quote:Op zondag 22 december 2019 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat kaarsen besteldh&m had heel toevallig dennengeur maar ook eik. Een assortiment besteld.
Bij deze mijn nederige excuses, het zal niet meer gebeurenquote:Op zondag 22 december 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Menig Fokker heeft waarschijnlijk heel hard zitten vloeken....
Ik vond het klasse. Wel veel werkquote:Op zondag 22 december 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Menig Fokker heeft waarschijnlijk heel hard zitten vloeken....
Een naaldtak op een kaars leggen is vragen of ik het huis in de fik wil zetten.quote:Op zondag 22 december 2019 17:23 schreef drakin het volgende:
Maar je kan ook wat kruiden op een gewone kaars leggen of wat geurolie, dat werkt ook
Bredere kaars nemenquote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een naaldtak op een kaars leggen is vragen of ik het huis in de fik wil zetten.
Ik vond het superlief van je hoorquote:Op zondag 22 december 2019 17:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij deze mijn nederige excuses, het zal niet meer gebeuren
Een naaldtak valt ook niet onder de noemer kruidenquote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een naaldtak op een kaars leggen is vragen of ik het huis in de fik wil zetten.
Je weet dat naaldtakken zeer heftig branden hè? Is niet een gewoon vuurtje he? In de hel brandt het dan op dat moment minder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Daar vieren ze vast geen kerstfeestquote:Op zondag 22 december 2019 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht ik ooit in de hel belanden dan hoop ik dat ze geen naaldbomen opbranden daar.
Je legt er toch ook geen complete tak op, maar daar kom je zelf mee ook. Ik had het over kruiden of geuroliequote:Op zondag 22 december 2019 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat naaldtakken zeer heftig branden hè? Is niet een gewoon vuurtje he? In de hel brandt het dan op dat moment minder.
quote:Op zondag 22 december 2019 17:39 schreef TillyB het volgende:
Omdat het hier pas over ging, die docu van Lize 'mijn seks is stuk'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je de docu gezien?quote:Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |