Ik spoot laatst met roomspray maar had dropjes en drinken op tafel staan. Nooit doen! Alles smaakt naar die roomspray daarna.quote:Op zondag 22 december 2019 17:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb roomspray met IJsland geur
quote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef TillyB het volgende:
Dacht ff dat Britney stokbrooien in haar boom had
Een nieuwe papi ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het geweldig. En dan van die zure reacties van tiepjes die vroegah daar normaal nooit kwamen.quote:Op zondag 22 december 2019 17:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij deze mijn nederige excuses, het zal niet meer gebeuren
Een paar naalden zullen denk ik wel volstaan...takken zijn wat overdrevenquote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een naaldtak op een kaars leggen is vragen of ik het huis in de fik wil zetten.
Zit je scheetjes te laten?quote:
Mja ach, het was ook wel wat heftig. De bedoeling was één à twee highlights per exbewoner, maar dat liep een beetje uit de hand.quote:Op zondag 22 december 2019 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig. En dan van die zure reacties van tiepjes die vroegah daar normaal nooit kwamen.
quote:
Stinkt behoorlijk en is lekker pikant. Ik hou er wel van.quote:Op zondag 22 december 2019 17:45 schreef mario390 het volgende:
QUARGEL
gemakt uit Sauermelk , deze kaas is zeer stinkt
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waaromquote:Op zondag 22 december 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Menig Fokker heeft waarschijnlijk heel hard zitten vloeken....
Het zat toch onder een spoilerquote:Op zondag 22 december 2019 18:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja ach, het was ook wel wat heftig. De bedoeling was één à twee highlights per exbewoner, maar dat liep een beetje uit de hand.
je zall dann en week niet zoenenquote:Op zondag 22 december 2019 18:06 schreef Annagh het volgende:
[..]Wij kregen dat als dessert. Ik kan de smaak niet omschrijven maar het is lekker en pikant.
En dat.quote:Op zondag 22 december 2019 18:06 schreef mootie het volgende:
@:Tillyb
Het was fucking briljant.
Beter dan die ellenlange verhalen met veel hahaha er in verwerkt.
Over Mirjam zeggen dat ze maar uit de buurt moest blijven met die chemokuren was je niet voldoende nog?quote:Op zondag 22 december 2019 18:06 schreef Annagh het volgende:
[..]Wij kregen dat als dessert. Ik kan de smaak niet omschrijven maar het is lekker en pikant.
Zo erg stinkie? Dat is nog erger dan knoflookquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over Mirjam zeggen dat ze maar uit de buurt moest blijven met die chemokuren was je niet voldoende nog?
quote:Op zondag 22 december 2019 18:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo erg stinkie? Dat is nog erger dan knoflook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |