Vroeger keek ik nog wel PL etc. maar er is nu zoveel darts op televisie dat ik het niet meer leuk vind. Voor mij telt alleen het WK.quote:Op maandag 23 december 2019 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel herkenbaar hoor, ik gooi ook alleen rond het WK en daarna is de interesse weer weg.
Terecht ook.quote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger keek ik nog wel PL etc. maar er is nu zoveel darts op televisie dat ik het niet meer leuk vind. Voor mij telt alleen het WK.
Dagjesmensgenot
Als je dubbels bewust kan raken kan je er wel iets van.quote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan er echt niks van, darten. Versla wel vrij eenvoudig mijn vrienden omdat ik de dubbels vaak raak, maar daar blijft het ook bij. Gooi met alcohol op ook echt veel beter.
Darten is belachelijk uitgemolken jaquote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger keek ik nog wel PL etc. maar er is nu zoveel darts op televisie dat ik het niet meer leuk vind. Voor mij telt alleen het WK.
Dagjesmensgenot
ja, dus niet met Belgen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
Dimitri moet zich omringen met positief ingestelde mensen, anders blijft hij hierin hangen.
Al die kut toernooitjes live uitzenden, zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Darten is belachelijk uitgemolken ja
ik gooi vaak "even" tien beurtjes. 450 punten is wel veel al hoor. Meestal haal ik dat niet.quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik heb een keer 120 gegooid. Tot zover mijn dartprestaties
Doet ie ze weg dan?quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Heeft een van jullie welk eens met gladde barrels gegooid? Ik wil die oude pijlen van Hankey kopen.
Ik gooi 45 gemiddeld en heb een keer een 180 gegooid, zo bijzonder is het nietquote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dubbels bewust kan raken kan je er wel iets van.
Eerst stonden ze nog gewoon op het podium te zuipen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan er echt niks van, darten. Versla wel vrij eenvoudig mijn vrienden omdat ik de dubbels vaak raak, maar daar blijft het ook bij. Gooi met alcohol op ook echt veel beter.
Wel als je motorisch gestoord bentquote:Op maandag 23 december 2019 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gooi 45 gemiddeld en heb een keer een 180 gegooid, zo bijzonder is het niet.
quote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst stonden ze nog gewoon op het podium te zuipen.
Reken maar erop dat de bacos backstage klaarstaanquote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst stonden ze nog gewoon op het podium te zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |