Stel je aanquote:Op maandag 23 december 2019 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
Zo'n indrukwekkend potje gehad en dan deze aids moeten kijken
DAGJESHUMORquote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Woodhouse wint zodat ik deze kan plaatsen:
[ afbeelding ]
O verdomme, nou heb ik het verklapt.
Daar begonnen mijn ouders net ook over.quote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Woodhouse wint zodat ik deze kan plaatsen:
[ afbeelding ]
O verdomme, nou heb ik het verklapt.
Fixed genot.quote:Op maandag 23 december 2019 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar begonnen mijn begeleiders net ook over.
Zit een beetje met zichzelf in de knoop, komt vast wel weer goed.quote:Op maandag 23 december 2019 17:28 schreef Szura het volgende:
Mogen we Vd Bergh al een irritante klootzak noemen?
Nee joh. Belgje, lekker man.quote:Op maandag 23 december 2019 17:28 schreef Szura het volgende:
Mogen we Vd Bergh al een irritante klootzak noemen?
Kan je echt downloadenquote:Op maandag 23 december 2019 17:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
$16 per maand, maar je kan elke dag opzeggen genot. Gewoon alles downloaden genot.
Dat ga ik wel proberen ja. Ik houd u op de hoogte allen. Zal wel een stukje software voor zijn genot.quote:
Hou me op de hoogtequote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ga ik wel proberen ja. Ik houd u op de hoogte allen. Zal wel een stukje software voor zijn genot.
Hihaho.quote:
Dit soort dingen weet Stijn precies.quote:
Lekker manquote:Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tien antidepressivas per setje
@El-Stinhoquote:Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tien antidepressivas per setje
Internet download manager misschien.quote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ga ik wel proberen ja. Ik houd u op de hoogte allen. Zal wel een stukje software voor zijn genot.
Kan je er iets van?quote:Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik dart altijd alleen rond het wk
Nog nooit toernooitje gedaan.
Na halfuurtje ingooien raak ik die 180ers wel ja. Dubbels wat lastiger, alleen tops en 16 gaan lekker.quote:
Wow.quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na halfuurtje ingooien raak ik die 180ers wel ja. Dubbels wat lastiger, alleen tops en 16 gaan lekker.
Ik verwacht ook kritisch commentaar op Dimitri.quote:Op maandag 23 december 2019 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dat moeilijke hoofd van Woodhouse is echt misselijkmakend. Een paar wedstrijdjes leuk gegooid op TV en nu doen alsof alleen hem het kan overkomen dat hij nu geen flikker raakt met z'n moeilijke hoofd. Accepteer gewoon dat je een vloergod en middelmaat bent.
Nou zeg.quote:Op maandag 23 december 2019 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dat moeilijke hoofd van Woodhouse is echt misselijkmakend. Een paar wedstrijdjes leuk gegooid op TV en nu doen alsof alleen hem het kan overkomen dat hij nu geen flikker raakt met z'n moeilijke hoofd. Accepteer gewoon dat je een vloergod en middelmaat bent.
Alsof je Trump vraagt om kritiek te leveren op Ivanka.quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verwacht ook kritisch commentaar op Dimitri.
Mis je het hele bord weleens?quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Ik ben al blij als ik het grote vlak van de 20 weet te raken.
Maargoed dit is thuis in de bijkeuken met muziek aan, zou niet weten als ik met dorpsfeesttoernooi mee zou doen. Ik vind darten ook gewoon niet leuk genoeg om dat elke week te doen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Ik ben al blij als ik het grote vlak van de 20 weet te raken.
Ik schat Stijn hoger in dan Trump.quote:Op maandag 23 december 2019 17:34 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Alsof je Trump vraagt om kritiek te leveren op Ivanka.
Wel herkenbaar hoor, ik gooi ook alleen rond het WK en daarna is de interesse weer weg.quote:Op maandag 23 december 2019 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maargoed dit is thuis in de bijkeuken met muziek aan, zou niet weten als ik met dorpsfeesttoernooi mee zou doen. Ik vind darten ook gewoon niet leuk genoeg om dat elke week te doen.
Vroeger keek ik nog wel PL etc. maar er is nu zoveel darts op televisie dat ik het niet meer leuk vind. Voor mij telt alleen het WK.quote:Op maandag 23 december 2019 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel herkenbaar hoor, ik gooi ook alleen rond het WK en daarna is de interesse weer weg.
Terecht ook.quote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger keek ik nog wel PL etc. maar er is nu zoveel darts op televisie dat ik het niet meer leuk vind. Voor mij telt alleen het WK.
Dagjesmensgenot
Als je dubbels bewust kan raken kan je er wel iets van.quote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan er echt niks van, darten. Versla wel vrij eenvoudig mijn vrienden omdat ik de dubbels vaak raak, maar daar blijft het ook bij. Gooi met alcohol op ook echt veel beter.
Darten is belachelijk uitgemolken jaquote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger keek ik nog wel PL etc. maar er is nu zoveel darts op televisie dat ik het niet meer leuk vind. Voor mij telt alleen het WK.
Dagjesmensgenot
ja, dus niet met Belgen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
Dimitri moet zich omringen met positief ingestelde mensen, anders blijft hij hierin hangen.
Al die kut toernooitjes live uitzenden, zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Darten is belachelijk uitgemolken ja
ik gooi vaak "even" tien beurtjes. 450 punten is wel veel al hoor. Meestal haal ik dat niet.quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik heb een keer 120 gegooid. Tot zover mijn dartprestaties
Doet ie ze weg dan?quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Heeft een van jullie welk eens met gladde barrels gegooid? Ik wil die oude pijlen van Hankey kopen.
Ik gooi 45 gemiddeld en heb een keer een 180 gegooid, zo bijzonder is het nietquote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dubbels bewust kan raken kan je er wel iets van.
Eerst stonden ze nog gewoon op het podium te zuipen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan er echt niks van, darten. Versla wel vrij eenvoudig mijn vrienden omdat ik de dubbels vaak raak, maar daar blijft het ook bij. Gooi met alcohol op ook echt veel beter.
Wel als je motorisch gestoord bentquote:Op maandag 23 december 2019 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gooi 45 gemiddeld en heb een keer een 180 gegooid, zo bijzonder is het niet.
quote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst stonden ze nog gewoon op het podium te zuipen.
Reken maar erop dat de bacos backstage klaarstaanquote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst stonden ze nog gewoon op het podium te zuipen.
Wat zou Robert Thornton ervan vinden?quote:Op maandag 23 december 2019 17:42 schreef Szura het volgende:
Hopelijk zit Barney vanavond aan de desk om dit na te bespreken
quote:Op maandag 23 december 2019 17:42 schreef Szura het volgende:
Hopelijk zit Barney vanavond aan de desk om dit na te bespreken
Dat geloof ik ook wel.quote:Op maandag 23 december 2019 17:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reken maar erop dat de bacos backstage klaarstaan
quote:
Zet je YouTube toch even aan.quote:Op maandag 23 december 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme weer darts. Waar is FlodderGod?
@:zipportal
morgen de hele dagquote:Op maandag 23 december 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme weer darts. Waar is FlodderGod?
@:zipportal
Dat was wel spectaculairquote:Op maandag 23 december 2019 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
vergelijk dit dan met Ricky gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |