quote:Op zondag 22 december 2019 14:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, geen idee waarom, maar achteraf vond ik zeer zeker de moeite waard. Zelfs als ie Vader Jacob zou spelen.
Ik staar ze dan boos aan terwijl ik met mijn millennial hipster knot en bril met avocado's aan het jongleren ben. Werkt altijd.quote:Op zondag 22 december 2019 14:54 schreef Deisyy het volgende: [..] "Oké Boomer, doorlopen nu, we hebben meer te doen"
![]()
quote:Op zondag 22 december 2019 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik staar ze dan boos aan terwijl ik met mijn millennial hipster knot en bril met avocado's aan het jongleren ben. Werkt altijd.
En met gezinnen staar ik ook en laat ik altijd even een berekening zien met hoeveel geld en vrije tijd ik heb omdat ik geen kinderen heb.
quote:
Paar prikkers nog in die voeten en handenquote:Op zondag 22 december 2019 15:01 schreef Annagh het volgende:
Zo, het stalletje staat! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 15:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Paar prikkers nog in die voeten en handen![]()
Scrups ben je er zo ernstig aan toe?quote:Op zondag 22 december 2019 15:00 schreef scrupuleus het volgende:
Rustig aan rustig aan
Bijkomen bijkomen
* scrupuleus zwaait met een handdoek voor afkoeling
O neeeeequote:Op zondag 22 december 2019 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Scrups ben je er zo ernstig aan toe?
Lig je nog in je nest, bedoel je?quote:Op zondag 22 december 2019 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben ondertussen aan het TillB'n maar eigenlijk kan het niet in deze spanning
WTF!! Brrrr koude patat en dellenquote:Op zondag 22 december 2019 15:01 schreef Annagh het volgende:
Zo, het stalletje staat! [ afbeelding ]
Ah!quote:Op zondag 22 december 2019 15:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O neeeee
Voor de ander die hinder ervaart ivm de kerstdrukte.
Ah okquote:Op zondag 22 december 2019 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man ghostbuster, wat zall dance away met poop te maken hebben ? dat is en lied
Oh ik had net even een breakquote:Op zondag 22 december 2019 15:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe beter je schoonmaakt, hoe beter Feyenoord speelt.
quote:
man man oude topic momentosquote:Op zondag 22 december 2019 15:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeig me de beeld van sanne of zeg welke post het is?
quote:Op zondag 22 december 2019 15:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeig me de beeld van sanne of zeg welke post het is?
Oh, die ken ik niet.quote:Op zondag 22 december 2019 15:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja de broer van Kaak trekhaak
Nee dan pak ik wel een spiegelquote:Op zondag 22 december 2019 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar kijk je ook niet naar voor de knappe mensen
quote:Op zondag 22 december 2019 15:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Missie volbracht ondanks de regen
Mario wel hoor. Die heeft daar Manon en Naomi gevonden.quote:Op zondag 22 december 2019 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar kijk je ook niet naar voor de knappe mensen
Nou die zijn ook wel knap vinnikquote:Op zondag 22 december 2019 15:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Mario wel hoor. Die heeft daar Manon en Naomi gevonden.
![]()
[ afbeelding ]
Wat was de missie?quote:Op zondag 22 december 2019 15:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Nah, ik heb er niets mee.quote:Op zondag 22 december 2019 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die zijn ook wel knap vinnik
UIquote:Op zondag 22 december 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij was op zijn eigen feest erna
Tip van de dag, je selfies niet zo liggend en van onderen nemen.quote:Op zondag 22 december 2019 15:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waarom wordt iemand die zijn sport buiten de ring misbruikt niet gewoon geschorst.quote:Op zondag 22 december 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Sinds die Koen everink kan ik niks met die Baddr, Koen had toch al geen fijn leven erna ook
Omdat het een vreemde sport is waar 100 bonden zijnquote:Op zondag 22 december 2019 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom wordt iemand die zijn sport buiten de ring misbruikt niet gewoon geschorst.
Die ginger-wiskundige van laatst.quote:Op zondag 22 december 2019 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Welke vrouw vind jij knap? behalve Mootz
En hij was ook nog eens een paar keer betrapt op doping.quote:Op zondag 22 december 2019 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom wordt iemand die zijn sport buiten de ring misbruikt niet gewoon geschorst.
Val je nu op haar uiterlijk of haar hersens?quote:
De combinatie, denk ik.quote:Op zondag 22 december 2019 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Val je nu op haar uiterlijk of haar hersens?
quote:
iets met watten ?quote:Op zondag 22 december 2019 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt wel op een reageerbuis ofz
quote:Op zondag 22 december 2019 16:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
iets met watten ?
veilige tampon ?
schimmels ? daar zijn ze weer
quote:Op zondag 22 december 2019 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Tip van de dag, je selfies niet zo liggend en van onderen nemen.
quote:Op zondag 22 december 2019 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je schimmel niet? Dat is goed nieuws.
Ik vond de sok om de piemols van de RHCP wel een stuk interessanterquote:
Nou niet echtquote:Op zondag 22 december 2019 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond de sok om de piemols van de RHCP wel een stuk interessanter![]()
Mijn band ookquote:
Goeie tip maar ik was/ben doodmoe van de 3km. Bij droog weer niet zo.quote:Op zondag 22 december 2019 16:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet de telefoon op de hoogte van je voorhoofd houden en dan je ermpje strekken
Dan kan je beter geen foto makenquote:Op zondag 22 december 2019 16:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goeie tip maar ik was/ben doodmoe van de 3km. Bij droog weer niet zo.
Frusciante is wel terug weer nuquote:Op zondag 22 december 2019 16:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn band ook![]()
![]()
Maar wel zoals ze vroeger waren/speelden
Frusciantequote:Op zondag 22 december 2019 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Frusciante is wel terug weer nu
Dat heb ik ook nooit begrepenquote:Op zondag 22 december 2019 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Godver je UIquote:Op zondag 22 december 2019 16:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Sjamp dacht dat het hele doosje erin moesttoestanden toen man3
Dus jij bent niet vies van een lekker broodje schimmelkaasquote:
Wat zei Google?quote:Op zondag 22 december 2019 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoek nog geur kaarsen die naar bos ruiken iemand een idee?
quote:Op zondag 22 december 2019 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus jij bent niet vies van een lekker broodje schimmelkaas
quote:Op zondag 22 december 2019 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus jij bent niet vies van een lekker broodje schimmelkaas
Kerstboom?quote:Op zondag 22 december 2019 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Stond er niet op het etiket dat je ermee naar het bos moet?quote:Op zondag 22 december 2019 16:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had er 1 gevonden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net nog op mijn stokbroodje gehad
quote:
Geurkaars Winter Thyme van St. Eval, die ruikt echt lekker naar bos.quote:Op zondag 22 december 2019 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vorig jaar een stuk of wat melts gekregen van een FOK! user, dat is ook erg lekker. Ik ben zuinig geweest en heb er nog steeds een paarquote:Op zondag 22 december 2019 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik google ook maar soms hebben mensen een betere ervaring met dingen
Nooit gedaan, gek genoeg Dat moet zalig zijn ja. Volgende hamburger ermee bekleden.quote:
Ik at het voor het eerst in Frankrijk, glaasje wijn erbij, mmmmm....quote:Op zondag 22 december 2019 16:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nooit gedaan, gek genoeg Dat moet zalig zijn ja. Volgende hamburger ermee bekleden.
Als je gekookte macaroni afgiet, kan je er ook perfect Gorgonzola doorroeren. Dat alleen al is om te smullen.quote:Op zondag 22 december 2019 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik at het voor het eerst in Frankrijk, glaasje wijn erbij, mmmmm....
Broccoli met roquefortsaus is ook niet viesquote:Op zondag 22 december 2019 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik at het voor het eerst in Frankrijk, glaasje wijn erbij, mmmmm....
Klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 22 december 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je gekookte macaroni afgiet, kan je er ook perfect Gorgonzola doorroeren. Dat alleen al is om te smullen.
En daar gebakken aardappels bij.quote:Op zondag 22 december 2019 16:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Broccoli met roquefortsaus is ook niet vies
Ja!quote:Op zondag 22 december 2019 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En daar gebakken aardappels bij.
Ja, maar dat hielp helemaal niksquote:Op zondag 22 december 2019 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je daar nou ooit een tekening van gemaakt?
Roquefort is lekker maar in sausvorm krijg ik geen enkele kaassoort weg. Zo jammer.quote:Op zondag 22 december 2019 16:49 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 16:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gewoon iemand die haar veter strikt is afdoende.
Oehhh lekkah!!quote:Op zondag 22 december 2019 16:49 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je gekookte macaroni afgiet, kan je er ook perfect Gorgonzola doorroeren. Dat alleen al is om te smullen.
Ik krijg er trek vanquote:Op zondag 22 december 2019 16:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Doe dan ook een stukje vijgenbrood, goddelijke combinatiequote:Op zondag 22 december 2019 16:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een stukje roquefort haal.
En een rood wijntje erbij.
Details willen we of had je alleen pasta?quote:Op zondag 22 december 2019 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo ik heb mijn bordje pasta weer binnen
Goed plan, nog nooit geprobeerdquote:Op zondag 22 december 2019 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dan ook een stukje vijgenbrood, goddelijke combinatie
Nee met lekker saus en gehakt en groenten er door.. wat geraspte kaas er overquote:Op zondag 22 december 2019 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Details willen we of had je alleen pasta?
Het water loopt me in de mond als ik er aan denkquote:
Ik zal verslag uitbrengen.quote:Op zondag 22 december 2019 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het water loopt me in de mond als ik er aan denk
ik ben benieuwd wat je er van vindt, maar denk wel dat je daar van houdt.
En wederom kaasquote:Op zondag 22 december 2019 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee met lekker saus en gehakt en groenten er door.. wat geraspte kaas er over
De kaas heb ik in huis, en vijgenbrood-hazelnoot. Zou dat ook een combi zijn?quote:Op zondag 22 december 2019 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het water loopt me in de mond als ik er aan denk
ik ben benieuwd wat je er van vindt, maar denk wel dat je daar van houdt.
Ja altijd wel lekker met kaas er over..quote:Op zondag 22 december 2019 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wederom kaasLekker!
Hier staat zalm met gewokte spinazie en krieltjes op het menu.
Met Roquefort of een ander blauwaderkaas is dat een heerlijke combiquote:Op zondag 22 december 2019 17:04 schreef Annagh het volgende:
[..]
De kaas heb ik in huis, en vijgenbrood-hazelnoot. Zou dat ook een combi zijn?
Met kaas?quote:Op zondag 22 december 2019 17:06 schreef drakin het volgende:
Diner vanavond is een boterham in de trein
Ahaaww.quote:Op zondag 22 december 2019 17:06 schreef drakin het volgende:
Het werd ook weleens tijd dat ik weer eens iets ging koken, het was woensdag voor het laatst.quote:Op zondag 22 december 2019 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja altijd wel lekker met kaas er over..
Oh dat is ook niet verkeerd zeg
Ook hier willen we details! Wat zit erop?quote:Op zondag 22 december 2019 17:06 schreef drakin het volgende:
De Roquefort heb ik. Straks ga ik het proberen, lijkt me zo lekker.quote:Op zondag 22 december 2019 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Roquefort of een ander blauwaderkaas is dat een heerlijke combi
Dan werd het wel weer tijd ja.. Aldoor wat afgehaald?quote:Op zondag 22 december 2019 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het werd ook weleens tijd dat ik weer eens iets ging koken, het was woensdag voor het laatst.
Donderdag feestje in een restaurant, vrijdag feestje bij familie met eten, gisteren was de muur achter mijn kookplaat gesausd, dus kon ik niet koken en heb ik kapsalon besteld (incl. salade D.quote:Op zondag 22 december 2019 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan werd het wel weer tijd ja.. Aldoor wat afgehaald?
Kappa knoffo heet dat volgens klb figurenquote:Op zondag 22 december 2019 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donderdag feestje in een restaurant, vrijdag feestje bij familie met eten, gisteren was de muur achter mijn kookplaat gesausd, dus kon ik niet koken en heb ik kapsalon besteld (incl. salade D.)
Ah twee gezellig dagen met lekker eten dus..quote:Op zondag 22 december 2019 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donderdag feestje in een restaurant, vrijdag feestje bij familie met eten, gisteren was de muur achter mijn kookplaat gesausd, dus kon ik niet koken en heb ik kapsalon besteld (incl. salade D.)
Ik heb de laatste tijd last van typ tyfus en kies iedere keer de verkeerde PIquote:
Ik zal het niet onthouden.quote:Op zondag 22 december 2019 17:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kappa knoffo heet dat volgens klb figuren
Owquote:Op zondag 22 december 2019 17:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volk aan de deur heb ik geen zin in vandaag
Neequote:
Wit met pitquote:Op zondag 22 december 2019 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook hier willen we details! Wat zit erop?
Ietwat uit de hand gelopen ideetjequote:Op zondag 22 december 2019 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
@:TillyB dat insta overzicht van uto
quote:
Ik heb alleen eenhoorngeurquote:Op zondag 22 december 2019 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat kaarsen besteldh&m had heel toevallig dennengeur maar ook eik. Een assortiment besteld.
Menig Fokker heeft waarschijnlijk heel hard zitten vloeken....quote:Op zondag 22 december 2019 17:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ietwat uit de hand gelopen ideetje
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat kaarsen besteldh&m had heel toevallig dennengeur maar ook eik. Een assortiment besteld.
Bij deze mijn nederige excuses, het zal niet meer gebeurenquote:Op zondag 22 december 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Menig Fokker heeft waarschijnlijk heel hard zitten vloeken....
Ik vond het klasse. Wel veel werkquote:Op zondag 22 december 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Een naaldtak op een kaars leggen is vragen of ik het huis in de fik wil zetten.quote:Op zondag 22 december 2019 17:23 schreef drakin het volgende:
Maar je kan ook wat kruiden op een gewone kaars leggen of wat geurolie, dat werkt ook
Bredere kaars nemenquote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een naaldtak op een kaars leggen is vragen of ik het huis in de fik wil zetten.
Ik vond het superlief van je hoorquote:Op zondag 22 december 2019 17:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij deze mijn nederige excuses, het zal niet meer gebeuren
Een naaldtak valt ook niet onder de noemer kruidenquote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat naaldtakken zeer heftig branden hè? Is niet een gewoon vuurtje he? In de hel brandt het dan op dat moment minder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Daar vieren ze vast geen kerstfeestquote:Op zondag 22 december 2019 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht ik ooit in de hel belanden dan hoop ik dat ze geen naaldbomen opbranden daar.
Je legt er toch ook geen complete tak op, maar daar kom je zelf mee ook. Ik had het over kruiden of geuroliequote:Op zondag 22 december 2019 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat naaldtakken zeer heftig branden hè? Is niet een gewoon vuurtje he? In de hel brandt het dan op dat moment minder.
quote:Op zondag 22 december 2019 17:39 schreef TillyB het volgende:
Omdat het hier pas over ging, die docu van Lize 'mijn seks is stuk'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je de docu gezien?quote:Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ik spoot laatst met roomspray maar had dropjes en drinken op tafel staan. Nooit doen! Alles smaakt naar die roomspray daarna.quote:Op zondag 22 december 2019 17:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb roomspray met IJsland geur
quote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef TillyB het volgende:
Dacht ff dat Britney stokbrooien in haar boom had
Een nieuwe papi ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het geweldig. En dan van die zure reacties van tiepjes die vroegah daar normaal nooit kwamen.quote:Op zondag 22 december 2019 17:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij deze mijn nederige excuses, het zal niet meer gebeuren
Een paar naalden zullen denk ik wel volstaan...takken zijn wat overdrevenquote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit je scheetjes te laten?quote:
Mja ach, het was ook wel wat heftig. De bedoeling was één à twee highlights per exbewoner, maar dat liep een beetje uit de hand.quote:Op zondag 22 december 2019 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig. En dan van die zure reacties van tiepjes die vroegah daar normaal nooit kwamen.
quote:
Stinkt behoorlijk en is lekker pikant. Ik hou er wel van.quote:Op zondag 22 december 2019 17:45 schreef mario390 het volgende:
QUARGEL
gemakt uit Sauermelk , deze kaas is zeer stinkt
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waaromquote:Op zondag 22 december 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zat toch onder een spoilerquote:Op zondag 22 december 2019 18:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja ach, het was ook wel wat heftig. De bedoeling was één à twee highlights per exbewoner, maar dat liep een beetje uit de hand.
je zall dann en week niet zoenenquote:Op zondag 22 december 2019 18:06 schreef Annagh het volgende:
[..]Wij kregen dat als dessert. Ik kan de smaak niet omschrijven maar het is lekker en pikant.
En dat.quote:Op zondag 22 december 2019 18:06 schreef mootie het volgende:
@:Tillyb
Het was fucking briljant.
Beter dan die ellenlange verhalen met veel hahaha er in verwerkt.
Over Mirjam zeggen dat ze maar uit de buurt moest blijven met die chemokuren was je niet voldoende nog?quote:Op zondag 22 december 2019 18:06 schreef Annagh het volgende:
[..]Wij kregen dat als dessert. Ik kan de smaak niet omschrijven maar het is lekker en pikant.
Zo erg stinkie? Dat is nog erger dan knoflookquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over Mirjam zeggen dat ze maar uit de buurt moest blijven met die chemokuren was je niet voldoende nog?
quote:Op zondag 22 december 2019 18:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo erg stinkie? Dat is nog erger dan knoflook
quote:Op zondag 22 december 2019 18:06 schreef mootie het volgende:
@:Tillyb
Het was fucking briljant.
Beter dan die ellenlange verhalen met veel hahaha er in verwerkt.
Whut?quote:Op zondag 22 december 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over Mirjam zeggen dat ze maar uit de buurt moest blijven met die chemokuren was je niet voldoende nog?
De mijne staat op de slaapkamerquote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik spoot laatst met roomspray maar had dropjes en drinken op tafel staan. Nooit doen! Alles smaakt naar die roomspray daarna.
Hoe lang ben je daar in godsnaam mee bezig geweest Til?quote:Op zondag 22 december 2019 18:16 schreef TillyB het volgende:
[..]thanks allen, was leuk om te doen weer eens
Ik las eerst naaldhakquote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, lieve mensen. Op de dialyseafdeling heb ik gisteren op gebak getrakteerd, iedereen vond het heerlijk.
Snoepers!quote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, lieve mensen. Op de dialyseafdeling heb ik gisteren op gebak getrakteerd, iedereen vond het heerlijk.
Whehe, dat kan je wel stellen ja.quote:Op zondag 22 december 2019 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was weer eens wat anders dan ontbijtkoek
man365quote:Op zondag 22 december 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrijdagavond en zaterdagmiddag, wel met een beetje chemische hulpmiddelenquote:Op zondag 22 december 2019 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar in godsnaam mee bezig geweest Til?
Een welkome afwisselingquote:Op zondag 22 december 2019 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was weer eens wat anders dan ontbijtkoek
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
feliquote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
Snoeper!quote:Op zondag 22 december 2019 18:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vrijdagavond en zaterdagmiddag, wel met een beetje chemische hulpmiddelen
quote:Op zondag 22 december 2019 18:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vrijdagavond en zaterdagmiddag, wel met een beetje chemische hulpmiddelen
aawquote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
Till d'r Hummieskills at their bestsquote:Op zondag 22 december 2019 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar heb je zoveel werk aan gehad, Til? Geen idee waar het over gaat.
Een grote update in het social media topic in UTO. Dat hield ik heel lang dagelijks bij, maar door lichamelijke toestanden was ik er een half jaar terug mee gestopt. Maar omdat utopia nu stopte en het mij nu fysiek goed uitkwam heb ik ff een rondje langs alle exbewoners gedaan en een update van hun insta gepost. Het is niet helemaal compleet maar.. compleet genoeg om menig pc/mobiel te laten stotteren.quote:Op zondag 22 december 2019 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar heb je zoveel werk aan gehad, Til? Geen idee waar het over gaat.
kwam geen end aan bij Nicolinequote:Op zondag 22 december 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een grote update in het social media topic in UTO. Dat hield ik heel lang dagelijks bij, maar door lichamelijke toestanden was ik er een half jaar terug mee gestopt. Maar omdat utopia nu stopte en het mij nu fysiek goed uitkwam heb ik ff een rondje langs alle exbewoners gedaan en een update van hun insta gepost. Het is niet helemaal compleet maar.. compleet genoeg om menig pc/mobiel te laten stotteren.
quote:Op zondag 22 december 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een grote update in het social media topic in UTO. Dat hield ik heel lang dagelijks bij, maar door lichamelijke toestanden was ik er een half jaar terug mee gestopt. Maar omdat utopia nu stopte en het mij nu fysiek goed uitkwam heb ik ff een rondje langs alle exbewoners gedaan en een update van hun insta gepost. Het is niet helemaal compleet maar.. compleet genoeg om menig pc/mobiel te laten stotteren.
quote:Op zondag 22 december 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:
Om iets meer idee te krijgenquote:Op zondag 22 december 2019 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan heb ik een klein beetje het idee hoeveel werk je daar aan gehad moet hebben.
afhankelijk van je pagina indeling betreden op eigen risicoquote:Op zondag 22 december 2019 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om iets meer idee te krijgen![]()
![]()
UTO / Het Grote Social Media-topic #102
Toentertijd was ik wel een heel klein beetje blij dat Till ff niks meer konquote:
Heb je de grappen en grollen van Bjorn niet gemist??quote:Op zondag 22 december 2019 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Toentertijd was ik wel een heel klein beetje blij dat Till ff niks meer konluv u till
Fijne feestdagen!quote:Op zondag 22 december 2019 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om iets meer idee te krijgen![]()
![]()
UTO / Het Grote Social Media-topic #102
ik vond bjorn niezovervelendquote:Op zondag 22 december 2019 18:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de grappen en grollen van Bjorn niet gemist??
je heeft maar veel werk zich gemakt met de beeldenquote:Op zondag 22 december 2019 18:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de grappen en grollen van Bjorn niet gemist??
handgemaktquote:Op zondag 22 december 2019 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft maar veel werk zich gemakt met de beelden
Bjorn was Bjorn .en ze moesten hem altijd hebben . Hij ging ook overal zo serieus op op in,maar er waren anderen daar die veel naarder en achterbaks warenquote:
Ghe ghe daarom heb ik geen spoilers geopendquote:Op zondag 22 december 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjézus, Til! De 1e alleen aangeklikt en daar moet je al 1,5 km scrollen.![]()
Wát een puist werk.
Zat er genoeg Naomi en Manon bij voor jou?quote:Op zondag 22 december 2019 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft maar veel werk zich gemakt met de beelden
maar ondertussen presenteert ie wel op TVquote:Op zondag 22 december 2019 18:45 schreef puzziepie het volgende:
Bjorn was een beetje een weekdier ofzow
Daar zou ik een maand over doen en Til met die krampjatkes flikt het in een avond en een middag.quote:Op zondag 22 december 2019 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe daarom heb ik geen spoilers geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |