Een politie of een trauma-heli?quote:Op zondag 22 december 2019 22:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik word nu afgeleid door een helicopter die met z'n kerstlichtjes boven mijn flat rondcirkelt
Hebben ze de COS gesloten terwijl ze er nog zat misschien?quote:Op zondag 22 december 2019 22:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zag ik vorige week nog veel in de Cos posten
Kweenie, maar hoef nu toch maar 4 km.quote:Op zondag 22 december 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal dat op 1e of 2e kerstdag niet meevallen?
quote:Op zondag 22 december 2019 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bood het zelf aan
Alhoewel nu mag ik in de avond werken en niet zo veel te doen. Anders had ik er vroeg in de ochtend moeten zijn en daadwerkelijk iets doen.
Ik vermoed een trauma, als ik op Drimble kijk.quote:
Bij ons net zo hoor, en ik vind het ook niet zo erg om op die dagen te werken, het is altijd wel een fijne sfeer en vaak wel iets eerder naar huis.quote:Op zondag 22 december 2019 22:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen mijn werkgever...er moet een 60% aanwezigheid zijn en vorig jaar ben ik al vrij geweest
nah ja zeg...gewoon oude zooi wat lekker zit en er niet uitziet waarmee je lalieda door het huis kan huppelenquote:
Ik moest googelen. Handige site wel.quote:Op zondag 22 december 2019 22:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vermoed een trauma, als ik op Drimble kijk.
Met Jezus aan je kruis...quote:Op zondag 22 december 2019 22:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja zeg...gewoon oude zooi wat lekker zit en er niet uitziet waarmee je lalieda door het huis kan huppelen![]()
Ik heb geen kerstpakket gehad ookquote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef TillyB het volgende:
Straus je kan ook gezellig meeposten ipv iedereen tegen je in harnas jagen met die passief-agressieve posts
Kan je op de fietsquote:Op zondag 22 december 2019 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kweenie, maar hoef nu toch maar 4 km.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Misschien al besproken, maar allemaal samen met de fam om de boom en gourmetten?
dat zou het kersttintje kunnen zijnquote:
Hahaquote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Misschien al besproken, maar allemaal samen met de fam om de boom en gourmetten?
Gourmetten. Dat je huis 3 dagen naar een frietkot ruiktquote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond ladieda-kerst-outfit ook wat lastig begrijpbaar...quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat zou het kersttintje kunnen zijn
En weer terug, was dit 2 topics terug alweer?quote:Op zondag 22 december 2019 18:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De mijne staat op de slaapkamer
Ik hou d'r van. Als ik dan 's ochtends op sta en ik ruik dat dan krijg ik meteen weer trek. En als er dan nog wat over is geef ik daar gewoon aan toequote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gourmetten. Dat je huis 3 dagen naar een frietkot ruikt
Twee jaar geleden hebben we een huisje in Twente gehuurd.quote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gourmetten. Dat je huis 3 dagen naar een frietkot ruikt
Volgens mij heet het nu ook geen Cos meer? Dus zou goed kunnenquote:Op zondag 22 december 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze de COS gesloten terwijl ze er nog zat misschien?
Neequote:Op zondag 22 december 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
Van @:marsani ook niets meer gehoord na dat rottige nieuws
Echt?!quote:Op zondag 22 december 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hou d'r van. Als ik dan 's ochtends op sta en ik ruik dat dan krijg ik meteen weer trek. En als er dan nog wat over is geef ik daar gewoon aan toe
1 van de 2 dagen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga gewoon lekker bij Til eten met Kerst.
Wat eten we Til?
Zo praat je niet over mn beste mattiequote:Op zondag 22 december 2019 22:19 schreef cafca het volgende:
[..]
niet verder vertellen, maar Google weet niet altijd alles
Ik hou ook van rauwe aardappel. Het zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 22 december 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Ik vind dat echt zo goor, toen ik het nog wel deed, ging achteraf altijd de tuindeur open, dus liep je te sterven van de kou, en de lucht hing er nog steeds
Dat heb je goed geregeld.quote:Op zondag 22 december 2019 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee jaar geleden hebben we een huisje in Twente gehuurd.
Op dag A aangekomen en gegourmet en op dag B weer vertrokken.
Aanrader...
Ohhhh zooooo jeeeeeeezusquote:Op zondag 22 december 2019 22:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja zeg...gewoon oude zooi wat lekker zit en er niet uitziet waarmee je lalieda door het huis kan huppelen![]()
De COS is er nog gewoon... UTO / [COS-UTO2#4988] En de Winnaar is ........?quote:Op zondag 22 december 2019 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij heet het nu ook geen Cos meer? Dus zou goed kunnen
Pakket op je muilquote:Op zondag 22 december 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb geen kerstpakket gehad ook
COS is nog open zie ik, dus ze heeft zichzelf niet op laten sluiten.quote:Op zondag 22 december 2019 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij heet het nu ook geen Cos meer? Dus zou goed kunnen
Vind het net als ton lekker ruiken de volgende dag. In tegenstelling tot schraal bier en asbakken lucht.quote:Op zondag 22 december 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Ik vind dat echt zo goor, toen ik het nog wel deed, ging achteraf altijd de tuindeur open, dus liep je te sterven van de kou, en de lucht hing er nog steeds
Ahquote:Op zondag 22 december 2019 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
De COS is er nog gewoon... UTO / [COS-UTO2#4988] En de Winnaar is ........?
De SC is wel hernoemd naar RLS SC
Kijk, dat zijn tenminste antwoorden.quote:
Ik las het alquote:Op zondag 22 december 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
COS is nog open zie ik, dus ze heeft zichzelf niet op laten sluiten.
Dat laatste vind ik ook niet lekker ruiken neequote:Op zondag 22 december 2019 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vind het net als ton lekker ruiken de volgende dag. In tegenstelling tot schraal bier en asbakken lucht.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga gewoon lekker bij Til eten met Kerst.
Wat eten we Til?
quote:Op zondag 22 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hou ook van rauwe aardappel. Het zal wel aan mij liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |