Ik heb er één gekregen. (Lot) We delen de buit maar die mini is van mijquote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En wel of niet een oudejaarslot? Ik bedoel ik wil wel een van die 30 mini's winnen 🤣
Wow jullie muizen zijn solidairquote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er één gekregen. (Lot) We delen de buit maar die mini is van mij
Die mini zal heel mooi hier ongebruikt op de parkeerplaats kunnen staan. Kunnen de vogels op schijten en de katten eronder schuilen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb met die eindejaars nog nooit geen euro gewonnen, maar ja
Kans op 15 miljoenquote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er één gekregen. (Lot) We delen de buit maar die mini is van mij
Klinkt een beetje als mijn autoquote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die mini zal heel mooi hier ongebruikt op de parkeerplaats kunnen staan. Kunnen de vogels op schijten en de katten eronder schuilen.
Ik heb dit jaar al 8 keer prijs gehad, kleine bedragen dat wel, totaal zo'n 80 euro, maar ik denk dat het een voorloper is van de grote knallerquote:Op zondag 22 december 2019 21:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb met die eindejaars nog nooit geen euro gewonnen, maar ja
quote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al 8 keer prijs gehad, kleine bedragen dat wel, totaal zo'n 80 euro, maar ik denk dat het een voorloper is van de grote knaller
Heb je die boobs ook gezien?quote:Op zondag 22 december 2019 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja...zo zit ik al de hele dag te kijken naar die bewegende salami in jouw UI sok
schei uit met die ggggggggggg mokkeltjesquote:
Ik denk dat je je geluk al opgebruikt hebt.quote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al 8 keer prijs gehad, kleine bedragen dat wel, totaal zo'n 80 euro, maar ik denk dat het een voorloper is van de grote knaller
Nee joh, het is een aanloopjequote:Op zondag 22 december 2019 21:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat je je geluk al opgebruikt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |