KOGquote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Waar gaat dit over, ik kan jullie even helemaal niet volgen
Wat is KOG?quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wc verstopt, riolering loopt over. Weet je zeker dat ze niet komen.
Nee maar ik heb er ook niet op gelet.quote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Uitvergrootte foto aan de muur van gezwellie erbij.
Heb je 'm nog gezien vandaag?
Ach ik vind het niet erg om naar mijn moedertje te gaan, mijn zus kookt dus heb niets te klagen. Zo vaak zie ik ze niet en deze mensen heb ik liefquote:
En fijn dat het nog kanquote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet erg om naar mijn moedertje te gaan, mijn zus kookt dus heb niets te klagen. Zo vaak zie ik ze niet en deze mensen heb ik liefik vind het alleen een takkuhend rijden.
Heb je het nou eigenlijk tegen mij?quote:Op zondag 22 december 2019 21:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus je pakt wel dat pakket an van een Fok.. en dan doe je KOG
ehm
Hoeveel km is het, Sjarm? Vroeger reed ik ongeveer 175 km om bij mijn ouders in Drenthe te komen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet erg om naar mijn moedertje te gaan, mijn zus kookt dus heb niets te klagen. Zo vaak zie ik ze niet en deze mensen heb ik liefik vind het alleen een takkuhend rijden.
Wat kan jou dan nou één of ander tv-programma schelen inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn belangrijker zakenquote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat kan jou dan nou één of ander tv-programma schelen inderdaad.
ja, afzakken naar Brabant, en vorig jaar was ik niet geweest omdat mijn pootjes niet wilden. Verder hoef ik helemaal niets, dus het is allemaal te overzien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En fijn dat het nog kan![]()
Andere kant van het land toch?
Brabant is altijd gezellig, toch?quote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, afzakken naar Brabant, en vorig jaar was ik niet geweest omdat mijn pootjes niet wilden. Verder hoef ik helemaal niets, dus het is allemaal te overzien.
Ruim 100 km...dus minimaal een uur in de auto, als ze niet weer ergens een omleiding hebben daar. Al een paar keer de binnenlanden van het brabantse land gezienquote:Op zondag 22 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel km is het, Sjarm? Vroeger reed ik ongeveer 175 km om bij mijn ouders in Drenthe te komen.
En ga je dan op één dag heen en weer of blijf je slapen?quote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, afzakken naar Brabant, en vorig jaar was ik niet geweest omdat mijn pootjes niet wilden. Verder hoef ik helemaal niets, dus het is allemaal te overzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |