Wat gooi jij gemiddeld dan?quote:Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar dan ook dat bakkes na de wedstrijd he. Man man man.
Vriend van mij is héél goed, gooit weleens een 9 darter thuis etc. maar heeft in finales in zalen ook wel last van druk.quote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook dat is lastig. Zeker op semi-pro niveau. Je staat op een baantje te darten MET publiek. Je tegenstander gooit 180 en hun gaan los (lekker pik! dat zijn ze!). Dat hoor je ALTIJD.
Altijd minimaal wel 70. Soms 100, soms 90, soms 80. Ligt heel erg aan de vorm van de dag. Maar ik train nooit en dat zou ik wel moeten doenquote:
quote:Op maandag 23 december 2019 17:16 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke fokker is dit?
Dan sta je ook maar te wachten of je een juichkreet hoort of niet en wat de caller roept. Je moet het gewoon niet zo serieus nemen allemaal. Wat de tegenstander doet kun je sowieso al weinig aan doen verder.quote:Op maandag 23 december 2019 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet kijken naar de beurt van je tegenstander helpt ook. Totaal gefocust op je eigen beurt. Eigen wereldje creëren
Ah DM eens zijn naam, misschien ken ik hem. Zo ken ik ook iemand. Die kon gesponsord worden door Raya en Ad Schoofs etc etc. Heeft Taylor helemaal gesloopt en Raya, maar drinkt liever pilske en lokale toernooitjesquote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend van mij is héél goed, gooit weleens een 9 darter thuis etc. maar heeft in finales in zalen ook wel last van druk.
Hij gooit alleen op de woensdagavons competitie en oefent 2 uur per week thuis. Als die echt zou gaan gooien kon hij verder komen maar motivatie ontbreekt.
Zo zijn er heel veel jonge gasten in Nederland die enorm veel talent hebben maar dat niet verder ontwikkelen.
Hiltermann. Geen drs. maar Mr. ook trouwens.quote:
Dit is de kloon van Josie Beenquote:Op maandag 23 december 2019 17:16 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke fokker is dit?
Turkse chickquote:Op maandag 23 december 2019 17:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar Yolanthe, met die boom.
Ik noem een Mark Oosterhuis, een Theo de Jong.quote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend van mij is héél goed, gooit weleens een 9 darter thuis etc. maar heeft in finales in zalen ook wel last van druk.
Hij gooit alleen op de woensdagavons competitie en oefent 2 uur per week thuis. Als die echt zou gaan gooien kon hij verder komen maar motivatie ontbreekt.
Zo zijn er heel veel jonge gasten in Nederland die enorm veel talent hebben maar dat niet verder ontwikkelen.
Ferry Bijleveldquote:Op maandag 23 december 2019 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik noem een Mark Oosterhuis, een Theo de Jong.
Onlyfans genot poepmaatjequote:Op maandag 23 december 2019 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga zo even subben op haar OnlyFans tering koekoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |