Ja altijd wel lekker met kaas er over..quote:Op zondag 22 december 2019 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wederom kaasLekker!
Hier staat zalm met gewokte spinazie en krieltjes op het menu.
Met Roquefort of een ander blauwaderkaas is dat een heerlijke combiquote:Op zondag 22 december 2019 17:04 schreef Annagh het volgende:
[..]
De kaas heb ik in huis, en vijgenbrood-hazelnoot. Zou dat ook een combi zijn?
Met kaas?quote:Op zondag 22 december 2019 17:06 schreef drakin het volgende:
Diner vanavond is een boterham in de trein
Ahaaww.quote:Op zondag 22 december 2019 17:06 schreef drakin het volgende:
Het werd ook weleens tijd dat ik weer eens iets ging koken, het was woensdag voor het laatst.quote:Op zondag 22 december 2019 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja altijd wel lekker met kaas er over..
Oh dat is ook niet verkeerd zeg
Ook hier willen we details! Wat zit erop?quote:Op zondag 22 december 2019 17:06 schreef drakin het volgende:
De Roquefort heb ik. Straks ga ik het proberen, lijkt me zo lekker.quote:Op zondag 22 december 2019 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Roquefort of een ander blauwaderkaas is dat een heerlijke combi
Dan werd het wel weer tijd ja.. Aldoor wat afgehaald?quote:Op zondag 22 december 2019 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het werd ook weleens tijd dat ik weer eens iets ging koken, het was woensdag voor het laatst.
Donderdag feestje in een restaurant, vrijdag feestje bij familie met eten, gisteren was de muur achter mijn kookplaat gesausd, dus kon ik niet koken en heb ik kapsalon besteld (incl. salade D.quote:Op zondag 22 december 2019 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan werd het wel weer tijd ja.. Aldoor wat afgehaald?
Kappa knoffo heet dat volgens klb figurenquote:Op zondag 22 december 2019 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donderdag feestje in een restaurant, vrijdag feestje bij familie met eten, gisteren was de muur achter mijn kookplaat gesausd, dus kon ik niet koken en heb ik kapsalon besteld (incl. salade D.)
Ah twee gezellig dagen met lekker eten dus..quote:Op zondag 22 december 2019 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donderdag feestje in een restaurant, vrijdag feestje bij familie met eten, gisteren was de muur achter mijn kookplaat gesausd, dus kon ik niet koken en heb ik kapsalon besteld (incl. salade D.)
Ik heb de laatste tijd last van typ tyfus en kies iedere keer de verkeerde PIquote:
Ik zal het niet onthouden.quote:Op zondag 22 december 2019 17:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kappa knoffo heet dat volgens klb figuren
Owquote:Op zondag 22 december 2019 17:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volk aan de deur heb ik geen zin in vandaag
Neequote:
Wit met pitquote:Op zondag 22 december 2019 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook hier willen we details! Wat zit erop?
Ietwat uit de hand gelopen ideetjequote:Op zondag 22 december 2019 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
@:TillyB dat insta overzicht van uto
quote:
Ik heb alleen eenhoorngeurquote:Op zondag 22 december 2019 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat kaarsen besteldh&m had heel toevallig dennengeur maar ook eik. Een assortiment besteld.
Menig Fokker heeft waarschijnlijk heel hard zitten vloeken....quote:Op zondag 22 december 2019 17:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ietwat uit de hand gelopen ideetje
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat kaarsen besteldh&m had heel toevallig dennengeur maar ook eik. Een assortiment besteld.
Bij deze mijn nederige excuses, het zal niet meer gebeurenquote:Op zondag 22 december 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Menig Fokker heeft waarschijnlijk heel hard zitten vloeken....
Ik vond het klasse. Wel veel werkquote:Op zondag 22 december 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Menig Fokker heeft waarschijnlijk heel hard zitten vloeken....
Een naaldtak op een kaars leggen is vragen of ik het huis in de fik wil zetten.quote:Op zondag 22 december 2019 17:23 schreef drakin het volgende:
Maar je kan ook wat kruiden op een gewone kaars leggen of wat geurolie, dat werkt ook
Bredere kaars nemenquote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een naaldtak op een kaars leggen is vragen of ik het huis in de fik wil zetten.
Ik vond het superlief van je hoorquote:Op zondag 22 december 2019 17:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij deze mijn nederige excuses, het zal niet meer gebeuren
Een naaldtak valt ook niet onder de noemer kruidenquote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een naaldtak op een kaars leggen is vragen of ik het huis in de fik wil zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |