Is dat erg dan? Moet je in Nederland eens in de treinen en de metro's kijken met spitsuur. Dat ziet er veel triester uit.quote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef mario390 het volgende:
greta moest in ice duitse trein op de vloer zitten, beeld gaat nu om de wereld
Ik had het pas door toen ik op jou wou reageren.quote:
Dat zeg ik...bovendien kan ze toch op een koffer zitten...zeikkind. En dan d'r drol intrekken door te zeggen dat het commentaar niet negatief bedoeld was, hou dan gewoon je muil.quote:Op maandag 16 december 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat erg dan? Moet je in Nederland eens in de treinen en de metro's kijken met spitsuur. Dat ziet er veel triester uit.
over greta is maar en plakat daar staat "komfort in duitse bahn"quote:Op maandag 16 december 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat erg dan? Moet je in Nederland eens in de treinen en de metro's kijken met spitsuur. Dat ziet er veel triester uit.
Idd, merrie christmas mr Bean.quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat die met de niet-gevulde kalkoen? Die is leuk.
Alweer?quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het pas door toen ik op jou wou reageren.
Mr. Bean is geweldig.quote:Op maandag 16 december 2019 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, merrie christmas mr Bean.
KOFFER ZITTEN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 december 2019 17:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze spreekt de waarheid trouwens. En elke mens klaagt als je op de grond moet zitten tijdens een reis.
Vind ik ook.quote:
Deze had ik een uur geleden al gepost.quote:
ze moet niet zo zeuren, ga dan lekker vliegenquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 17:18 schreef Voxs het volgende:
En dank, ik ben wat dovig van verkoudheid.
Oww ..ik zit niet continu in 40+quote:Op maandag 16 december 2019 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze had ik een uur geleden al gepost.
Dat is een beste verkoudheid dan. Snapte al niet dat je die mix zo goed vond.quote:Op maandag 16 december 2019 17:18 schreef Voxs het volgende:
En dank, ik ben wat dovig van verkoudheid.
Jij weet.quote:
monique van de turk fruits?quote:
Nee die is wat ouder en verbotoxtquote:
gaa weg met dat beeld, al gezien de vollconjoquote:Op maandag 16 december 2019 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nog dikke luf
[ afbeelding ]
Dit is Jan zijn zus.quote:
Ook wel wat voor marioquote:
Dat valt best mee.quote:
Ziet er niet uitquote:
Nietquote:
leuk yepquote:Op maandag 16 december 2019 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook wel wat voor mario
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op maandag 16 december 2019 17:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een beste verkoudheid dan. Snapte al niet dat je die mix zo goed vond.![]()
*dropje voert*
Wellicht is ie heel lief voor haarquote:Op maandag 16 december 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
welke boose gott is schuld dat manon mmet zo en vollprolet samenkomt
Ware liefde laat zich niet tegenhouden. Dit was voorbestemdquote:Op maandag 16 december 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
kap eens met die meukquote:
Jij was te laat,je had moeten rennen,maar kwam te laat.quote:Op maandag 16 december 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
moet jij maar beter je best doenquote:Op maandag 16 december 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
Hij schijnt een hele grote piemel te hebben.quote:Op maandag 16 december 2019 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht is ie heel lief voor haar
Ik ken hem ook verder niet
Dat kan ookquote:Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij schijnt een hele grote piemel te hebben.
als ik wegen en meid nach holland rijd ,moet maar wel en andere zijnquote:Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij was te laat,je had moeten rennen,maar kwam te laat.
Waardeloos zeg. En verwarming, combi droge lucht is inderdaad de pest.quote:Op maandag 16 december 2019 17:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker!
Het slaat bij mij al gauw op luchtwegen/holtes. Zeker met verwarming/droge lucht. Verkoudheid is vooral hoest en dat.
hou opquote:Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij schijnt een hele grote piemel te hebben.
Dat is een bijzonder waar woord.quote:Op maandag 16 december 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
Ware liefde laat zich niet tegenhouden.
ik zie er 6quote:Op maandag 16 december 2019 17:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder waar woord.
Wat zonde zeg!!quote:
Zielig...maakt ze nog wel kans op de eindoverwinning?quote:Op maandag 16 december 2019 17:34 schreef mario390 het volgende:
en meid in spanse big brother hebben ze gistern bij dat rodelen zo psychisch neergemakt, dat zij nu nog slaapt19.dec is final
ik heb heul geen snor of zeilenquote:
Dat is ook vervelend, zo halvig verkouden/grieperig zijn.quote:Op maandag 16 december 2019 17:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waardeloos zeg. En verwarming, combi droge lucht is inderdaad de pest.
Zodra echt herfstweer in aantocht is tot einde maart, zit ik altijd op de rand met snotteren. Maar er tijdelijk deels doof van worden, gaat wel een tikkeltje verder.
Beterschap, snotVoxsje.
quote:Op maandag 16 december 2019 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Zielig...maakt ze nog wel kans op de eindoverwinning?
de kann toch niet beter zijn als haar doorgeneukte zusquote:Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
moet jij maar beter je best doen
oh dat klinkt interessant. Ik zag trouwens dat Andre ook in de buurt gaat spreken (of wilde nog opzoeken of dat nog komt of geweest is)quote:Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
@:recce en @:Prisha gingen jullie morgen nu naar dit Gala ?
quote:Op maandag 16 december 2019 17:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is ook vervelend, zo halvig verkouden/grieperig zijn.
Thx![]()
Btw, ik zette je mix hárd, dus
O vast welquote:Op maandag 16 december 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ware liefde laat zich niet tegenhouden.
Doorgeneukte zus.quote:Op maandag 16 december 2019 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kann toch niet beter zijn als haar doorgeneukte zus
Dat zijn 14 ware woorden.quote:Op maandag 16 december 2019 17:37 schreef pullup het volgende:
Dit moet wel de meest dramatische serie Tubejes ooit zijn, de laatste twee topics
Behalve die van mijquote:Op maandag 16 december 2019 17:37 schreef pullup het volgende:
Dit moet wel de meest dramatische serie Tubejes ooit zijn, de laatste twee topics
Altijd lekkerquote:
Waarschijnlijkquote:
dus dat hequote:Op maandag 16 december 2019 17:37 schreef pullup het volgende:
wat? heeft ze een zus?quote:Op maandag 16 december 2019 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kann toch niet beter zijn als haar doorgeneukte zus
quote:Op maandag 16 december 2019 17:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn 14 ware woorden.![]()
@:Charmian
Deze ook niet?quote:Op maandag 16 december 2019 17:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijkmaar ik heb ondertussen de scrolleritis dus klik even niets aan
Geeft niet, die klassieke muziektubes luister ik regelmatig en post ik ook geregeld hier en daar, een keer klik je misschienquote:Op maandag 16 december 2019 17:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijkmaar ik heb ondertussen de scrolleritis dus klik even niets aan
Normaal check ik wel evenquote:Op maandag 16 december 2019 17:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geeft niet, die klassieke muziektubes luister ik regelmatig en post ik ook geregeld hier en daar, een keer klik je misschien
40+ / Het grote vreselijke Kerstmuziektopic!quote:Op maandag 16 december 2019 17:44 schreef Charmian het volgende:
@:Deisyy ik stem voor een vreselijke kerstmuziekmeuktopic...kun je die verplichten pretty please
Mag ik je huisje?quote:
quote:
alles will je verbieten, hoe vier je dann kerst? in komplett rockstimmung?quote:Op maandag 16 december 2019 17:44 schreef Charmian het volgende:
@:Deisyy ik stem voor een vreselijke kerstmuziekmeuktopic...kun je die verplichten pretty please
quote:Op maandag 16 december 2019 17:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
40+ / Het grote vreselijke Kerstmuziektopic!
Deze postte kijkertje lang geleden een keer ..en nog steeds krijg ik kippenvel van dit prachtige nummer . Een van mijn favorieten sinds die tijdquote:Op maandag 16 december 2019 17:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geeft niet, die klassieke muziektubes luister ik regelmatig en post ik ook geregeld hier en daar, een keer klik je misschien
Jambo! Nee. Ik vrees dat ik erbij in slaap valquote:Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2019 17:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
40+ / Het grote vreselijke Kerstmuziektopic!
gwoon niet vierenquote:Op maandag 16 december 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
alles will je verbieten, hoe vier je dann kerst? in komplett rockstimmung?
Van mij ook, Ik heb altijd tranen als ik deze luister en kijk, moeder en dochter..quote:Op maandag 16 december 2019 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deze postte kijkertje lang geleden een keer ..en nog steeds krijg ik kippenvel van dit prachtige nummer . Een van mijn favorieten sinds die tijd![]()
Zo mooi
Je hoeft het toch niet om de vijf minuten te posten, of wel? Er zijn meerdere mensen die netjes aangeven er niets mee hebben én mensen die het verschrikkelijk vinden.quote:Op maandag 16 december 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
alles will je verbieten, hoe vier je dann kerst? in komplett rockstimmung?
kan ookquote:
Volgens mij zij eerst , maar jij vond hem ook mooi , ik ookquote:Op maandag 16 december 2019 17:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van mij ook, ik denk dat ik hem eerder poste zelfs dan Kijkertje, maar weet niet zeker en maakt ook niet uit. Ik heb altijd tranen als ik deze luister en kijk, moeder en dochter..
Sterkte gewenst.quote:
allemaal gedoequote:
Ik haat kerst ook.quote:
Het maakt niets uit, ik was al typend aan het graven in mijn geheugen ook.quote:Op maandag 16 december 2019 17:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij zij eerst , maar jij vond hem ook mooi , ik ook![]()
Ach wat maakt het ook uit wie eerst , ik ben daar slecht in ...geheugen =
quote:
Iedere keer weer ontroerdquote:Op maandag 16 december 2019 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het maakt niets uit, ik was al typend aan het graven in mijn geheugen ook.Mooi is het
[..]![]()
ben je al zo snel terug?quote:
Yes bijna tegenoverquote:
Bietensalade met ui en appel. Ik had nog een stuk Quiche overquote:
Dat heb ik ook soms ben ik de meeste tijd kwijt met wachten voor het stoplicht.quote:Op maandag 16 december 2019 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes bijna tegenoverEn met die snelkassa's is het idd een paar minuutjes
Stoplicht?quote:Op maandag 16 december 2019 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms ben ik de meeste tijd kwijt met wachten voor het stoplicht.
dan krijg je geen huisjequote:Op maandag 16 december 2019 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes bijna tegenoverEn met die snelkassa's is het idd een paar minuutjes
heb ik je nu boos gemakt?quote:
Ik heb er nog steeds geen inderdaadquote:
Ik wel en er kan ook nog een tram aankomen.quote:
Tuurlijk niet.Je bent mijn vriend.quote:
Open maar!quote:Op maandag 16 december 2019 17:44 schreef Charmian het volgende:
Ik dacht er staat een stoplicht in de appie voor de rij of zoquote:Op maandag 16 december 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel en er kan ook nog een tram aankomen.
quote:
goed bezigquote:Op maandag 16 december 2019 18:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen inderdaad
jeetje,dit is ekt MOD gedrag.quote:
Bietjesquote:Op maandag 16 december 2019 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Bietensalade met ui en appel. Ik had nog een stuk Quiche over
Yes!! zin inquote:
Nope, vegetarisch dagjequote:
Voxs gedaanquote:
Morgen toch maar even bietjes halen.quote:
quote:
Lekker voor je.quote:Op maandag 16 december 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
ik lust bietjes alleen maar in een surinaamse huzarensalade bereid door mijn collega
Huzarensalade met bietjes?quote:Op maandag 16 december 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
ik lust bietjes alleen maar in een surinaamse huzarensalade bereid door mijn collega
En vis,heerlijk.quote:
ja, eigenlijk heel makkelijk hoor. Bietjes heel fijn snijden, aardappels prakken, geplukt kipfiletje, augurkjes fijn snijden, zilveruitje fijn snijden, mayo en peper en zout en mengen...maar het is altijd lekkerder als iemand anders het maaktquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, eigenlijk heel makkelijk hoor. Bietjes heel fijn snijden, aardappels prakken, geplukt kipfiletje, augurkjes fijn snijden, zilveruitje fijn snijden, mayo en peper en zout en mengen...maar het is altijd lekkerder als iemand anders het maakt
Klinkt wel lekker. Eens kijken of ik mijn zusje zo gek krijgquote:Op maandag 16 december 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, eigenlijk heel makkelijk hoor. Bietjes heel fijn snijden, aardappels prakken, geplukt kipfiletje, augurkjes fijn snijden, zilveruitje fijn snijden, mayo en peper en zout en mengen...maar het is altijd lekkerder als iemand anders het maakt
ow en dan heb je ook nog de 'indische variant'...die is met haring, maar dat lust ik echt niet dus kan je ook niet precies vertellen wat er in zit. Vraag me ook niet waarom het surinaams en indisch is (zal wel traditie zijn of zo).quote:
Dat heeft nog best lang geduurd.quote:Op maandag 16 december 2019 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het grondwaterpeil in Drenthe schijnt weer op niveau te zijn.
quote:Op maandag 16 december 2019 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het grondwaterpeil in Drenthe schijnt weer op niveau te zijn.
ieuwww haringquote:Op maandag 16 december 2019 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow en dan heb je ook nog de 'indische variant'...die is met haring, maar dat lust ik echt niet dus kan je ook niet precies vertellen wat er in zit. Vraag me ook niet waarom het surinaams en indisch is (zal wel traditie zijn of zo).
snap jequote:
+1quote:
Zo ongeveer maakte ik het ook met oudjaar, maar dan met draadjesvlees. Erg smakelijk.quote:Op maandag 16 december 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
mag jij de haring eet smakelijkquote:
Heb hem net aan FF gegevenquote:
die met haring maakte mijn vader dus altijd met oudjaar en gelukkig nog honderdduizend andere dingenquote:Op maandag 16 december 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo ongeveer maakte ik het ook met oudjaar, maar dan met draadjesvlees. Erg smakelijk.
Dank!quote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
mag jij de haring eet smakelijk![]()
Jambo!
quote:
puzz! Hoe ging het mini rondje fietsen. Je leeft in elk geval nog!quote:
Ja ik weetquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eten wij de haring wel op.
Ik moet dat gewoon niet doenquote:
ja uit welke hoek dat ff zomaar kwamquote:
Je moet hem eerst in de vriezer leggen dan lukt het wel.quote:
mensen raken geschokt zo Prishquote:
Nog niet aan toegekomenquote:Op maandag 16 december 2019 18:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
puzz! Hoe ging het mini rondje fietsen. Je leeft in elk geval nog!
Stonden zeker ook 5 dagen voor te bereiden.quote:Op maandag 16 december 2019 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
die met haring maakte mijn vader dus altijd met oudjaar en gelukkig nog honderdduizend andere dingen
Beeldquote:Op maandag 16 december 2019 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet hem eerst in de vriezer leggen dan lukt het wel.
Ikzelf ookquote:
hij was een nachtbraker, dus als iedereen sliep was hij in de keuken aan het rommelen...en dan tevreden toekijken als wij zaten te schransenquote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stonden zeker ook 5 dagen voor te bereiden.
Gemistquote:
Ah ok. Komt vast wel een keer.quote:
Balle in mijn buik.quote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef Prisha het volgende:
Ik ken wel een liedje: Bolletjes in je hol!
Ik dacht Kooten en de Bie maar weet het niet zeker. Ken ook alleen dat ene zinnetje.
ballen in je buikquote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef Prisha het volgende:
Ik ken wel een liedje: Bolletjes in je hol!
Ik dacht Kooten en de Bie maar weet het niet zeker. Ken ook alleen dat ene zinnetje.
quote:
Ja die ken ik ook. Ohhhhh ik heb ballen in mijn buike grote dikke vette ballen...ohhh ik heb ballen in mijn buik...quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook. Ohhhhh ik heb ballen in mijn buike grote dikke vette ballen...ohhh ik heb ballen in mijn buik...
De vieze man.quote:Op maandag 16 december 2019 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook. Ohhhhh ik heb ballen in mijn buike grote dikke vette ballen...ohhh ik heb ballen in mijn buik...
Gffrquote:Op maandag 16 december 2019 18:36 schreef Prisha het volgende:
Oeh ik heb hem gevonden. Van de Dikke Lul Band![]()
quote:Op maandag 16 december 2019 18:36 schreef Prisha het volgende:
Oeh ik heb hem gevonden. Van de Dikke Lul Band![]()
awwwwwquote:Op maandag 16 december 2019 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij was een nachtbraker, dus als iedereen sliep was hij in de keuken aan het rommelen...en dan tevreden toekijken als wij zaten te schransen
Ziet er interessant uit, maar ik ga daar niet naar toe.quote:Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
quote:
Ik heb er 30 seconden van gezienquote:
Die andere is met een heel koor.quote:Op maandag 16 december 2019 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:
ik 46 seconden. Toen die anus voorbij kwam ging ie uitquote:
Ahaahw! Tis me ook een partij werk.quote:Op maandag 16 december 2019 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij was een nachtbraker, dus als iedereen sliep was hij in de keuken aan het rommelen...en dan tevreden toekijken als wij zaten te schransen
Ik heb gelukkig niet gekliktquote:Op maandag 16 december 2019 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik 46 seconden. Toen die anus voorbij kwam ging ie uit
het melodietje is wel geinig. Dat blijft dus hangen. Vandaar dat ik dat eerste zinnetje nog wistquote:
Oh dan was het inderdaad iets langerquote:Op maandag 16 december 2019 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2019 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een bevroren haring in je hol zien te proppen en anders zelfstandig terug zwemmen.quote:Op maandag 16 december 2019 18:40 schreef Prisha het volgende:
Dit soort dingen zouden ze met de inburgering moeten geven
Leuk voor op de berg met het hele team!quote:Op maandag 16 december 2019 18:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
het melodietje is wel geinig. Dat blijft dus hangen. Vandaar dat ik dat eerste zinnetje nog wist
niet? Ahhh jij hebt verder gekeken dusquote:
Dan wordt ik verbannen vrees ikquote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk voor op de berg met het hele team!
quote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sluit wel lekker aan op: "potje met vet"quote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2019 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Sluit wel lekker aan op : "potje met vet"
ja...het inzetten van een kinderkoor was voor mij de limitquote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet? Ahhh jij hebt verder gekeken dus
quote:Op maandag 16 december 2019 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja...het inzetten van een kinderkoor was voor mij de limit
[..]
waaaahhquote:Op maandag 16 december 2019 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
die heb je wel nodig voor die bolletjes jaquote:Op maandag 16 december 2019 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Sluit wel lekker aan op: "potje met vet"
[..]
quote:Op maandag 16 december 2019 18:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
die heb je wel nodig voor die bolletjes ja
quote:Op maandag 16 december 2019 18:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
die heb je wel nodig voor die bolletjes ja
erg of niet he? ik zei al 'mensen raken in shock'quote:Op maandag 16 december 2019 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En dat allemaal door één opmerking van de doorgaans zo brave Prisha.
Zij is niet braafquote:Op maandag 16 december 2019 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En dat allemaal door één opmerking van de doorgaans zo brave Prisha.
dat blijktquote:
Voor mijn doen ben ik er stil van.quote:Op maandag 16 december 2019 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
erg of niet he? ik zei al 'mensen raken in shock'
Smakelijkquote:Op maandag 16 december 2019 18:49 schreef Prisha het volgende:
Tijd voor een kip carbo...met knoflooksaus
thnxs!quote:
De één lekkere koffiequote:Op maandag 16 december 2019 18:49 schreef Prisha het volgende:
Tijd voor een kip carbo...met knoflooksaus
zelfgemaakte pizza...zo lekkerquote:Op maandag 16 december 2019 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De één lekkere koffiede ander smakelijk eten.
![]()
2 dagen geleden zou ik pizzadeeg maken. Moet het nog steeds doen.
Oh, dat heb ik mijn hele leven al. Ze heeft gelijk.quote:Op maandag 16 december 2019 18:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze weet wat ze wil en pakt het als ze de kans krijgt.
Jullie hebben gelijkquote:Op maandag 16 december 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik mijn hele leven al. Ze heeft gelijk.
Hmmm lijkt me geen heel goed plan om voor iemand anders een kind te brouwen. Straks bedenkt ie zich en gaat ie ineens met z'n yogalerares op Bali wonen, zit jij met dat kind. Mama waarom heb je in de tijd dat men heel bewust wel of niet voor een kind kon kiezen (mits gegund door whatever), TOCH met je volle verstand voor mij gekozen?quote:Op maandag 16 december 2019 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het hebben van kinderen is oké, het 9 maanden dragen en het daarna uitpersen staat mij zeer tegen.
Mocht ik een partner krijgen dan moet hij wel echt zo heeeeeeel graag een kind willen en er zoveel voor over hebben dan wil ik er mss wel eentje doen.
quote:Op maandag 16 december 2019 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze moet niet zo zeuren, ga dan lekker vliegen
Zo trotsquote:
quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
Zo trotsstraks lekker bulderskreeuwen op die berg als één van die bergconjo's dwars loopt te doen
Dat kan ik nietquote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
Zo trotsstraks lekker bulderskreeuwen op die berg als één van die bergconjo's dwars loopt te doen
Natuurlijk wil ieni het.quote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmmm lijkt me geen heel goed plan om voor iemand anders een kind te brouwen. Straks bedenkt ie zich en gaat ie ineens met z'n yogalerares op Bali wonen, zit jij met dat kind. Mama waarom heb je in de tijd dat men heel bewust wel of niet voor een kind kon kiezen (mits gegund door whatever), TOCH met je volle verstand voor mij gekozen?Nou kind, ik had liever een nieuwe fiets gekocht, maar je vader heeft me overgehaald met een doosje Merci.
Of je moet het stiekem zelf ook HEEL graag willen natuurlijk
[..]Charmian die tegen Greta of all people zegt dat ze niet moet zeuren, ironietje welllllllllllllllll
[..]
Onthoud dit woord: BERGCONJO!!quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
Nou kind, ik had liever een nieuwe fiets gekocht, maar je vader heeft me overgehaald met een doosje Merci.
Ik las 'van de berg rolt'quote:Op maandag 16 december 2019 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Onthoud dit woord: BERGCONJO!!
Oefen het en je zal zien hoe makkelijk het van de tong rolt als het moment daar is
ik ben niet van het skreeuwen. Mijn zusje daarentegen is er een kei inquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Onthoud dit woord: BERGCONJO!!
Oefen het en je zal zien hoe makkelijk het van de tong rolt als het moment daar is
Ze is al aan het oefenen met de vogeltjes.quote:Op maandag 16 december 2019 18:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uhm nou ze klinkt nog niet erg overtuigd, maar misschien weet jij meer.
Toch zit er wel volume in, ik heb je zweegvliegvideo gezien dusssssssssquote:Op maandag 16 december 2019 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben niet van het skreeuwen. Mijn zusje daarentegen is er een kei in
Voorbestemdquote:Op maandag 16 december 2019 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom staat jouw naam bij mijn quote?![]()
ah ja...gillen lukt welquote:Op maandag 16 december 2019 19:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch zit er wel volume in, ik heb je zweegvliegvideo gezien dusssssssss
Tot zoquote:
quote:
Zitten Sterre en Jan-Hendrik straks ook nootjes te knagen op het balkon.quote:Op maandag 16 december 2019 18:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze is al aan het oefenen met de vogeltjes.
Er gaat het eea mis op fok.quote:Op maandag 16 december 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was Til die het gepost had, ik quote het en jouw naam staat er.
Klopt, altijd eerst de rechterschoenquote:Op maandag 16 december 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eerst rustig aan beginnen met één schoen. Rechts heeft de voorkeur.
quote:
Sterre en Jan-Hendrik 😍quote:Op maandag 16 december 2019 19:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zitten Sterre en Jan-Henrik straks ook nootjes te knagen op het balkon.Hup hup, beetje dooreten, het wordt een lange winter.
Als ze zo oud is als ik (39) mag ze zeurenquote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]Charmian die tegen Greta of all people zegt dat ze niet moet zeuren, ironietje welllllllllllllllll
[..]
Mocht je willen ouwe zeilsnorquote:Op maandag 16 december 2019 19:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als ze zo oud is als ik (39) mag ze zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |