quote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, lieve mensen. Op de dialyseafdeling heb ik gisteren op gebak getrakteerd, iedereen vond het heerlijk.
Till d'r Hummieskills at their bestsquote:Op zondag 22 december 2019 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar heb je zoveel werk aan gehad, Til? Geen idee waar het over gaat.
Een grote update in het social media topic in UTO. Dat hield ik heel lang dagelijks bij, maar door lichamelijke toestanden was ik er een half jaar terug mee gestopt. Maar omdat utopia nu stopte en het mij nu fysiek goed uitkwam heb ik ff een rondje langs alle exbewoners gedaan en een update van hun insta gepost. Het is niet helemaal compleet maar.. compleet genoeg om menig pc/mobiel te laten stotteren.quote:Op zondag 22 december 2019 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar heb je zoveel werk aan gehad, Til? Geen idee waar het over gaat.
kwam geen end aan bij Nicolinequote:Op zondag 22 december 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een grote update in het social media topic in UTO. Dat hield ik heel lang dagelijks bij, maar door lichamelijke toestanden was ik er een half jaar terug mee gestopt. Maar omdat utopia nu stopte en het mij nu fysiek goed uitkwam heb ik ff een rondje langs alle exbewoners gedaan en een update van hun insta gepost. Het is niet helemaal compleet maar.. compleet genoeg om menig pc/mobiel te laten stotteren.
quote:Op zondag 22 december 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een grote update in het social media topic in UTO. Dat hield ik heel lang dagelijks bij, maar door lichamelijke toestanden was ik er een half jaar terug mee gestopt. Maar omdat utopia nu stopte en het mij nu fysiek goed uitkwam heb ik ff een rondje langs alle exbewoners gedaan en een update van hun insta gepost. Het is niet helemaal compleet maar.. compleet genoeg om menig pc/mobiel te laten stotteren.
quote:Op zondag 22 december 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:
Om iets meer idee te krijgenquote:Op zondag 22 december 2019 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan heb ik een klein beetje het idee hoeveel werk je daar aan gehad moet hebben.
afhankelijk van je pagina indeling betreden op eigen risicoquote:Op zondag 22 december 2019 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om iets meer idee te krijgen![]()
![]()
UTO / Het Grote Social Media-topic #102
Toentertijd was ik wel een heel klein beetje blij dat Till ff niks meer konquote:
Heb je de grappen en grollen van Bjorn niet gemist??quote:Op zondag 22 december 2019 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Toentertijd was ik wel een heel klein beetje blij dat Till ff niks meer konluv u till
Fijne feestdagen!quote:Op zondag 22 december 2019 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om iets meer idee te krijgen![]()
![]()
UTO / Het Grote Social Media-topic #102
ik vond bjorn niezovervelendquote:Op zondag 22 december 2019 18:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de grappen en grollen van Bjorn niet gemist??
je heeft maar veel werk zich gemakt met de beeldenquote:Op zondag 22 december 2019 18:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de grappen en grollen van Bjorn niet gemist??
handgemaktquote:Op zondag 22 december 2019 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft maar veel werk zich gemakt met de beelden
Bjorn was Bjorn .en ze moesten hem altijd hebben . Hij ging ook overal zo serieus op op in,maar er waren anderen daar die veel naarder en achterbaks warenquote:
Ghe ghe daarom heb ik geen spoilers geopendquote:Op zondag 22 december 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjézus, Til! De 1e alleen aangeklikt en daar moet je al 1,5 km scrollen.![]()
Wát een puist werk.
Zat er genoeg Naomi en Manon bij voor jou?quote:Op zondag 22 december 2019 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft maar veel werk zich gemakt met de beelden
maar ondertussen presenteert ie wel op TVquote:Op zondag 22 december 2019 18:45 schreef puzziepie het volgende:
Bjorn was een beetje een weekdier ofzow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |