Voxs gedaanquote:
Morgen toch maar even bietjes halen.quote:
quote:
Lekker voor je.quote:Op maandag 16 december 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
ik lust bietjes alleen maar in een surinaamse huzarensalade bereid door mijn collega
Huzarensalade met bietjes?quote:Op maandag 16 december 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
ik lust bietjes alleen maar in een surinaamse huzarensalade bereid door mijn collega
En vis,heerlijk.quote:
ja, eigenlijk heel makkelijk hoor. Bietjes heel fijn snijden, aardappels prakken, geplukt kipfiletje, augurkjes fijn snijden, zilveruitje fijn snijden, mayo en peper en zout en mengen...maar het is altijd lekkerder als iemand anders het maaktquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, eigenlijk heel makkelijk hoor. Bietjes heel fijn snijden, aardappels prakken, geplukt kipfiletje, augurkjes fijn snijden, zilveruitje fijn snijden, mayo en peper en zout en mengen...maar het is altijd lekkerder als iemand anders het maakt
Klinkt wel lekker. Eens kijken of ik mijn zusje zo gek krijgquote:Op maandag 16 december 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, eigenlijk heel makkelijk hoor. Bietjes heel fijn snijden, aardappels prakken, geplukt kipfiletje, augurkjes fijn snijden, zilveruitje fijn snijden, mayo en peper en zout en mengen...maar het is altijd lekkerder als iemand anders het maakt
ow en dan heb je ook nog de 'indische variant'...die is met haring, maar dat lust ik echt niet dus kan je ook niet precies vertellen wat er in zit. Vraag me ook niet waarom het surinaams en indisch is (zal wel traditie zijn of zo).quote:
Dat heeft nog best lang geduurd.quote:Op maandag 16 december 2019 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het grondwaterpeil in Drenthe schijnt weer op niveau te zijn.
quote:Op maandag 16 december 2019 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het grondwaterpeil in Drenthe schijnt weer op niveau te zijn.
ieuwww haringquote:Op maandag 16 december 2019 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow en dan heb je ook nog de 'indische variant'...die is met haring, maar dat lust ik echt niet dus kan je ook niet precies vertellen wat er in zit. Vraag me ook niet waarom het surinaams en indisch is (zal wel traditie zijn of zo).
snap jequote:
Zo ongeveer maakte ik het ook met oudjaar, maar dan met draadjesvlees. Erg smakelijk.quote:Op maandag 16 december 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
mag jij de haring eet smakelijkquote:
Heb hem net aan FF gegevenquote:
die met haring maakte mijn vader dus altijd met oudjaar en gelukkig nog honderdduizend andere dingenquote:Op maandag 16 december 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo ongeveer maakte ik het ook met oudjaar, maar dan met draadjesvlees. Erg smakelijk.
Dank!quote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
mag jij de haring eet smakelijk![]()
Jambo!
quote:
puzz! Hoe ging het mini rondje fietsen. Je leeft in elk geval nog!quote:
Ja ik weetquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eten wij de haring wel op.
Ik moet dat gewoon niet doenquote:
ja uit welke hoek dat ff zomaar kwamquote:
Je moet hem eerst in de vriezer leggen dan lukt het wel.quote:
mensen raken geschokt zo Prishquote:
Nog niet aan toegekomenquote:Op maandag 16 december 2019 18:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
puzz! Hoe ging het mini rondje fietsen. Je leeft in elk geval nog!
Stonden zeker ook 5 dagen voor te bereiden.quote:Op maandag 16 december 2019 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
die met haring maakte mijn vader dus altijd met oudjaar en gelukkig nog honderdduizend andere dingen
Beeldquote:Op maandag 16 december 2019 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet hem eerst in de vriezer leggen dan lukt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |