Heeft die al heel zijn leven last van, vooral angstig om te presteren. Des te knapper dat hij al zo hoog op de ranglijst staat. Ik weet nog in de jeugd dat niemand een cent voor hem gaf. Wel voor Kim enz, maar niet voor Dimitri.quote:Op maandag 23 december 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij staat Dimitri onder enorme stress. Wat had hij gezegd over die hartkloppingen eigenlijk?
Paniekaanvalletjes, depressie?
Petjequote:Op maandag 23 december 2019 17:05 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wij kijken bijna alle wedstrijden en me zoon is al 2 jaar iedere dag aan het oefenen zijn grootste voorbeeld is Mighty Micheal van Gerwen 🏆
Nee die was je vergeten ouwe dibbes.quote:Op maandag 23 december 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jij hebt daar last van?
Verklaart een hoop.
Hontje heet Gradjequote:Op maandag 23 december 2019 17:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Petje
Gevaarlijke honden
Geen interpunctie
'Me'
Tokkie confirmed
Is daar niks aan te doen dmv therapie en eventueel medicatie?quote:Op maandag 23 december 2019 17:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft die al heel zijn leven last van, vooral angstig om te presteren. Des te knapper dat hij al zo hoog op de ranglijst staat. Ik weet nog in de jeugd dat niemand een cent voor hem gaf. Wel voor Kim enz, maar niet voor Dimitri.
Nee. Ik heb zelf ook dat ik ineens ga nadenken op een spannend moment in een wedstrijd. Kun je geen donder aan doen. Ja verdovende middelen misschienquote:Op maandag 23 december 2019 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is daar niks aan te doen dmv therapie en eventueel medicatie?
Ik heb ook weleens last van slapeloosheid en hartkloppingen gehad als er iets heel spannends stond te gebeuren, maar daar kan je wel aan werken.quote:Op maandag 23 december 2019 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Ik heb zelf ook dat ik ineens ga nadenken op een spannend moment in een wedstrijd. Kun je geen donder aan doen. Ja verdovende middelen misschien
Darters denken nietquote:Op maandag 23 december 2019 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Ik heb zelf ook dat ik ineens ga nadenken op een spannend moment in een wedstrijd. Kun je geen donder aan doen. Ja verdovende middelen misschien
Zal Sherrock ook wat onder de leden hebben?quote:Op maandag 23 december 2019 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, NPS. Weet alleen niet of Pryce er een is. Misschien een gevalletje comorbiditeit met het autisme van ‘O Connor? Jammer dat asperger geen aparte stoornis meer is, dan hadden we er een extra gehad.
Ja op die manier wel, maar in een wedstrijd zoals dit niet. Als je ineens in je hoofd hoort; Komop even 140 ofzoiets. Dat kun je niet uitschakelen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens last van slapeloosheid en hartkloppingen gehad als er iets heel spannends stond te gebeuren, maar daar kan je wel aan werken.
Staat veel medicatie niet op de dopinglijst?quote:Op maandag 23 december 2019 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is daar niks aan te doen dmv therapie en eventueel medicatie?
Dan moet je ze een flinke trap geven, de gemiddelde darter krijg je met een schopje niet van z'n plekquote:Op maandag 23 december 2019 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste darters wel rijp voor.
Ja, maar je gedachtes kun je niet uitschakelen. Dat komt zomaar op zeg maar. Een therapeut kan wel zeggen; JE MOET NIET NADENKEN TIJDENS HET GOOIEN, maar het gaat automatisch.quote:Op maandag 23 december 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat veel medicatie niet op de dopinglijst?
Leuke opmerking Ton Kas.quote:Op maandag 23 december 2019 17:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan moet je ze een flinke trap geven, de gemiddelde darter krijg je met een schopje niet van z'n plek
Scheelt dat de meeste darters mokerdom zijnquote:Op maandag 23 december 2019 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja, maar je gedachtes kun je niet uitschakelen. Dat komt zomaar op zeg maar. Een therapeut kan wel zeggen; JE MOET NIET NADENKEN TIJDENS HET GOOIEN, maar het gaat automatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |