quote:Op zondag 22 december 2019 18:06 schreef mootie het volgende:
@:Tillyb
Het was fucking briljant.
Beter dan die ellenlange verhalen met veel hahaha er in verwerkt.
Whut?quote:Op zondag 22 december 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over Mirjam zeggen dat ze maar uit de buurt moest blijven met die chemokuren was je niet voldoende nog?
De mijne staat op de slaapkamerquote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik spoot laatst met roomspray maar had dropjes en drinken op tafel staan. Nooit doen! Alles smaakt naar die roomspray daarna.
Hoe lang ben je daar in godsnaam mee bezig geweest Til?quote:Op zondag 22 december 2019 18:16 schreef TillyB het volgende:
[..]thanks allen, was leuk om te doen weer eens
Ik las eerst naaldhakquote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een naaldtak op een kaars leggen is vragen of ik het huis in de fik wil zetten.
quote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, lieve mensen. Op de dialyseafdeling heb ik gisteren op gebak getrakteerd, iedereen vond het heerlijk.
Snoepers!quote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, lieve mensen. Op de dialyseafdeling heb ik gisteren op gebak getrakteerd, iedereen vond het heerlijk.
quote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
Whehe, dat kan je wel stellen ja.quote:Op zondag 22 december 2019 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was weer eens wat anders dan ontbijtkoek
man365quote:Op zondag 22 december 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Menig Fokker heeft waarschijnlijk heel hard zitten vloeken....
Vrijdagavond en zaterdagmiddag, wel met een beetje chemische hulpmiddelenquote:Op zondag 22 december 2019 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar in godsnaam mee bezig geweest Til?
Een welkome afwisselingquote:Op zondag 22 december 2019 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was weer eens wat anders dan ontbijtkoek
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
feliquote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
Snoeper!quote:Op zondag 22 december 2019 18:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vrijdagavond en zaterdagmiddag, wel met een beetje chemische hulpmiddelen
quote:Op zondag 22 december 2019 18:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vrijdagavond en zaterdagmiddag, wel met een beetje chemische hulpmiddelen
aawquote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |