ik word door die strik afgeleidquote:
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op zondag 22 december 2019 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze wel lekker. En vullen met roomkaas is ook heerlijk
jaquote:
Ik zou liegen als ik zei dat ik daar ook niets van heb gezien of daar nooit ben geweestquote:
Hoeft nietquote:Op zondag 22 december 2019 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zei dat ik daar ook niets van heb gezien of daar nooit ben geweest![]()
Ja dat is ook een prima combi, het is allebei lekker zoet en dan prima met de pittige kaas erbijquote:Op zondag 22 december 2019 21:09 schreef tonja het volgende:
@:Deisyy Er was ook een dadelvariant en omdat ik dadels lekkerder vind dan vijgen heb ik die gekocht. Prima combi met de roquefort. Bij een camembert is ie ook niet vies![]()
www.levenseindekliniek.nlquote:Op zondag 22 december 2019 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop deze kerst op:
Annie the musical
Sisi alle 3
Mary Poppins
Sound of music
die van HHB met d'r perenmisudingquote:
quote:
Is dit nou een verkapte doodverwensing?quote:
Nou ik heb met die eindejaars nog nooit geen euro gewonnen, maar jaquote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En wel of niet een oudejaarslot? Ik bedoel ik wil wel een van die 30 mini's winnen 🤣
Mja...zo zit ik al de hele dag te kijken naar die bewegende salami in jouw UI sokquote:Op zondag 22 december 2019 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is net of er een gigantisch stuk salami op die taart ligt
Neequote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapte doodverwensing?
OwWquote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
die van HHB met d'r perenmisuding
Ik heb er één gekregen. (Lot) We delen de buit maar die mini is van mijquote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En wel of niet een oudejaarslot? Ik bedoel ik wil wel een van die 30 mini's winnen 🤣
Wow jullie muizen zijn solidairquote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er één gekregen. (Lot) We delen de buit maar die mini is van mij
Die mini zal heel mooi hier ongebruikt op de parkeerplaats kunnen staan. Kunnen de vogels op schijten en de katten eronder schuilen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb met die eindejaars nog nooit geen euro gewonnen, maar ja
Kans op 15 miljoenquote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er één gekregen. (Lot) We delen de buit maar die mini is van mij
Klinkt een beetje als mijn autoquote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die mini zal heel mooi hier ongebruikt op de parkeerplaats kunnen staan. Kunnen de vogels op schijten en de katten eronder schuilen.
Ik heb dit jaar al 8 keer prijs gehad, kleine bedragen dat wel, totaal zo'n 80 euro, maar ik denk dat het een voorloper is van de grote knallerquote:Op zondag 22 december 2019 21:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb met die eindejaars nog nooit geen euro gewonnen, maar ja
quote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al 8 keer prijs gehad, kleine bedragen dat wel, totaal zo'n 80 euro, maar ik denk dat het een voorloper is van de grote knaller
Heb je die boobs ook gezien?quote:Op zondag 22 december 2019 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja...zo zit ik al de hele dag te kijken naar die bewegende salami in jouw UI sok
schei uit met die ggggggggggg mokkeltjesquote:
Ik denk dat je je geluk al opgebruikt hebt.quote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al 8 keer prijs gehad, kleine bedragen dat wel, totaal zo'n 80 euro, maar ik denk dat het een voorloper is van de grote knaller
Nee joh, het is een aanloopjequote:Op zondag 22 december 2019 21:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat je je geluk al opgebruikt hebt.
Door zo te zwaaien ziet hij hem tenminste af en toe langs komen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NopeDie sok en die pens waren al voldoende
![]()
Zo wel mooi zijn. De big boom knaller winnen.quote:
Dit gaat wel over de UI mag ik hopen?quote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door zo te zwaaien ziet hij hem tenminste af en toe langs komen.
Godverrquote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door zo te zwaaien ziet hij hem tenminste af en toe langs komen.
Ja die mag volgende week welquote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij wilden de peramisu muts naar huis!
Je moet altijd iets te dromen hebben tochquote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo wel mooi zijn. De big boom knaller winnen.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo wel mooi zijn. De big boom knaller winnen.
Nog steeds of heb jij ook zo'n pens?quote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit gaat wel over de UI mag ik hopen?
Heb je een webcam?quote:Op zondag 22 december 2019 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds of heb jij ook zo'n pens?
Beetje flauw ditquote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
denk zwaai ff
haske leukig
haske leuk
yep, lijkt me wel geinig, kan het alleen niet zienquote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zeiden ze nou woensdag dat extra programma?
quote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zeiden ze nou woensdag dat extra programma?
quote:
Even opnemen maar familiegeweld op 1e kerstquote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
yep, lijkt me wel geinig, kan het alleen niet zien
opnemenquote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb geen opneemdingen...dus lekker pech alles wegquote:Op zondag 22 december 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Even opnemen maar familiegeweld op 1e kerst
NPO start kan je zo terugkijken natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2019 21:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb geen opneemdingen...dus lekker pech alles weg
ow ja..als ik er aan denkquote:Op zondag 22 december 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
NPO start kan je zo terugkijken natuurlijk
Kan je toch terugkijkenquote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
js GB wees me er al opquote:
En ook de familie de straat op sturen zodat je fatsoenlijk rustig kan kijkenquote:Op zondag 22 december 2019 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon bij de familie de tv aanzetten. Prioriteiten op orde hebben heet dat.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar verstoppen al die huisdieren zich
quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon bij de familie de tv aanzetten. Prioriteiten op orde hebben heet dat.
Tuurlijk niet hun gaan maar wegquote:Op zondag 22 december 2019 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd zorgen dat je naar mensen toe gaat en je hele familie al maanden van te vorenafen weten hoe slecht je slaapt en dat je steeds hoofdpijn hebt etc. Dan de beruchte avond gapen en moeilijk kijken en naar je hoofd grijpen, hoofdpijn faken. Kun je lekker naar huis
Je hebt altijd zo'n plakker, plus afwas en andere rommel. Dan hebben we het ook nog gehad over de voorbereiding. Altijd naar een ander gaan voor een feestje.quote:Op zondag 22 december 2019 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Tuurlijk niet hun gaan maar weg
En bij een afspraak richting eigen adres zeg je het op het laatste moment gewoon af. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 22 december 2019 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd zorgen dat je naar mensen toe gaat en je hele familie al maanden van te vorenafen weten hoe slecht je slaapt en dat je steeds hoofdpijn hebt etc. Dan de beruchte avond gapen en moeilijk kijken en naar je hoofd grijpen, hoofdpijn faken. Kun je lekker naar huis
Alternatieve kerstgedachtesquote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Waar gaat dit over, ik kan jullie even helemaal niet volgen
Wc verstopt, riolering loopt over. Weet je zeker dat ze niet komen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En bij een afspraak richting eigen adres zeg je het op het laatste moment gewoon af. Dat zal ze leren.
KOGquote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Waar gaat dit over, ik kan jullie even helemaal niet volgen
Wat is KOG?quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wc verstopt, riolering loopt over. Weet je zeker dat ze niet komen.
Nee maar ik heb er ook niet op gelet.quote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Uitvergrootte foto aan de muur van gezwellie erbij.
Heb je 'm nog gezien vandaag?
Ach ik vind het niet erg om naar mijn moedertje te gaan, mijn zus kookt dus heb niets te klagen. Zo vaak zie ik ze niet en deze mensen heb ik liefquote:
En fijn dat het nog kanquote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet erg om naar mijn moedertje te gaan, mijn zus kookt dus heb niets te klagen. Zo vaak zie ik ze niet en deze mensen heb ik liefik vind het alleen een takkuhend rijden.
Heb je het nou eigenlijk tegen mij?quote:Op zondag 22 december 2019 21:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus je pakt wel dat pakket an van een Fok.. en dan doe je KOG
ehm
Hoeveel km is het, Sjarm? Vroeger reed ik ongeveer 175 km om bij mijn ouders in Drenthe te komen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet erg om naar mijn moedertje te gaan, mijn zus kookt dus heb niets te klagen. Zo vaak zie ik ze niet en deze mensen heb ik liefik vind het alleen een takkuhend rijden.
Wat kan jou dan nou één of ander tv-programma schelen inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn belangrijker zakenquote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat kan jou dan nou één of ander tv-programma schelen inderdaad.
ja, afzakken naar Brabant, en vorig jaar was ik niet geweest omdat mijn pootjes niet wilden. Verder hoef ik helemaal niets, dus het is allemaal te overzien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En fijn dat het nog kan![]()
Andere kant van het land toch?
Brabant is altijd gezellig, toch?quote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, afzakken naar Brabant, en vorig jaar was ik niet geweest omdat mijn pootjes niet wilden. Verder hoef ik helemaal niets, dus het is allemaal te overzien.
Ruim 100 km...dus minimaal een uur in de auto, als ze niet weer ergens een omleiding hebben daar. Al een paar keer de binnenlanden van het brabantse land gezienquote:Op zondag 22 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel km is het, Sjarm? Vroeger reed ik ongeveer 175 km om bij mijn ouders in Drenthe te komen.
En ga je dan op één dag heen en weer of blijf je slapen?quote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, afzakken naar Brabant, en vorig jaar was ik niet geweest omdat mijn pootjes niet wilden. Verder hoef ik helemaal niets, dus het is allemaal te overzien.
mij helemaal niets hoor, maar er kwamen opeens allerlei tips om familie te ontwijkenquote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat kan jou dan nou één of ander tv-programma schelen inderdaad.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:05 schreef Charmian het volgende:
eej deadpool heeft tonja's mes in z'n hoofd
Veronica!quote:
Die waren best vermakelijkquote:Op zondag 22 december 2019 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
mij helemaal niets hoor, maar er kwamen opeens allerlei tips om familie te ontwijken
Meestal blijf ik slapen, maar ik moet vrijdag werken en ik wil altijd graag nog ff lekker uitslapen en in mijn laliedakerstoutfit rondlopenquote:Op zondag 22 december 2019 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ga je dan op één dag heen en weer of blijf je slapen?
Ik kom er inderdaad wel graag. ik kan ze soms alleen niet goed verstaanquote:
In je wat voor outfit??quote:Op zondag 22 december 2019 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Meestal blijf ik slapen, maar ik moet vrijdag werken en ik wil altijd graag nog ff lekker uitslapen en in mijn laliedakerstoutfit rondlopendus nach hause
En dan in je laliedakerstoutfit naar je werk?quote:Op zondag 22 december 2019 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Meestal blijf ik slapen, maar ik moet vrijdag werken en ik wil altijd graag nog ff lekker uitslapen en in mijn laliedakerstoutfit rondlopendus nach hause
ik word nu afgeleid door een helicopter die met z'n kerstlichtjes boven mijn flat rondcirkeltquote:
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan in je laliedakerstoutfit naar je werk?
Gelukkig ben ik niet de enige die vrijdag moet werken
mijn laliedakerstoutfitquote:
Ik bood het zelf aanquote:
laliedakerstoutfitjes zijn voor thuisquote:Op zondag 22 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan in je laliedakerstoutfit naar je werk?
Gelukkig ben ik niet de enige die vrijdag moet werken
Als het net zo gaat als hier, tel er dan maar minimaal 30 minuten bij op. Je kan geen 80 km weg meer op zonder een bord 50 km, of zelfs 30 tegen te komen. Handig ook, alles tegelijk openbreken aan het einde van het jaar. Alles ligt op z'n gat.quote:Op zondag 22 december 2019 22:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ruim 100 km...dus minimaal een uur in de auto, als ze niet weer ergens een omleiding hebben daar. Al een paar keer de binnenlanden van het brabantse land gezien
Ik weet ook niet wat ik dacht een paar maanden geledenquote:
waarschijnlijk denken ze dat iedereen dan toch vrij heeft en nergens heen gaatquote:Op zondag 22 december 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als hier, tel er dan maar minimaal 30 minuten bij op. Je kan geen 80 km weg meer op zonder een bord 50 km, of zelfs 30 tegen te komen. Handig ook, alles tegelijk openbreken aan het einde van het jaar. Alles ligt op z'n gat.
Dat is amper de moeite om voor naar je werk te gaan die dag.quote:Op zondag 22 december 2019 22:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
laliedakerstoutfitjes zijn voor thuisik hoef gelukkig maar tot 1 uur, ze hebben een of ander systeemding ingepland waardoor wij niet meer kunnen werken
quote:Op zondag 22 december 2019 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarschijnlijk denken ze dat iedereen dan toch vrij heeft en nergens heen gaat
Zal dat op 1e of 2e kerstdag niet meevallen?quote:Op zondag 22 december 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als hier, tel er dan maar minimaal 30 minuten bij op. Je kan geen 80 km weg meer op zonder een bord 50 km, of zelfs 30 tegen te komen. Handig ook, alles tegelijk openbreken aan het einde van het jaar. Alles ligt op z'n gat.
zeg dat maar tegen mijn werkgever...er moet een 60% aanwezigheid zijn en vorig jaar ben ik al vrij geweestquote:Op zondag 22 december 2019 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is amper de moeite om voor naar je werk te gaan die dag.
Een politie of een trauma-heli?quote:Op zondag 22 december 2019 22:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik word nu afgeleid door een helicopter die met z'n kerstlichtjes boven mijn flat rondcirkelt
Hebben ze de COS gesloten terwijl ze er nog zat misschien?quote:Op zondag 22 december 2019 22:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zag ik vorige week nog veel in de Cos posten
Kweenie, maar hoef nu toch maar 4 km.quote:Op zondag 22 december 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal dat op 1e of 2e kerstdag niet meevallen?
quote:Op zondag 22 december 2019 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bood het zelf aan
Alhoewel nu mag ik in de avond werken en niet zo veel te doen. Anders had ik er vroeg in de ochtend moeten zijn en daadwerkelijk iets doen.
Ik vermoed een trauma, als ik op Drimble kijk.quote:
Bij ons net zo hoor, en ik vind het ook niet zo erg om op die dagen te werken, het is altijd wel een fijne sfeer en vaak wel iets eerder naar huis.quote:Op zondag 22 december 2019 22:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen mijn werkgever...er moet een 60% aanwezigheid zijn en vorig jaar ben ik al vrij geweest
nah ja zeg...gewoon oude zooi wat lekker zit en er niet uitziet waarmee je lalieda door het huis kan huppelenquote:
Ik moest googelen. Handige site wel.quote:Op zondag 22 december 2019 22:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vermoed een trauma, als ik op Drimble kijk.
Met Jezus aan je kruis...quote:Op zondag 22 december 2019 22:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja zeg...gewoon oude zooi wat lekker zit en er niet uitziet waarmee je lalieda door het huis kan huppelen![]()
Ik heb geen kerstpakket gehad ookquote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef TillyB het volgende:
Straus je kan ook gezellig meeposten ipv iedereen tegen je in harnas jagen met die passief-agressieve posts
Kan je op de fietsquote:Op zondag 22 december 2019 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kweenie, maar hoef nu toch maar 4 km.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Misschien al besproken, maar allemaal samen met de fam om de boom en gourmetten?
dat zou het kersttintje kunnen zijnquote:
Hahaquote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Misschien al besproken, maar allemaal samen met de fam om de boom en gourmetten?
Gourmetten. Dat je huis 3 dagen naar een frietkot ruiktquote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond ladieda-kerst-outfit ook wat lastig begrijpbaar...quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat zou het kersttintje kunnen zijn
En weer terug, was dit 2 topics terug alweer?quote:Op zondag 22 december 2019 18:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De mijne staat op de slaapkamer
Ik hou d'r van. Als ik dan 's ochtends op sta en ik ruik dat dan krijg ik meteen weer trek. En als er dan nog wat over is geef ik daar gewoon aan toequote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gourmetten. Dat je huis 3 dagen naar een frietkot ruikt
Twee jaar geleden hebben we een huisje in Twente gehuurd.quote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gourmetten. Dat je huis 3 dagen naar een frietkot ruikt
Volgens mij heet het nu ook geen Cos meer? Dus zou goed kunnenquote:Op zondag 22 december 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze de COS gesloten terwijl ze er nog zat misschien?
Neequote:Op zondag 22 december 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
Van @:marsani ook niets meer gehoord na dat rottige nieuws
Echt?!quote:Op zondag 22 december 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hou d'r van. Als ik dan 's ochtends op sta en ik ruik dat dan krijg ik meteen weer trek. En als er dan nog wat over is geef ik daar gewoon aan toe
1 van de 2 dagen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga gewoon lekker bij Til eten met Kerst.
Wat eten we Til?
Zo praat je niet over mn beste mattiequote:Op zondag 22 december 2019 22:19 schreef cafca het volgende:
[..]
niet verder vertellen, maar Google weet niet altijd alles
Ik hou ook van rauwe aardappel. Het zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 22 december 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Ik vind dat echt zo goor, toen ik het nog wel deed, ging achteraf altijd de tuindeur open, dus liep je te sterven van de kou, en de lucht hing er nog steeds
Dat heb je goed geregeld.quote:Op zondag 22 december 2019 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee jaar geleden hebben we een huisje in Twente gehuurd.
Op dag A aangekomen en gegourmet en op dag B weer vertrokken.
Aanrader...
Ohhhh zooooo jeeeeeeezusquote:Op zondag 22 december 2019 22:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja zeg...gewoon oude zooi wat lekker zit en er niet uitziet waarmee je lalieda door het huis kan huppelen![]()
De COS is er nog gewoon... UTO / [COS-UTO2#4988] En de Winnaar is ........?quote:Op zondag 22 december 2019 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij heet het nu ook geen Cos meer? Dus zou goed kunnen
Pakket op je muilquote:Op zondag 22 december 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb geen kerstpakket gehad ook
COS is nog open zie ik, dus ze heeft zichzelf niet op laten sluiten.quote:Op zondag 22 december 2019 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij heet het nu ook geen Cos meer? Dus zou goed kunnen
Vind het net als ton lekker ruiken de volgende dag. In tegenstelling tot schraal bier en asbakken lucht.quote:Op zondag 22 december 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Ik vind dat echt zo goor, toen ik het nog wel deed, ging achteraf altijd de tuindeur open, dus liep je te sterven van de kou, en de lucht hing er nog steeds
Ahquote:Op zondag 22 december 2019 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
De COS is er nog gewoon... UTO / [COS-UTO2#4988] En de Winnaar is ........?
De SC is wel hernoemd naar RLS SC
Kijk, dat zijn tenminste antwoorden.quote:
Ik las het alquote:Op zondag 22 december 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
COS is nog open zie ik, dus ze heeft zichzelf niet op laten sluiten.
Dat laatste vind ik ook niet lekker ruiken neequote:Op zondag 22 december 2019 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vind het net als ton lekker ruiken de volgende dag. In tegenstelling tot schraal bier en asbakken lucht.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga gewoon lekker bij Til eten met Kerst.
Wat eten we Til?
quote:Op zondag 22 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hou ook van rauwe aardappel. Het zal wel aan mij liggen
Dat is best raar, maar dat wist je al hèquote:Op zondag 22 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, eerste kersdag brunch met schoonmoeder, die zetten we in de loop van de middag bij schoonzus en zwager af, en 's-avonds gewoon lekker eten met alleen de jongste thuis.quote:
Begint zo ongeveer hetzelfde als de vorige filmquote:
jezus was de toevoeging van MM jaquote:
Maar jij bent toch van de creatieve bezigheid?quote:Op zondag 22 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Met kleurplaat en ballenbak?quote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef TillyB het volgende:
[..]uhh nee dat wil je niet, uit eten in een hysterisch kindvriendelijk restaurant
Dan heeft ze het er nog niet eens over gehad dat ze het met schil en al wegschoffelt.quote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best raar, maar dat wist je al hè
3 x GADVERDAMME!quote:Op zondag 22 december 2019 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vind het net als ton lekker ruiken de volgende dag. In tegenstelling tot schraal bier en asbakken lucht.
Gezellig en lekker relaxt, goed geregeld!quote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, eerste kersdag brunch met schoonmoeder, die zetten we in de loop van de middag bij schoonzus en zwager af, en 's-avonds gewoon lekker eten met alleen de jongste thuis.
2e kerstdag tapas eten met alle kids thuis.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is slecht voor je maag.
Ik weet dat het niet goed voor je schijnt te zijn en ik beperk het dan ook tot af en toe een plakje als ik aardappels schil om te koken (dat laatste leek me op dit moment geen overbodige toevoeging)quote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best raar, maar dat wist je al hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Ghostbuster (had quote verneukt)* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Dat had je wel eens eerder kunnen zeggen dan.quote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef TillyB het volgende:
[..]uhh nee dat wil je niet, uit eten in een hysterisch kindvriendelijk restaurant
kan je daar dan ook uitgebreid uitbuiken want dat is dan wel de bedoeling hequote:Op zondag 22 december 2019 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tenminste antwoorden.
We zijn net voor kerstavond uitgenodigd om te komen gourmetten (vandaar mijn vraag, jawel!),. Eerste kerstdag hapje eten in Oegstgeest en daarna even niks meer...
Ja, maar CTRL-Z werkt dan nietquote:Op zondag 22 december 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij bent toch van de creatieve bezigheid?
Van rauwe aardappelen kan je stempels maken...
Ik heb beeld van tonja met een mud aardappels naast zich waar ze af en toe in graaitquote:Op zondag 22 december 2019 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heeft ze het er nog niet eens over gehad dat ze het met schil en al wegschoffelt.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heeft ze het er nog niet eens over gehad dat ze het met schil en al wegschoffelt.
Ga je CTRL+Z stempelen?quote:
Familie van de nachtschade, net als haring & tomaat.quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar rauwe aardappel is eigenlijk een beetje giftig
quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef Straatverlichting het volgende:
Zijn die van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Ghostbuster (had quote verneukt)My age is very
Inappropriate
for my behavior
Bij mijn schoonouders kan alles, ook uitbuiken...quote:Op zondag 22 december 2019 22:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
kan je daar dan ook uitgebreid uitbuiken want dat is dan wel de bedoeling he
quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat had je wel eens eerder kunnen zeggen dan.
quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb beeld van tonja met een mud aardappels naast zich waar ze af en toe in graait
Ja, want ik houd van half rauwe aardappelsquote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het niet goed voor je schijnt te zijn en ik beperk het dan ook tot af en toe een plakje als ik aardappels schil om te koken (dat laatste leek me op dit moment geen overbodige toevoeging)
En ja, ik weet dat het raar is.
Heeft iemand het weleens geprobeerd hier?
Rauwe paprikachips en zo...quote:Op zondag 22 december 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb beeld van tonja met een mud aardappels naast zich waar ze af en toe in graait
deze is leuk, minder bloederig dat wel en ik weet het einde alquote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Begint zo ongeveer hetzelfde als de vorige film
Deze sla ik over
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar beloof je bij deze dat ik dat ga doen de volgende keer als ik aardappels schil.quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het niet goed voor je schijnt te zijn en ik beperk het dan ook tot af en toe een plakje als ik aardappels schil om te koken (dat laatste leek me op dit moment geen overbodige toevoeging)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Ghostbuster (had quote verneukt)Tijgertje lijkt het niet helemaal te vertrouwen allemaal
![]()
Haring, nachtschadequote:Op zondag 22 december 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Familie van de nachtschade, net als haring & tomaat.
Lieve poesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Ghostbuster (had quote verneukt)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Waar en hoe laat kan ik aanschuiven om mijn kleurplaat te kleuren?quote:
Ik ben er nogquote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar rauwe aardappel is eigenlijk een beetje giftig
Is van gelee.. allebei R.i.p.inmiddels, geweldige beestjesquote:
lekker zo toch...niet onzinnig uitbundig of zoquote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, eerste kersdag brunch met schoonmoeder, die zetten we in de loop van de middag bij schoonzus en zwager af, en 's-avonds gewoon lekker eten met alleen de jongste thuis.
2e kerstdag tapas eten met alle kids thuis.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
deze is leuk, minder bloederig dat wel en ik weet het einde al
quote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar en hoe laat kan ik aanschuiven om mijn kleurplaat te kleuren?
Af en toe een plakje tijdens het aardappelschillenquote:Op zondag 22 december 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Is van gelee.. allebei R.i.p.inmiddels, geweldige beestjes
Haring is een vis gekkiequote:
Alsof je een hap aarde naar binnen gooit.quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar beloof je bij deze dat ik dat ga doen de volgende keer als ik aardappels schil.
Kerst vier0n. Familie.quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef TillyB het volgende:
[..]ik was alweer helemaal vergeten dat je deze kant op kwam, wat ga je doen dan??
Haha.. ja een camera moesten ze nix van hebben (2003 was dit)quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]Tijgertje lijkt het niet helemaal te vertrouwen allemaal
ohhh ikhoudurvanquote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mijn schoonouders kan alles, ook uitbuiken...
Haringquote:Op zondag 22 december 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Familie van de nachtschade, net als haring & tomaat.
Aww tekenmausquote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar en hoe laat kan ik aanschuiven om mijn kleurplaat te kleuren?
Half rauw, dat is pas smerigquote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want ik houd van half rauwe aardappels
je laat je haren en nagels toch hoop ik wel met rust?quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Tonja had vanavond mijn tip geprobeerd, dus nu probeer ik die van haar, zo werkt dat hierquote:Op zondag 22 december 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je een hap aarde naar binnen gooit.
Eet smakelijk!
quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar beloof je bij deze dat ik dat ga doen de volgende keer als ik aardappels schil.
Nou pas maar op danquote:Op zondag 22 december 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee man! Er staan hier drie haringstruiken in de achtertuin.
Om je tent mee op te zettenquote:Op zondag 22 december 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Praat eens met tonja. Lekkere recepten uitwisselen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De aardappels die groen zijn , zijn eigenlijk het lekkerst
Mooie poezelsquote:Op zondag 22 december 2019 22:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Haha.. ja een camera moesten ze nix van hebben (2003 was dit)
En wat was jouw tip?quote:Op zondag 22 december 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonja had vanavond mijn tip geprobeerd, dus nu probeer ik die van haar, zo werkt dat hier
quote:Op zondag 22 december 2019 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou pas maar op danVoor je het weet bespringen ze je
Nou dat zal lekker meuren danquote:Op zondag 22 december 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Damn gemist...wanneer komt deel 2 dan? Die heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik vond die van net ook best te pruimen, als deel 2 komt wellicht volgende week kijk ik weer
Nee, die knip of laat ik regelmatig knippenquote:Op zondag 22 december 2019 22:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
je laat je haren en nagels toch hoop ik wel met rust?
Augurkenboompje er naast, zeker?quote:Op zondag 22 december 2019 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Er staat een dijk van uien voor.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonja had vanavond mijn tip geprobeerd, dus nu probeer ik die van haar, zo werkt dat hier
Die zijn terecht massaal gevlucht.quote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]Gekke mensen hier allemaal met familie aan de andere kant van het land
Jij hebt weinig vertrouwen in mijn persoonlijke smaak meneer MM.quote:Op zondag 22 december 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat was jouw tip?
Paling met graat, vel en al naar binnen gooien, als een haring?
Ik had ze ook liever wat dichterbij. Tyfusend rijdenquote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]Gekke mensen hier allemaal met familie aan de andere kant van het land
quote:Op zondag 22 december 2019 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Praat eens met tonja. Lekkere recepten uitwisselen.
Nou ik zag dat ze de komende zondagen steeds Superheldenfilms gingen uitzenden dus ga er een beetje van uit dat die nog komt (Ik hoophet iig)quote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Damn gemist...wanneer komt deel 2 dan? Die heb ik nog niet gezien.
Die deden het niet dit jaar, dus volgend jaar maar eens geënte proberen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Augurkenboompje er naast, zeker?
Neehee, de dadelvariantquote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt weinig vertrouwen in mijn persoonlijke smaak meneer MM.
Tonja ging roquefort kopen, dus ze moest daar vijgenbrood bij proberen van mij. Ze koos de vijg-hazelnoot variant, maar dat mocht ook.
Ja dat bedoelde ik, maar mijn vingers tikten iets anders.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
dus ze moest daar vijgenbrood bij proberen van mij.
ow wacht ik kijk ff in de veronica...die heeft voor 2 weken info nuquote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik zag dat ze de komende zondagen steeds Superheldenfilms gingen uitzenden dus ga er een beetje van uit dat die nog komt (Ik hoophet iig)
Handigquote:Op zondag 22 december 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow wacht ik kijk ff in de veronica...die heeft voor 2 weken info nu
Dat valt wel mee, het is wel paling...quote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt weinig vertrouwen in mijn persoonlijke smaak meneer MM.
Vijgenbrood, dadelbrood, klodder chutney erbij, allemaal goed,quote:Tonja ging roquefort kopen, dus ze moest daar vijgenbrood bij proberen van mij. Ze koos de vijg-hazelnoot variant, maar dat mocht ook.
Gaan jullie koermetten?quote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik had ze ook liever wat dichterbij. Tyfusend rijden
Dinsdag? Tis woensdag pas kerstquote:Op zondag 22 december 2019 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan ga ik dinsdag wel hier aan tafel zitten met mijn kleurplaat wachtend tot iemand eten brengt.
Ok. Dat vind ik raarquote:Op zondag 22 december 2019 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag Deadpool 2 vorig jaar nog in de bios. Ging ik daar heen met mijn mannelijke collega's ze waren best verbaasd dat ik mee wilde.
Chutney smaakt zó lekker bij veel dingen. Ook in de plaats van piccalilly bij bruine bonen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het is wel paling...
[..]
Vijgenbrood, dadelbrood, klodder chutney erbij, allemaal goed,
Zoet met scherpe schimmelkaas doet het prima...
Woensdag maak ik een ballenbak van mijn appartementquote:
Ohja jij bent poshquote:Op zondag 22 december 2019 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, we zijn geen tokkies![]()
Ik weet eigenlijk niet wat we gaan doen/eten.
Ah ja, logischquote:Op zondag 22 december 2019 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, maar mijn vingers tikten iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |