Haringquote:Op zondag 22 december 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Familie van de nachtschade, net als haring & tomaat.
Aww tekenmausquote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar en hoe laat kan ik aanschuiven om mijn kleurplaat te kleuren?
Half rauw, dat is pas smerigquote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want ik houd van half rauwe aardappels
je laat je haren en nagels toch hoop ik wel met rust?quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het niet goed voor je schijnt te zijn en ik beperk het dan ook tot af en toe een plakje als ik aardappels schil om te koken (dat laatste leek me op dit moment geen overbodige toevoeging)
En ja, ik weet dat het raar is.
Heeft iemand het weleens geprobeerd hier?
Tonja had vanavond mijn tip geprobeerd, dus nu probeer ik die van haar, zo werkt dat hierquote:Op zondag 22 december 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je een hap aarde naar binnen gooit.
Eet smakelijk!
quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar beloof je bij deze dat ik dat ga doen de volgende keer als ik aardappels schil.
Nou pas maar op danquote:Op zondag 22 december 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee man! Er staan hier drie haringstruiken in de achtertuin.
Om je tent mee op te zettenquote:Op zondag 22 december 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Praat eens met tonja. Lekkere recepten uitwisselen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De aardappels die groen zijn , zijn eigenlijk het lekkerst
Mooie poezelsquote:Op zondag 22 december 2019 22:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Haha.. ja een camera moesten ze nix van hebben (2003 was dit)
En wat was jouw tip?quote:Op zondag 22 december 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonja had vanavond mijn tip geprobeerd, dus nu probeer ik die van haar, zo werkt dat hier
quote:Op zondag 22 december 2019 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou pas maar op danVoor je het weet bespringen ze je
Nou dat zal lekker meuren danquote:Op zondag 22 december 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Damn gemist...wanneer komt deel 2 dan? Die heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik vond die van net ook best te pruimen, als deel 2 komt wellicht volgende week kijk ik weer
Nee, die knip of laat ik regelmatig knippenquote:Op zondag 22 december 2019 22:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
je laat je haren en nagels toch hoop ik wel met rust?
Augurkenboompje er naast, zeker?quote:Op zondag 22 december 2019 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Er staat een dijk van uien voor.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonja had vanavond mijn tip geprobeerd, dus nu probeer ik die van haar, zo werkt dat hier
Die zijn terecht massaal gevlucht.quote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]Gekke mensen hier allemaal met familie aan de andere kant van het land
Jij hebt weinig vertrouwen in mijn persoonlijke smaak meneer MM.quote:Op zondag 22 december 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat was jouw tip?
Paling met graat, vel en al naar binnen gooien, als een haring?
Ik had ze ook liever wat dichterbij. Tyfusend rijdenquote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]Gekke mensen hier allemaal met familie aan de andere kant van het land
quote:Op zondag 22 december 2019 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Praat eens met tonja. Lekkere recepten uitwisselen.
Nou ik zag dat ze de komende zondagen steeds Superheldenfilms gingen uitzenden dus ga er een beetje van uit dat die nog komt (Ik hoophet iig)quote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Damn gemist...wanneer komt deel 2 dan? Die heb ik nog niet gezien.
Die deden het niet dit jaar, dus volgend jaar maar eens geënte proberen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Augurkenboompje er naast, zeker?
Neehee, de dadelvariantquote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt weinig vertrouwen in mijn persoonlijke smaak meneer MM.
Tonja ging roquefort kopen, dus ze moest daar vijgenbrood bij proberen van mij. Ze koos de vijg-hazelnoot variant, maar dat mocht ook.
Ja dat bedoelde ik, maar mijn vingers tikten iets anders.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
dus ze moest daar vijgenbrood bij proberen van mij.
ow wacht ik kijk ff in de veronica...die heeft voor 2 weken info nuquote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik zag dat ze de komende zondagen steeds Superheldenfilms gingen uitzenden dus ga er een beetje van uit dat die nog komt (Ik hoophet iig)
Handigquote:Op zondag 22 december 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow wacht ik kijk ff in de veronica...die heeft voor 2 weken info nu
Dat valt wel mee, het is wel paling...quote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt weinig vertrouwen in mijn persoonlijke smaak meneer MM.
Vijgenbrood, dadelbrood, klodder chutney erbij, allemaal goed,quote:Tonja ging roquefort kopen, dus ze moest daar vijgenbrood bij proberen van mij. Ze koos de vijg-hazelnoot variant, maar dat mocht ook.
Gaan jullie koermetten?quote:Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik had ze ook liever wat dichterbij. Tyfusend rijden
Dinsdag? Tis woensdag pas kerstquote:Op zondag 22 december 2019 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan ga ik dinsdag wel hier aan tafel zitten met mijn kleurplaat wachtend tot iemand eten brengt.
Ok. Dat vind ik raarquote:Op zondag 22 december 2019 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag Deadpool 2 vorig jaar nog in de bios. Ging ik daar heen met mijn mannelijke collega's ze waren best verbaasd dat ik mee wilde.
Chutney smaakt zó lekker bij veel dingen. Ook in de plaats van piccalilly bij bruine bonen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het is wel paling...
[..]
Vijgenbrood, dadelbrood, klodder chutney erbij, allemaal goed,
Zoet met scherpe schimmelkaas doet het prima...
Woensdag maak ik een ballenbak van mijn appartementquote:
Ohja jij bent poshquote:Op zondag 22 december 2019 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, we zijn geen tokkies![]()
Ik weet eigenlijk niet wat we gaan doen/eten.
Ah ja, logischquote:Op zondag 22 december 2019 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, maar mijn vingers tikten iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |