onzekere jongen. Altijd al geweest.quote:Op maandag 23 december 2019 17:01 schreef Vriezzer het volgende:
Dimi zit zwaar aan de medicijnen. Malloot.
Narcisme is geen stoornis, verder heb ik gewoon laagfunctionerend autisme afgetekend bij die kwijlerd. Bipolair was ik vergeten uiteraard.quote:Op maandag 23 december 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narcisme (Pryce), psychopaat (Die oudere Ier met zijn dode blik), schizofrenie en antisociale persoonlijkheidsstoornis (die jonge Ier met kwijl uit zijn bek), bipolaire stoornis (Wade je wel)
Ik las oma (lol)quote:Op maandag 23 december 2019 17:01 schreef Poepz0r het volgende:
Vergeet ook niet dat Dimi veel hinder heeft van zijn zieke vriendin. Stukje coma.
Ja, maar ik speel liever Sex Villa 3D.quote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie The Sims wel eens gespeeld met sex mods? Dan kan je ze naakt gewoon in alle kamers in de raarste standjes sex kunnen laten hebben, en ook met familieleden onderling en zelfs kinderen. Haha echt raar of niet haha.
Narcistische persoonlijkheidsstoornis is wel wat joh.quote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Narcisme is geen stoornis, verder heb ik gewoon laagfunctionerend autisme afgetekend bij die kwijlerd. Bipolair was ik vergeten uiteraard.
Kan je dan pubermeisjes ook zwanger maken?quote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie The Sims wel eens gespeeld met sex mods? Dan kan je ze naakt gewoon in alle kamers in de raarste standjes sex kunnen laten hebben, en ook met familieleden onderling en zelfs kinderen. Haha echt raar of niet haha.
TEAM BORDERLINEquote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narcistische persoonlijkheidsstoornis is wel wat joh.
Zullen ook nog wel wat ADHD'ers bij zitten.
In Sex Villa 3D kun je gewoon vuistneuken genot.quote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dan pubermeisjes ook zwanger maken?
Nee dit kan niet.quote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Je hebt gelijk, NPSquote:Op maandag 23 december 2019 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narcistische persoonlijkheidsstoornis is wel wat joh.
Zullen ook nog wel wat ADHD'ers bij zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |