Ja, want ik houd van half rauwe aardappelsquote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het niet goed voor je schijnt te zijn en ik beperk het dan ook tot af en toe een plakje als ik aardappels schil om te koken (dat laatste leek me op dit moment geen overbodige toevoeging)
En ja, ik weet dat het raar is.
Heeft iemand het weleens geprobeerd hier?
Rauwe paprikachips en zo...quote:Op zondag 22 december 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb beeld van tonja met een mud aardappels naast zich waar ze af en toe in graait
deze is leuk, minder bloederig dat wel en ik weet het einde alquote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Begint zo ongeveer hetzelfde als de vorige film
Deze sla ik over
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar beloof je bij deze dat ik dat ga doen de volgende keer als ik aardappels schil.quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het niet goed voor je schijnt te zijn en ik beperk het dan ook tot af en toe een plakje als ik aardappels schil om te koken (dat laatste leek me op dit moment geen overbodige toevoeging)
En ja, ik weet dat het raar is.
Heeft iemand het weleens geprobeerd hier?
quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef Straatverlichting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Ghostbuster (had quote verneukt)Tijgertje lijkt het niet helemaal te vertrouwen allemaal
![]()
Haring, nachtschadequote:Op zondag 22 december 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Familie van de nachtschade, net als haring & tomaat.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef Straatverlichting het volgende:
Lieve poesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Ghostbuster (had quote verneukt)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Waar en hoe laat kan ik aanschuiven om mijn kleurplaat te kleuren?quote:
Ik ben er nogquote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar rauwe aardappel is eigenlijk een beetje giftig
Is van gelee.. allebei R.i.p.inmiddels, geweldige beestjesquote:
lekker zo toch...niet onzinnig uitbundig of zoquote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, eerste kersdag brunch met schoonmoeder, die zetten we in de loop van de middag bij schoonzus en zwager af, en 's-avonds gewoon lekker eten met alleen de jongste thuis.
2e kerstdag tapas eten met alle kids thuis.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
deze is leuk, minder bloederig dat wel en ik weet het einde al
quote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar en hoe laat kan ik aanschuiven om mijn kleurplaat te kleuren?
Af en toe een plakje tijdens het aardappelschillenquote:Op zondag 22 december 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb beeld van tonja met een mud aardappels naast zich waar ze af en toe in graait
quote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Is van gelee.. allebei R.i.p.inmiddels, geweldige beestjes
Haring is een vis gekkiequote:
Alsof je een hap aarde naar binnen gooit.quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar beloof je bij deze dat ik dat ga doen de volgende keer als ik aardappels schil.
Kerst vier0n. Familie.quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef TillyB het volgende:
[..]ik was alweer helemaal vergeten dat je deze kant op kwam, wat ga je doen dan??
Haha.. ja een camera moesten ze nix van hebben (2003 was dit)quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]Tijgertje lijkt het niet helemaal te vertrouwen allemaal
ohhh ikhoudurvanquote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mijn schoonouders kan alles, ook uitbuiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |