Mani is MANIsch depressiefquote:Op maandag 23 december 2019 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn heel veel dingen voor jou niet cringe, omdat je nooit buiten komt? #dtv
Ik ben er nu pas !quote:Op maandag 23 december 2019 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
Topic loopt weer leeg. DAAAG DAGJESAIDS.
Ik ben aan het racen in GTA online.quote:Op maandag 23 december 2019 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn heel veel dingen voor jou niet cringe, omdat je nooit buiten komt? #dtv
Speel dan iRacing, man man manquote:Op maandag 23 december 2019 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben aan het racen in GTA online.
Op dit moment speel ik even met de balzak. Bohhhh Elisa Dreams godinquote:
Ik had ooit een motorbende waarmee we de stad op zijn kop zetten.quote:Op maandag 23 december 2019 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben aan het racen in GTA online.
In The Sims sloot ik altijd mijn zwarte buurvrouw op in een kamer en verwijderde dan de deur GENOT.quote:Op maandag 23 december 2019 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had ooit een motorbende waarmee we de stad op zijn kop zetten.
Zou ik toch eerder voor sherrock gaanquote:Op maandag 23 december 2019 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik even met de balzak. Bohhhh Elisa Dreams godin
https://www.instagram.com/elisaexhibfan/?hl=nl
HAHAHAHAH GAYYYquote:Op maandag 23 december 2019 16:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou ik toch eerder voor sherrock gaan
Laten zwemmen op een feestje en dan muren om het zwembad zetten als ze erin liggenquote:Op maandag 23 december 2019 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In The Sims sloot ik altijd mijn zwarte buurvrouw op in een kamer en verwijderde dan de deur GENOT.
Buurvrouw creampien en dan werd de buurman MADquote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten zwemmen op een feestje en dan muren om het zwembad zetten als ze erin liggen
Niet zoveel, webster chokete op het eindquote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef Platinumgoat het volgende:
Wat is er gebeurd tijdens Webster-Lewis? Heb hem gemist...
U kunt de samenvatting op YouTube kijken allen dagjesmens.quote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef Platinumgoat het volgende:
Wat is er gebeurd tijdens Webster-Lewis? Heb hem gemist...
Deze game is PUUR GENOTquote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten zwemmen op een feestje en dan muren om het zwembad zetten als ze erin liggen
Bedankt voor deze analyse Jan. Terug naar de studio.quote:Op maandag 23 december 2019 16:45 schreef Kopiko het volgende:
Weinig spektakel ... maar zo begon Dwarf-Snackpot ook
Dit heb ik echt helemaal kapot gespeeld vroegerquote:Op maandag 23 december 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
Supaplex genot![]()
1000+ levels genot
[ afbeelding ]
Jij bedankt voor (o.a.) je Supaplex-update. Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 23 december 2019 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedankt voor deze analyse Jan. Terug naar de studio.
quote:Op maandag 23 december 2019 16:46 schreef Szura het volgende:
Happy op het podium dansen en dan in je wedstrijden deze depressieve droomact
Kwaliteitsposts niet waarderenquote:Op maandag 23 december 2019 16:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jij bedankt voor (o.a.) je Supaplex-update. Hou ons op de hoogte!
Nee is echt heel anders. Barney is gewoon depressief, bij Dimi is het angst en stress. Niet voor het eerst bij jonge darters.quote:Op maandag 23 december 2019 16:46 schreef Zorro het volgende:
Is de geest van Barney in vd Bergh gevaren of zo? Hoofdschudden, dramatisch weglopen, alles zit erin.
Tattoo op de buik.quote:Op maandag 23 december 2019 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik even met de balzak. Bohhhh Elisa Dreams godin
https://www.instagram.com/elisaexhibfan/?hl=nl
Dit rook zo gruwelijk chemischquote:Op maandag 23 december 2019 16:49 schreef Szura het volgende:
Simon smeert dit in z'n haar
[ afbeelding ]
Kurz had er ogenschijnlijk geen last van.quote:Op maandag 23 december 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
bij Dimi is het angst en stress. Niet voor het eerst bij jonge darters.
Of kort VERDOMME die reclameblokken een half minuutje in. Kan hier en daar echt wel iets af.quote:Op maandag 23 december 2019 16:50 schreef T3hTommay het volgende:
LAAT ZIJLEMANS, KOERT EN MAIJERAIDS HUN BEK DAN HOUDEN GODVERRRDOMME, METEEN NAAR HET DARTSEN TOE HUP
En dat 3x achter elkaarquote:Op maandag 23 december 2019 16:51 schreef Szura het volgende:
Als ... zijnde
Zijtaids is een taalverkrachter
Wel mooi dat alle psychische aandoeningen gewoon voorbij komen op zo'n WK Darts.quote:Op maandag 23 december 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee is echt heel anders. Barney is gewoon depressief, bij Dimi is het angst en stress. Niet voor het eerst bij jonge darters.
Dat mag niet van Peter vd Vorst.quote:Op maandag 23 december 2019 16:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Of kort VERDOMME die reclameblokken een half minuutje in. Kan hier en daar echt wel iets af.
Level 7 is dit geloof ik. Echt een genotsspelquote:Op maandag 23 december 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
Supaplex genot![]()
1000+ levels genot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2019 16:49 schreef Szura het volgende:
Simon smeert dit in z'n haar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2019 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
Je bestelling met ordernummer: DKBDxxxx Is per PostNL verzonden d.d. 23 december 2019
In verband met de drukte rondom "Black Friday" kan het iets langer duren dan normaal voordat je pakket geleverd wordt.
WAT KLOPT HIER NIET ALLEN?
Wij niet.quote:Op maandag 23 december 2019 16:53 schreef Szura het volgende:
Ik mis @:wimderon wel met z'n huiskamerfoto's
Het hoeft ook niet iedereen te gebeuren. Maar je ziet het wel bij Humphries bijvoorbeeld, of laat staan al die Darteritus-spelers. Zag het gisteren zelfs enkele keren bij Aspinall.quote:Op maandag 23 december 2019 16:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kurz had er ogenschijnlijk geen last van.
BoppeGodquote:Op maandag 23 december 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
Wat een genot. Kaddenwebshop gerund door KADDEN![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Poezenbazen.nl
Autisme, angst, depressie en obesitas heb ik al afgetekend van mijn bingo-kaart, jij?quote:Op maandag 23 december 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel mooi dat alle psychische aandoeningen gewoon voorbij komen op zo'n WK Darts.
Zie je ook alleen op het WK.
Dicht oor, beide knieën, enkel, rug...quote:Op maandag 23 december 2019 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Autisme, angst, depressie en obesitas heb ik al afgetekend van mijn bingo-kaart, jij?
Klinkt als een nieuwe kinderhitquote:Op maandag 23 december 2019 16:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dicht oor, beide knieën, enkel, rug...
dat zijn fysieke aandoeningen, we praten over psychischequote:Op maandag 23 december 2019 16:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dicht oor, beide knieën, enkel, rug...
Narcisme (Pryce), psychopaat (Die oudere Ier met zijn dode blik), schizofrenie en antisociale persoonlijkheidsstoornis (die jonge Ier met kwijl uit zijn bek), bipolaire stoornis (Wade je wel)quote:Op maandag 23 december 2019 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Autisme, angst, depressie en obesitas heb ik al afgetekend van mijn bingo-kaart, jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |