dat blijktquote:

Voor mijn doen ben ik er stil van.quote:Op maandag 16 december 2019 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
erg of niet he? ik zei al 'mensen raken in shock'

Smakelijkquote:Op maandag 16 december 2019 18:49 schreef Prisha het volgende:
Tijd voor een kip carbo...met knoflooksaus

thnxs!quote:

De één lekkere koffiequote:Op maandag 16 december 2019 18:49 schreef Prisha het volgende:
Tijd voor een kip carbo...met knoflooksaus

zelfgemaakte pizza...zo lekkerquote:Op maandag 16 december 2019 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De één lekkere koffiede ander smakelijk eten.
![]()
2 dagen geleden zou ik pizzadeeg maken. Moet het nog steeds doen.

Oh, dat heb ik mijn hele leven al. Ze heeft gelijk.quote:Op maandag 16 december 2019 18:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze weet wat ze wil en pakt het als ze de kans krijgt.

Jullie hebben gelijkquote:Op maandag 16 december 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik mijn hele leven al. Ze heeft gelijk.

Hmmm lijkt me geen heel goed plan om voor iemand anders een kind te brouwen. Straks bedenkt ie zich en gaat ie ineens met z'n yogalerares op Bali wonen, zit jij met dat kind. Mama waarom heb je in de tijd dat men heel bewust wel of niet voor een kind kon kiezen (mits gegund door whatever), TOCH met je volle verstand voor mij gekozen?quote:Op maandag 16 december 2019 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het hebben van kinderen is oké, het 9 maanden dragen en het daarna uitpersen staat mij zeer tegen.
Mocht ik een partner krijgen dan moet hij wel echt zo heeeeeeel graag een kind willen en er zoveel voor over hebben dan wil ik er mss wel eentje doen.
quote:Op maandag 16 december 2019 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze moet niet zo zeuren, ga dan lekker vliegen
Zo trotsquote:

quote:

quote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
Zo trotsstraks lekker bulderskreeuwen op die berg als één van die bergconjo's dwars loopt te doen

Dat kan ik nietquote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
Zo trotsstraks lekker bulderskreeuwen op die berg als één van die bergconjo's dwars loopt te doen

Natuurlijk wil ieni het.quote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmmm lijkt me geen heel goed plan om voor iemand anders een kind te brouwen. Straks bedenkt ie zich en gaat ie ineens met z'n yogalerares op Bali wonen, zit jij met dat kind. Mama waarom heb je in de tijd dat men heel bewust wel of niet voor een kind kon kiezen (mits gegund door whatever), TOCH met je volle verstand voor mij gekozen?Nou kind, ik had liever een nieuwe fiets gekocht, maar je vader heeft me overgehaald met een doosje Merci.
Of je moet het stiekem zelf ook HEEL graag willen natuurlijk
[..]Charmian die tegen Greta of all people zegt dat ze niet moet zeuren, ironietje welllllllllllllllll
[..]

Onthoud dit woord: BERGCONJO!!quote:

quote:Op maandag 16 december 2019 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
Nou kind, ik had liever een nieuwe fiets gekocht, maar je vader heeft me overgehaald met een doosje Merci.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |