Ikzelf ookquote:
hij was een nachtbraker, dus als iedereen sliep was hij in de keuken aan het rommelen...en dan tevreden toekijken als wij zaten te schransenquote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stonden zeker ook 5 dagen voor te bereiden.
Gemistquote:
Ah ok. Komt vast wel een keer.quote:
Balle in mijn buik.quote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef Prisha het volgende:
Ik ken wel een liedje: Bolletjes in je hol!
Ik dacht Kooten en de Bie maar weet het niet zeker. Ken ook alleen dat ene zinnetje.
ballen in je buikquote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef Prisha het volgende:
Ik ken wel een liedje: Bolletjes in je hol!
Ik dacht Kooten en de Bie maar weet het niet zeker. Ken ook alleen dat ene zinnetje.
quote:
Ja die ken ik ook. Ohhhhh ik heb ballen in mijn buike grote dikke vette ballen...ohhh ik heb ballen in mijn buik...quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook. Ohhhhh ik heb ballen in mijn buike grote dikke vette ballen...ohhh ik heb ballen in mijn buik...
De vieze man.quote:Op maandag 16 december 2019 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook. Ohhhhh ik heb ballen in mijn buike grote dikke vette ballen...ohhh ik heb ballen in mijn buik...
Gffrquote:Op maandag 16 december 2019 18:36 schreef Prisha het volgende:
Oeh ik heb hem gevonden. Van de Dikke Lul Band![]()
quote:Op maandag 16 december 2019 18:36 schreef Prisha het volgende:
Oeh ik heb hem gevonden. Van de Dikke Lul Band![]()
awwwwwquote:Op maandag 16 december 2019 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij was een nachtbraker, dus als iedereen sliep was hij in de keuken aan het rommelen...en dan tevreden toekijken als wij zaten te schransen
Ziet er interessant uit, maar ik ga daar niet naar toe.quote:Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
@:recce en @:Prisha gingen jullie morgen nu naar dit Gala ?
quote:
Ik heb er 30 seconden van gezienquote:
Die andere is met een heel koor.quote:Op maandag 16 december 2019 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:
ik 46 seconden. Toen die anus voorbij kwam ging ie uitquote:
Ahaahw! Tis me ook een partij werk.quote:Op maandag 16 december 2019 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij was een nachtbraker, dus als iedereen sliep was hij in de keuken aan het rommelen...en dan tevreden toekijken als wij zaten te schransen
Ik heb gelukkig niet gekliktquote:Op maandag 16 december 2019 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik 46 seconden. Toen die anus voorbij kwam ging ie uit
het melodietje is wel geinig. Dat blijft dus hangen. Vandaar dat ik dat eerste zinnetje nog wistquote:
Oh dan was het inderdaad iets langerquote:Op maandag 16 december 2019 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2019 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een bevroren haring in je hol zien te proppen en anders zelfstandig terug zwemmen.quote:Op maandag 16 december 2019 18:40 schreef Prisha het volgende:
Dit soort dingen zouden ze met de inburgering moeten geven
Leuk voor op de berg met het hele team!quote:Op maandag 16 december 2019 18:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
het melodietje is wel geinig. Dat blijft dus hangen. Vandaar dat ik dat eerste zinnetje nog wist
niet? Ahhh jij hebt verder gekeken dusquote:
Dan wordt ik verbannen vrees ikquote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk voor op de berg met het hele team!
quote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sluit wel lekker aan op: "potje met vet"quote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2019 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Sluit wel lekker aan op : "potje met vet"
ja...het inzetten van een kinderkoor was voor mij de limitquote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet? Ahhh jij hebt verder gekeken dus
quote:Op maandag 16 december 2019 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja...het inzetten van een kinderkoor was voor mij de limit
[..]
waaaahhquote:Op maandag 16 december 2019 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
die heb je wel nodig voor die bolletjes jaquote:Op maandag 16 december 2019 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Sluit wel lekker aan op: "potje met vet"
[..]
quote:Op maandag 16 december 2019 18:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
die heb je wel nodig voor die bolletjes ja
quote:Op maandag 16 december 2019 18:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
die heb je wel nodig voor die bolletjes ja
erg of niet he? ik zei al 'mensen raken in shock'quote:Op maandag 16 december 2019 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En dat allemaal door één opmerking van de doorgaans zo brave Prisha.
Zij is niet braafquote:Op maandag 16 december 2019 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En dat allemaal door één opmerking van de doorgaans zo brave Prisha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |