mij helemaal niets hoor, maar er kwamen opeens allerlei tips om familie te ontwijkenquote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat kan jou dan nou één of ander tv-programma schelen inderdaad.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:05 schreef Charmian het volgende:
eej deadpool heeft tonja's mes in z'n hoofd
Veronica!quote:
Die waren best vermakelijkquote:Op zondag 22 december 2019 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
mij helemaal niets hoor, maar er kwamen opeens allerlei tips om familie te ontwijken
Meestal blijf ik slapen, maar ik moet vrijdag werken en ik wil altijd graag nog ff lekker uitslapen en in mijn laliedakerstoutfit rondlopenquote:Op zondag 22 december 2019 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ga je dan op één dag heen en weer of blijf je slapen?
Ik kom er inderdaad wel graag. ik kan ze soms alleen niet goed verstaanquote:
In je wat voor outfit??quote:Op zondag 22 december 2019 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Meestal blijf ik slapen, maar ik moet vrijdag werken en ik wil altijd graag nog ff lekker uitslapen en in mijn laliedakerstoutfit rondlopendus nach hause
En dan in je laliedakerstoutfit naar je werk?quote:Op zondag 22 december 2019 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Meestal blijf ik slapen, maar ik moet vrijdag werken en ik wil altijd graag nog ff lekker uitslapen en in mijn laliedakerstoutfit rondlopendus nach hause
ik word nu afgeleid door een helicopter die met z'n kerstlichtjes boven mijn flat rondcirkeltquote:
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan in je laliedakerstoutfit naar je werk?
Gelukkig ben ik niet de enige die vrijdag moet werken
mijn laliedakerstoutfitquote:
Ik bood het zelf aanquote:
laliedakerstoutfitjes zijn voor thuisquote:Op zondag 22 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan in je laliedakerstoutfit naar je werk?
Gelukkig ben ik niet de enige die vrijdag moet werken
Als het net zo gaat als hier, tel er dan maar minimaal 30 minuten bij op. Je kan geen 80 km weg meer op zonder een bord 50 km, of zelfs 30 tegen te komen. Handig ook, alles tegelijk openbreken aan het einde van het jaar. Alles ligt op z'n gat.quote:Op zondag 22 december 2019 22:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ruim 100 km...dus minimaal een uur in de auto, als ze niet weer ergens een omleiding hebben daar. Al een paar keer de binnenlanden van het brabantse land gezien
Ik weet ook niet wat ik dacht een paar maanden geledenquote:
waarschijnlijk denken ze dat iedereen dan toch vrij heeft en nergens heen gaatquote:Op zondag 22 december 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als hier, tel er dan maar minimaal 30 minuten bij op. Je kan geen 80 km weg meer op zonder een bord 50 km, of zelfs 30 tegen te komen. Handig ook, alles tegelijk openbreken aan het einde van het jaar. Alles ligt op z'n gat.
Dat is amper de moeite om voor naar je werk te gaan die dag.quote:Op zondag 22 december 2019 22:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
laliedakerstoutfitjes zijn voor thuisik hoef gelukkig maar tot 1 uur, ze hebben een of ander systeemding ingepland waardoor wij niet meer kunnen werken
quote:Op zondag 22 december 2019 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarschijnlijk denken ze dat iedereen dan toch vrij heeft en nergens heen gaat
Zal dat op 1e of 2e kerstdag niet meevallen?quote:Op zondag 22 december 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als hier, tel er dan maar minimaal 30 minuten bij op. Je kan geen 80 km weg meer op zonder een bord 50 km, of zelfs 30 tegen te komen. Handig ook, alles tegelijk openbreken aan het einde van het jaar. Alles ligt op z'n gat.
zeg dat maar tegen mijn werkgever...er moet een 60% aanwezigheid zijn en vorig jaar ben ik al vrij geweestquote:Op zondag 22 december 2019 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is amper de moeite om voor naar je werk te gaan die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |