Ja, maar dat hielp helemaal niksquote:Op zondag 22 december 2019 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je daar nou ooit een tekening van gemaakt?
Roquefort is lekker maar in sausvorm krijg ik geen enkele kaassoort weg. Zo jammer.quote:Op zondag 22 december 2019 16:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Broccoli met roquefortsaus is ook niet vies
quote:Op zondag 22 december 2019 16:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gewoon iemand die haar veter strikt is afdoende.
Oehhh lekkah!!quote:Op zondag 22 december 2019 16:49 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je gekookte macaroni afgiet, kan je er ook perfect Gorgonzola doorroeren. Dat alleen al is om te smullen.
Ik krijg er trek vanquote:Op zondag 22 december 2019 16:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Doe dan ook een stukje vijgenbrood, goddelijke combinatiequote:Op zondag 22 december 2019 16:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een stukje roquefort haal.
En een rood wijntje erbij.
Details willen we of had je alleen pasta?quote:Op zondag 22 december 2019 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo ik heb mijn bordje pasta weer binnen
Goed plan, nog nooit geprobeerdquote:Op zondag 22 december 2019 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dan ook een stukje vijgenbrood, goddelijke combinatie
Nee met lekker saus en gehakt en groenten er door.. wat geraspte kaas er overquote:Op zondag 22 december 2019 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Details willen we of had je alleen pasta?
Het water loopt me in de mond als ik er aan denkquote:
Ik zal verslag uitbrengen.quote:Op zondag 22 december 2019 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het water loopt me in de mond als ik er aan denk
ik ben benieuwd wat je er van vindt, maar denk wel dat je daar van houdt.
En wederom kaasquote:Op zondag 22 december 2019 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee met lekker saus en gehakt en groenten er door.. wat geraspte kaas er over
De kaas heb ik in huis, en vijgenbrood-hazelnoot. Zou dat ook een combi zijn?quote:Op zondag 22 december 2019 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het water loopt me in de mond als ik er aan denk
ik ben benieuwd wat je er van vindt, maar denk wel dat je daar van houdt.
Ja altijd wel lekker met kaas er over..quote:Op zondag 22 december 2019 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wederom kaasLekker!
Hier staat zalm met gewokte spinazie en krieltjes op het menu.
Met Roquefort of een ander blauwaderkaas is dat een heerlijke combiquote:Op zondag 22 december 2019 17:04 schreef Annagh het volgende:
[..]
De kaas heb ik in huis, en vijgenbrood-hazelnoot. Zou dat ook een combi zijn?
Met kaas?quote:Op zondag 22 december 2019 17:06 schreef drakin het volgende:
Diner vanavond is een boterham in de trein
Ahaaww.quote:Op zondag 22 december 2019 17:06 schreef drakin het volgende:
Diner vanavond is een boterham in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |