quote:Op zondag 22 december 2019 14:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, geen idee waarom, maar achteraf vond ik zeer zeker de moeite waard. Zelfs als ie Vader Jacob zou spelen.
Ik staar ze dan boos aan terwijl ik met mijn millennial hipster knot en bril met avocado's aan het jongleren ben. Werkt altijd.quote:Op zondag 22 december 2019 14:54 schreef Deisyy het volgende: [..] "Oké Boomer, doorlopen nu, we hebben meer te doen"
![]()
quote:Op zondag 22 december 2019 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik staar ze dan boos aan terwijl ik met mijn millennial hipster knot en bril met avocado's aan het jongleren ben. Werkt altijd.
En met gezinnen staar ik ook en laat ik altijd even een berekening zien met hoeveel geld en vrije tijd ik heb omdat ik geen kinderen heb.
quote:
Paar prikkers nog in die voeten en handenquote:Op zondag 22 december 2019 15:01 schreef Annagh het volgende:
Zo, het stalletje staat! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 15:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Paar prikkers nog in die voeten en handen![]()
Scrups ben je er zo ernstig aan toe?quote:Op zondag 22 december 2019 15:00 schreef scrupuleus het volgende:
Rustig aan rustig aan
Bijkomen bijkomen
* scrupuleus zwaait met een handdoek voor afkoeling
O neeeeequote:Op zondag 22 december 2019 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Scrups ben je er zo ernstig aan toe?
Lig je nog in je nest, bedoel je?quote:Op zondag 22 december 2019 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben ondertussen aan het TillB'n maar eigenlijk kan het niet in deze spanning
WTF!! Brrrr koude patat en dellenquote:Op zondag 22 december 2019 15:01 schreef Annagh het volgende:
Zo, het stalletje staat! [ afbeelding ]
Ah!quote:Op zondag 22 december 2019 15:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O neeeee
Voor de ander die hinder ervaart ivm de kerstdrukte.
Ah okquote:Op zondag 22 december 2019 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man ghostbuster, wat zall dance away met poop te maken hebben ? dat is en lied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |