Een stretchbroek?quote:
Bij het uittrekken iets minder heb ik ervaren.quote:
Helaas bonkte hij hier ook weer..eigen schuld, onderhoud is nodig+ afspraak maken is nodig. Het is jammer dat je zo ver weg woont, had ook wel eens gemasseerd willen worden.quote:Op maandag 16 december 2019 13:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had niks moeten zeggen, vond het best koud terwijl straks een klant komt.
Sta ik dat ding weer te reanimeren.
En voldoende water zit er nog in
Hyperionquote:Op maandag 16 december 2019 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan Simmons en Timothy Zahn, sorry dat ik niet beschaafder ben.
Ja zeker! Jaren geleden die serie gelezen. Goede boeken.quote:
Ok, nu wil ik met je trouwenquote:Op maandag 16 december 2019 14:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja zeker! Jaren geleden die serie gelezen. Goede boeken.
Mrs L in the house.quote:
quote:
Fijn dat ik niet heb gepost dat ik ze ook heb gelezen.Succes Woxsquote:
Hoi hoi,alles wel?quote:
En wat vond je ervan?quote:Op maandag 16 december 2019 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet heb gepost dat ik ze ook heb gelezen.Succes Woxs
hm dat is idd wel heftig!quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet heb gepost dat ik ze ook heb gelezen.Succes Woxs
Ik heb een topdag.quote:Op maandag 16 december 2019 14:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja gaat z'n gangetje en met u?
Oh nou dat is helemaal mooi, en wat is de reden daar van als ik dat mag weten?quote:
Is vers fruit een vrouw dan?quote:Op maandag 16 december 2019 14:59 schreef Voxs het volgende:
[..]Volgens mij zou US wel een leuke man voor je zijn.
Dan Simmons is okee.quote:
Niets bijzonders eigenlijk,gewoon een heerlijke dag.Wel het hele huis schoongemaakt en dat maakt me blij.quote:Op maandag 16 december 2019 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nou dat is helemaal mooi, en wat is de reden daar van als ik dat mag weten?
Even checken,nee dus.quote:
Ah dat is altijd fijn een schoon huisquote:Op maandag 16 december 2019 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk,gewoon een heerlijke dag.Wel het hele huis schoongemaakt en dat maakt me blij.
Blijft niks over van FFquote:Op maandag 16 december 2019 14:59 schreef Voxs het volgende:
[..]Volgens mij zou US wel een leuke man voor je zijn.
De zanger van KISS toch?quote:
Ben ik bottum dan?quote:
hmja, daar heb je een puntquote:
Blijdorplaan 8quote:Op maandag 16 december 2019 15:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je superblij wil worden, heb ik nog een adres voor je, FF.
quote:Op maandag 16 december 2019 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die herken ik nooit.. is die overleden ?
quote:Op maandag 16 december 2019 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Gene Simmons heette
FFquote:Op maandag 16 december 2019 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
[ [url=https://cdn2-www.musicfeeds.com.au/ass(...)1x377.jpg]afbeelding[/url] ]
met pruik danquote:Op maandag 16 december 2019 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
[ [url=https://cdn2-www.musicfeeds.com.au/ass(...)1x377.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb nog 2 netten liggen , typisch december fruit ,althans voor mijquote:Op maandag 16 december 2019 15:21 schreef Voxs het volgende:
MandarijntjesEn ik ga een kan koffie zetten.
Hey vrind.quote:
Foei.quote:Op maandag 16 december 2019 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb ze niet meer in huis, morgen maar nieuwe halen
Eet te weinig fruit
quote:
Er moeten hier nieuwe komen. Ja, heerlijk, dan eet ik er echt veel.quote:Op maandag 16 december 2019 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 netten liggen , typisch december fruit ,althans voor mij
Ik ookquote:Op maandag 16 december 2019 15:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er moeten hier nieuwe komen. Ja, heerlijk, dan eet ik er echt veel.
Dat brengt de sfeer erinquote:Op maandag 16 december 2019 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Soul haar kerst cadeau.
Het hoofd moet nog even op zijn plek.quote:Op maandag 16 december 2019 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
What the fuck is daar mee gebeurd/gedaan
En dat beest ervoor dan ?quote:Op maandag 16 december 2019 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het hoofd moet nog even op zijn plek.
Ik probeer dagelijks een verse smoothie te maken ..quote:Op maandag 16 december 2019 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb ze niet meer in huis, morgen maar nieuwe halen
Eet te weinig fruit
Dan krijg je wel in een keer genoeg vitamine binnenquote:Op maandag 16 december 2019 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer dagelijks een verse smoothie te maken ..
Peruaanse Naakthond.Strijder voor de boeren.quote:Op maandag 16 december 2019 15:53 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat beest ervoor dan ?Had ik geloof ik al eens gezien maar weet niet meer welke soort het is
Ik heb pillen.quote:Op maandag 16 december 2019 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan krijg je wel in een keer genoeg vitamine binnen
Dat is remy, kruising peruaanse naakthond, chihuahuaquote:Op maandag 16 december 2019 15:53 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat beest ervoor dan ?Had ik geloof ik al eens gezien maar weet niet meer welke soort het is
kale hond... kale rat... is FF ook kaal?quote:Op maandag 16 december 2019 15:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is remy, kruising peruaanse naakthond, chihuahua
Dat kan ook, maar schijnen niet echt nodig te zijn hoorde ik een tijd terugquote:
Jemigquote:Op maandag 16 december 2019 15:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is remy, kruising peruaanse naakthond, chihuahua
Kale hamster! Nee FF moet nodig naar de kapper en scheren overigensquote:Op maandag 16 december 2019 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
kale hond... kale rat... is FF ook kaal?
quote:
baardenquote:Op maandag 16 december 2019 15:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kale hamster! Nee FF moet nodig naar de kapper en scheren overigens
Ik heb een baard en een knot.quote:Op maandag 16 december 2019 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
kale hond... kale rat... is FF ook kaal?
is en mooie hoor,berührtquote:Op maandag 16 december 2019 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]Moet al lachen voor ik het aanklik
Het stelt niet teleurquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan bij sommige mannen best mooi
In je baard?quote:
En een knot.Niet in conjo.quote:
Ik hou er niet van, hoewel het best sexy kan zijn om te zien. Maar als je er mee zoent dan vraag je je toch af waar die baard wel allemaal niet in gehangen heeftquote:Op maandag 16 december 2019 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat bij sommige mannen best mooi
Nee Tilly,reminder?quote:Op maandag 16 december 2019 16:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
FF!!!! Heb je m'n tag gelezen vannacht?
quote:Op maandag 16 december 2019 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, hoewel het best sexy kan zijn om te zien. Maar als je er mee zoent dan vraag je je toch af waar die baard wel allemaal niet in gehangen heeft
Ja als je daar bij gaat na denkenquote:Op maandag 16 december 2019 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, hoewel het best sexy kan zijn om te zien. Maar als je er mee zoent dan vraag je je toch af waar die baard wel allemaal niet in gehangen heeft
quote:Op maandag 16 december 2019 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja als je daar bij gaat na denken
Beter, dat nr van mario geeft weer een boel extra suggesties in mijn tijdlijnquote:
Dat kan zonder baard natuurlijk ook primaquote:Op maandag 16 december 2019 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja als je daar bij gaat na denken
Dit komt mij bekend voor, volgens mij kent FF hem.quote:
Mijn dank is nu al groot.quote:
Ja hij begon er over een tijdje terug, maar nog niet gezien geloof ikquote:Op maandag 16 december 2019 16:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit komt mij bekend voor, volgens mij kent FF hem.
Daar moet je inderdaad selectief mee zijn. Ik had kinderen hier, allemaal vreselijke liedjes, vlogs en kinderfilms.quote:Op maandag 16 december 2019 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter, dat nr van mario geeft weer een boel extra suggesties in mijn tijdlijn
aha!quote:Op maandag 16 december 2019 16:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hij begon er over een tijdje terug, maar nog niet gezien geloof ik
Nog huisjes gescoord? Wij hebben Sas en Scrut nu ook.quote:Op maandag 16 december 2019 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo alle verplichtingen weer afgewerkt
Heb jij ook maar 2 PB's deze week?quote:Op maandag 16 december 2019 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo alle verplichtingen weer afgewerkt
quote:
Voor elke christmas tube krijg je er eentje terugquote:
quote:
3quote:Op maandag 16 december 2019 16:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb jij ook maar 2 PB's deze week?
het is kerstijd hoorquote:Op maandag 16 december 2019 16:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor elke christmas tube krijg je er eentje terug![]()
Puck hier gaat, als hij zin heeft in klieren, voor het raam van de buren paraderen/ besluipen. Hun binnenkatten zijn dan niet blijquote:Op maandag 16 december 2019 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Vreemde kat zit aan Morrison zijn gras buiten, de rapen zijn gaar nu
Oh ik dacht een rare grap ik speelde even meequote:Op maandag 16 december 2019 16:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo weinig is toch niet normaalwel cheesecakes ikke
Nee hij is woest voor het raam, maar lekker rustig wel evenquote:Op maandag 16 december 2019 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Puck hier gaat, als hij zin heeft in klieren, voor het raam van de buren paraderen/ besluipen. Hun binnenkatten zijn dan niet blij
quote:Op maandag 16 december 2019 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik dacht een rare grap ik speelde even meepersoonlijke bonus
Je likt toch geen toiletten? Wat een kromme vergelijking.quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je likt toch geen toiletten? Wat een kromme vergelijking.
Nee maar als Soul jou kust kust ze eigenlijk een openbaar toiletquote:Op maandag 16 december 2019 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Absoluut niet alle baarden neequote:
man 2quote:Op maandag 16 december 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar als Soul jou kust kust ze eigenlijk een openbaar toilet
Waar veeg jij je kont mee af als het papier op is?quote:Op maandag 16 december 2019 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet alle baarden uiteraard, maar ik kijk graag naar een leuke man met leuke baardquote:
Oke, beetje korig dan. En omdat Cy Colemanquote:
Oow kussen,ik dacht wanneer ze me over mijn baard pist?quote:Op maandag 16 december 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar als Soul jou kust kust ze eigenlijk een openbaar toilet
ik moet daar altijd zo aan wennen weerquote:Op maandag 16 december 2019 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je de baard weghaalt zijn het weer nerds
Ja, maar ook naar een leuke man zonder baard, toch?quote:Op maandag 16 december 2019 16:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alle baarden uiteraard, maar ik kijk graag naar een leuke man met leuke baard
Ligt eraan hoe vaak Soul haar benedenbaard wastquote:Op maandag 16 december 2019 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2019 16:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut niet alle baarden nee![]()
![]()
Bij sommige mannen hoort het gewoon , en is het sexy (vind ik)
Als je niet aan persoonlijke verzorging doen, vastquote:
Het is niet dat ik alleen maar let op wel/niet baardquote:Op maandag 16 december 2019 16:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar ook naar een leuke man zonder baard, toch?
quote:Op maandag 16 december 2019 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
hehe, ik ben klaar et mijn smilie verzameling.
quote:Op maandag 16 december 2019 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oow kussen,ik dacht wanneer ze me over mijn baard pist?
Zal ik een capje maken?quote:Op maandag 16 december 2019 16:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vaak Soul haar benedenbaard wast
Het zijn er maar 2071 na het opschonen.quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn er maar 2071 na het opschonen.
Inderdaad.quote:
Slaap lekker mutskequote:
Ik schoot zo in de lach van bezemkastquote:
Geef je vaker een knappe man weg?quote:Op maandag 16 december 2019 16:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik draag je met alle liefde over aan Puzz
Zo is dat weg met die stinkbaardenquote:Op maandag 16 december 2019 16:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik draag je met alle liefde over aan Puzz
Als Puzz ze nou baart, dan pas ik wel op als jullie gaan technowenquote:Op maandag 16 december 2019 16:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geef je vaker een knappe man weg?
Ik zoek nog wel een moeder voor mijn kinderen, enkele suggesties?
Ik ben blij als het achter de rug isquote:Op maandag 16 december 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie ook zoveel zin in kerst
quote:Op maandag 16 december 2019 16:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo is dat weg met die stinkbaarden
Dat heb ik ook vaak wekquote:Op maandag 16 december 2019 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben blij als het achter de rug is
Ik heb al genoeg kinderen gebaard ,ik ben er wel klaar meequote:Op maandag 16 december 2019 16:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als Puzz ze nou baart, dan pas ik wel op als jullie gaan technowen
Als jou dat gelukkig maaktquote:Op maandag 16 december 2019 16:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als Puzz ze nou baart, dan pas ik wel op als jullie gaan technowen
Ach, het moet maar he. Valt niet echt aan te ontkomen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie ook zoveel zin in kerst
Ohquote:Op maandag 16 december 2019 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg kinderen gebaard ,ik ben er wel klaar mee
Daarvoor gaat het soms te snel. Tegen de tijd dat ik de smilie gevonden en gepost heb dan zijn we 3 topics verder.quote:Op maandag 16 december 2019 16:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die heb je hier niet allemaal gepost dan zeker?
Deze dame maakt het wel lekkerquote:Op maandag 16 december 2019 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het moet maar he. Valt niet echt aan te ontkomen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2019 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het moet maar he. Valt niet echt aan te ontkomen.
[ afbeelding ]
@ieniminimuis heeft nog een jonge vruchtbare baarmoeder maar die wil ook geen kinderen geloof ikquote:
Je kan niet zomaar het adres van Dees posten, gekkie!quote:Op maandag 16 december 2019 15:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Blijdorplaan 8
3041 JG Rotterdam
?
Dat is bruut.
Ik gok dat ik binnen 2 jaar vader benquote:Op maandag 16 december 2019 16:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:ieniminimuis heeft nog een jonge vruchtbare baarmoeder maar die wil ook geen kinderen geloof ik
Wil je zo graag kinderen?quote:Op maandag 16 december 2019 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik gok dat ik binnen 2 jaar vader ben![]()
Ik zoek zelf wel.
Je zoekt zo hard in alle kieren en gaten dat je jezelf compleet voorbij rent, hold your horses.quote:Op maandag 16 december 2019 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zoek zelf wel.
Uitstraling makker.quote:Op maandag 16 december 2019 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zoekt zo hard in alle kieren en gaten dat je jezelf compleet voorbij rent, hold your horses.
Succesquote:Op maandag 16 december 2019 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zoek zelf wel.
In principe moet alles kunnen ,..maar ja een kind is wel weer .......een kindquote:
Lekker je eigen leven leiden dan danst er vanzelf een keer iemand mee omdat je zo leuk danst en neem dat aub aan van iemand met iets meer levenservaring dan de gemiddelde psycholoog, ietsjes maar.quote:Op maandag 16 december 2019 16:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uitstraling makker.
Im holding my horses.
1 staat op de nominatielijst.
Jamaar superblij en zo gun je toch iedereenquote:Op maandag 16 december 2019 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar het adres van Dees posten, gekkie!
Yeppa yeppa yeppa van BZN zoek maar op YT, ik ga niet zoeken dan staat dat schijtlied weer in mn algoritmequote:
oke vooruitquote:Op maandag 16 december 2019 16:47 schreef mario390 het volgende:
de hintermoser-kati mit ihrer schenan gati
Insta gedoe en gestobzaugtquote:Op maandag 16 december 2019 16:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Buurtkat verjaagt met een aanbade?
Dit iddquote:Op maandag 16 december 2019 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker je eigen leven leiden dan danst er vanzelf een keer iemand mee omdat je zo leuk danst en neem dat aub aan van iemand met iets meer levenservaring dan de gemiddelde psycholoog, ietsjes maar.
Deze wanhopige zoektocht naar een baarmoeder is vrij tragisch en kut.
Vandaag heerst hier een beetje een lamlendig gebeuren.quote:Op maandag 16 december 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah jullie zijn al in de stemming
En nog 1 en nog 1 en nog 1quote:Op maandag 16 december 2019 16:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In principe moet alles kunnen ,..maar ja een kind is wel weer .......een kind
Wieso?quote:Op maandag 16 december 2019 16:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaag heerst hier een beetje een lamlendig gebeuren.
Ja daag hele dag op pad zowatquote:Op maandag 16 december 2019 16:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaag heerst hier een beetje een lamlendig gebeuren.
Geen ideequote:
Het is ook geen klachtquote:Op maandag 16 december 2019 16:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daag hele dag op pad zowat
Hmm. Probeer er een voorstelling van te maken dat iedereen altijd vrolijk is. De bakker die je stuiptrekkend van de lach een zojuist gebakken brood aanreikt. De bankbaliemedewerker die de lachtranen van zijn wangen veegt, omdat tijdens overleg de beslissing is genomen om 30% van de mensen te ontslaan en natuurlijk de uitvaart uiteindelijk.quote:Op maandag 16 december 2019 16:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jamaar superblij en zo gun je toch iedereen
Heel veel vrouwen dansen leuk met mijquote:Op maandag 16 december 2019 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker je eigen leven leiden dan danst er vanzelf een keer iemand mee omdat je zo leuk danst en neem dat aub aan van iemand met iets meer levenservaring dan de gemiddelde psycholoog, ietsjes maar.
Deze wanhopige zoektocht naar een baarmoeder is vrij tragisch en kut.
Het hebben van kinderen is oké, het 9 maanden dragen en het daarna uitpersen staat mij zeer tegen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:ieniminimuis heeft nog een jonge vruchtbare baarmoeder maar die wil ook geen kinderen geloof ik
Dat komt ooit nog wel.quote:Op maandag 16 december 2019 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Is daar nog geen #metoo'tje gebeurd zoals met dat andere pulpprogramma?
Ja echt grappig ik hoop dat Bollo rendier oren draagtquote:Op maandag 16 december 2019 16:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat ga ik wel kijken, lekker lachen
Ik vind dat echt zo'n vreselijke valse nicht!quote:
Dan kan je er idd beter niet aan beginnenquote:Op maandag 16 december 2019 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het hebben van kinderen is oké, het 9 maanden dragen en het daarna uitpersen staat mij zeer tegen.
Mocht ik een partner krijgen dan moet hij wel echt zo heeeeeeel graag een kind willen en er zoveel voor over hebben dan wil ik er mss wel eentje doen.
Ik snap ook niet zo goed wat daar nou leuk aan is.quote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n vreselijke valse nicht!Die blik in z'n ogen alleen al!
Frank en Rogier daarentegen!![]()
Dat zou toch om te huilen zijn. En doodeng! Misschien zou je er zelfs gemene neigingen van krijgen. Drie taartjes vragen, een in je mond proppen en de rest omgekeerd op de toonbank pletten, dat soort.quote:Op maandag 16 december 2019 16:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm. Probeer er een voorstelling van te maken dat iedereen altijd vrolijk is. De bakker die je stuiptrekkend van de lach een zojuist gebakken brood aanreikt. De bankbaliemedewerker die de lachtranen van zijn wangen veegt, omdat tijdens overleg de beslissing is genomen om 30% van de mensen te ontslaan en natuurlijk de uitvaart uiteindelijk.
Die twee zijn leuk inderdaadquote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glansquote:Op maandag 16 december 2019 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen merk ik dit seizoen wel meer wrijvingen tussen die 2.
Misschien vind hij jou ook wel een broodmongool je weet het nietquote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee om het te zien.quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien vind hij jou ook wel een broodmongool je weet het niet
Is mij nog niet op gevallen, kijk niet elke afleveringquote:Op maandag 16 december 2019 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen merk ik dit seizoen wel meer wrijvingen tussen die 2.
Dat kan smaken verschillenquote:Op maandag 16 december 2019 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee om het te zien.
Ik tikquote:Op maandag 16 december 2019 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]Echt, wtf!
Zeg dan niks, dan zeg je tenminste ook niks doms.
Een hoofdmuts.quote:Op maandag 16 december 2019 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kerst muts > Of bedoel je de muts van Soul?
Same here.quote:Op maandag 16 december 2019 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben blij als het achter de rug is
quote:Op maandag 16 december 2019 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het hebben van kinderen is oké, het 9 maanden dragen en het daarna uitpersen staat mij zeer tegen.
Mocht ik een partner krijgen dan moet hij wel echt zo heeeeeeel graag een kind willen en er zoveel voor over hebben dan wil ik er mss wel eentje doen.
quote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zou toch om te huilen zijn. En doodeng! Misschien zou je er zelfs gemene neigingen van krijgen. Drie taartjes vragen, een in je mond proppen en de rest omgekeerd op de toonbank pletten, dat soort.
Deweldige aflevering ia dat.quote:
Lucky wat doe jequote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan schiet ie nog harden in de lach.
Wist je al van Peter?![]()
![]()
![]()
![]()
Die haalde eergisteren zijn rijbewijs eindelijk eens en reed vanmorgen zijn auto in de prak, hahaahahhahahahagwhehehehhee!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meen je!![]()
![]()
Mankeert toch zelf niets, hopelijk?
![]()
![]()
![]()
Zeker wel!![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn linkerbeen op 3 plaatsen gebroken en nog aan 1 oog blind ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hhahahaha, lololololoooooooooool!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gehehe, klote zeg, hopen dat ie snel opknapt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat die met de niet-gevulde kalkoen? Die is leuk.quote:Op maandag 16 december 2019 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deweldige aflevering ia dat.
Zat nog even in het vrolijke wereldje.quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lucky wat doe jeeen smiley overload!
Ik zie een script voor een aflevering van Black Mirror ontstaan!
kan mij het schelenquote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef mario390 het volgende:
greta moest in ice duitse trein op de vloer zitten, beeld gaat nu om de wereld
laat zien danquote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef mario390 het volgende:
greta moest in ice duitse trein op de vloer zitten, beeld gaat nu om de wereld
Wil je ons doodvermoorden met die yt?quote:
Heel geestig wel, ik zag het voor me!quote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat nog even in het vrolijke wereldje.
Iets wat je dagelijks in de nederlandse treinen ziet...ow wacht ff, daar is niet eens plek om op de grond te zittenquote:
Nou zeg dat wel jaquote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Iets wat je dagelijks in de nederlandse treinen ziet...ow wacht ff, daar is niet eens plek om op de grond te zitten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |