Door zo te zwaaien ziet hij hem tenminste af en toe langs komen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NopeDie sok en die pens waren al voldoende
![]()
Zo wel mooi zijn. De big boom knaller winnen.quote:
Dit gaat wel over de UI mag ik hopen?quote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door zo te zwaaien ziet hij hem tenminste af en toe langs komen.
Godverrquote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door zo te zwaaien ziet hij hem tenminste af en toe langs komen.
Ja die mag volgende week welquote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij wilden de peramisu muts naar huis!
Je moet altijd iets te dromen hebben tochquote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo wel mooi zijn. De big boom knaller winnen.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo wel mooi zijn. De big boom knaller winnen.
Nog steeds of heb jij ook zo'n pens?quote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit gaat wel over de UI mag ik hopen?
Heb je een webcam?quote:Op zondag 22 december 2019 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds of heb jij ook zo'n pens?
Beetje flauw ditquote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
denk zwaai ff
haske leukig
haske leuk
yep, lijkt me wel geinig, kan het alleen niet zienquote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zeiden ze nou woensdag dat extra programma?
quote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zeiden ze nou woensdag dat extra programma?
quote:
Even opnemen maar familiegeweld op 1e kerstquote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
yep, lijkt me wel geinig, kan het alleen niet zien
opnemenquote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb geen opneemdingen...dus lekker pech alles wegquote:Op zondag 22 december 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Even opnemen maar familiegeweld op 1e kerst
NPO start kan je zo terugkijken natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2019 21:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb geen opneemdingen...dus lekker pech alles weg
ow ja..als ik er aan denkquote:Op zondag 22 december 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
NPO start kan je zo terugkijken natuurlijk
Kan je toch terugkijkenquote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
js GB wees me er al opquote:
En ook de familie de straat op sturen zodat je fatsoenlijk rustig kan kijkenquote:Op zondag 22 december 2019 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon bij de familie de tv aanzetten. Prioriteiten op orde hebben heet dat.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar verstoppen al die huisdieren zich
quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon bij de familie de tv aanzetten. Prioriteiten op orde hebben heet dat.
Tuurlijk niet hun gaan maar wegquote:Op zondag 22 december 2019 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd zorgen dat je naar mensen toe gaat en je hele familie al maanden van te vorenafen weten hoe slecht je slaapt en dat je steeds hoofdpijn hebt etc. Dan de beruchte avond gapen en moeilijk kijken en naar je hoofd grijpen, hoofdpijn faken. Kun je lekker naar huis
Je hebt altijd zo'n plakker, plus afwas en andere rommel. Dan hebben we het ook nog gehad over de voorbereiding. Altijd naar een ander gaan voor een feestje.quote:Op zondag 22 december 2019 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Tuurlijk niet hun gaan maar weg
En bij een afspraak richting eigen adres zeg je het op het laatste moment gewoon af. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 22 december 2019 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd zorgen dat je naar mensen toe gaat en je hele familie al maanden van te vorenafen weten hoe slecht je slaapt en dat je steeds hoofdpijn hebt etc. Dan de beruchte avond gapen en moeilijk kijken en naar je hoofd grijpen, hoofdpijn faken. Kun je lekker naar huis
Alternatieve kerstgedachtesquote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Waar gaat dit over, ik kan jullie even helemaal niet volgen
Wc verstopt, riolering loopt over. Weet je zeker dat ze niet komen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En bij een afspraak richting eigen adres zeg je het op het laatste moment gewoon af. Dat zal ze leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |