Hou me op de hoogtequote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ga ik wel proberen ja. Ik houd u op de hoogte allen. Zal wel een stukje software voor zijn genot.
Hihaho.quote:
Dit soort dingen weet Stijn precies.quote:
Lekker manquote:Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tien antidepressivas per setje
@El-Stinhoquote:Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tien antidepressivas per setje
Internet download manager misschien.quote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ga ik wel proberen ja. Ik houd u op de hoogte allen. Zal wel een stukje software voor zijn genot.
Kan je er iets van?quote:Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik dart altijd alleen rond het wk
Nog nooit toernooitje gedaan.
Na halfuurtje ingooien raak ik die 180ers wel ja. Dubbels wat lastiger, alleen tops en 16 gaan lekker.quote:
Wow.quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na halfuurtje ingooien raak ik die 180ers wel ja. Dubbels wat lastiger, alleen tops en 16 gaan lekker.
Ik verwacht ook kritisch commentaar op Dimitri.quote:Op maandag 23 december 2019 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dat moeilijke hoofd van Woodhouse is echt misselijkmakend. Een paar wedstrijdjes leuk gegooid op TV en nu doen alsof alleen hem het kan overkomen dat hij nu geen flikker raakt met z'n moeilijke hoofd. Accepteer gewoon dat je een vloergod en middelmaat bent.
Nou zeg.quote:Op maandag 23 december 2019 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dat moeilijke hoofd van Woodhouse is echt misselijkmakend. Een paar wedstrijdjes leuk gegooid op TV en nu doen alsof alleen hem het kan overkomen dat hij nu geen flikker raakt met z'n moeilijke hoofd. Accepteer gewoon dat je een vloergod en middelmaat bent.
Alsof je Trump vraagt om kritiek te leveren op Ivanka.quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verwacht ook kritisch commentaar op Dimitri.
Mis je het hele bord weleens?quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Ik ben al blij als ik het grote vlak van de 20 weet te raken.
Maargoed dit is thuis in de bijkeuken met muziek aan, zou niet weten als ik met dorpsfeesttoernooi mee zou doen. Ik vind darten ook gewoon niet leuk genoeg om dat elke week te doen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Ik ben al blij als ik het grote vlak van de 20 weet te raken.
Ik schat Stijn hoger in dan Trump.quote:Op maandag 23 december 2019 17:34 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Alsof je Trump vraagt om kritiek te leveren op Ivanka.
Wel herkenbaar hoor, ik gooi ook alleen rond het WK en daarna is de interesse weer weg.quote:Op maandag 23 december 2019 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maargoed dit is thuis in de bijkeuken met muziek aan, zou niet weten als ik met dorpsfeesttoernooi mee zou doen. Ik vind darten ook gewoon niet leuk genoeg om dat elke week te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |