Mag ik je huisje?quote:
quote:
alles will je verbieten, hoe vier je dann kerst? in komplett rockstimmung?quote:Op maandag 16 december 2019 17:44 schreef Charmian het volgende:
@:Deisyy ik stem voor een vreselijke kerstmuziekmeuktopic...kun je die verplichten pretty please
quote:Op maandag 16 december 2019 17:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
40+ / Het grote vreselijke Kerstmuziektopic!
Deze postte kijkertje lang geleden een keer ..en nog steeds krijg ik kippenvel van dit prachtige nummer . Een van mijn favorieten sinds die tijdquote:Op maandag 16 december 2019 17:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geeft niet, die klassieke muziektubes luister ik regelmatig en post ik ook geregeld hier en daar, een keer klik je misschien
Jambo! Nee. Ik vrees dat ik erbij in slaap valquote:Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
@:recce en @:Prisha gingen jullie morgen nu naar dit Gala ?
quote:Op maandag 16 december 2019 17:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
40+ / Het grote vreselijke Kerstmuziektopic!
gwoon niet vierenquote:Op maandag 16 december 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
alles will je verbieten, hoe vier je dann kerst? in komplett rockstimmung?
Van mij ook, Ik heb altijd tranen als ik deze luister en kijk, moeder en dochter..quote:Op maandag 16 december 2019 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deze postte kijkertje lang geleden een keer ..en nog steeds krijg ik kippenvel van dit prachtige nummer . Een van mijn favorieten sinds die tijd![]()
Zo mooi
Je hoeft het toch niet om de vijf minuten te posten, of wel? Er zijn meerdere mensen die netjes aangeven er niets mee hebben én mensen die het verschrikkelijk vinden.quote:Op maandag 16 december 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
alles will je verbieten, hoe vier je dann kerst? in komplett rockstimmung?
kan ookquote:
Volgens mij zij eerst , maar jij vond hem ook mooi , ik ookquote:Op maandag 16 december 2019 17:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van mij ook, ik denk dat ik hem eerder poste zelfs dan Kijkertje, maar weet niet zeker en maakt ook niet uit. Ik heb altijd tranen als ik deze luister en kijk, moeder en dochter..
Sterkte gewenst.quote:
allemaal gedoequote:
Ik haat kerst ook.quote:
Het maakt niets uit, ik was al typend aan het graven in mijn geheugen ook.quote:Op maandag 16 december 2019 17:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij zij eerst , maar jij vond hem ook mooi , ik ook![]()
Ach wat maakt het ook uit wie eerst , ik ben daar slecht in ...geheugen =
quote:
Iedere keer weer ontroerdquote:Op maandag 16 december 2019 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het maakt niets uit, ik was al typend aan het graven in mijn geheugen ook.Mooi is het
[..]![]()
ben je al zo snel terug?quote:
Yes bijna tegenoverquote:
Bietensalade met ui en appel. Ik had nog een stuk Quiche overquote:
Dat heb ik ook soms ben ik de meeste tijd kwijt met wachten voor het stoplicht.quote:Op maandag 16 december 2019 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes bijna tegenoverEn met die snelkassa's is het idd een paar minuutjes
Stoplicht?quote:Op maandag 16 december 2019 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms ben ik de meeste tijd kwijt met wachten voor het stoplicht.
dan krijg je geen huisjequote:Op maandag 16 december 2019 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes bijna tegenoverEn met die snelkassa's is het idd een paar minuutjes
heb ik je nu boos gemakt?quote:
Ik heb er nog steeds geen inderdaadquote:
Ik wel en er kan ook nog een tram aankomen.quote:
Tuurlijk niet.Je bent mijn vriend.quote:
Open maar!quote:Op maandag 16 december 2019 17:44 schreef Charmian het volgende:
@:Deisyy ik stem voor een vreselijke kerstmuziekmeuktopic...kun je die verplichten pretty please
Ik dacht er staat een stoplicht in de appie voor de rij of zoquote:Op maandag 16 december 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel en er kan ook nog een tram aankomen.
goed bezigquote:Op maandag 16 december 2019 18:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen inderdaad
jeetje,dit is ekt MOD gedrag.quote:
Bietjesquote:Op maandag 16 december 2019 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Bietensalade met ui en appel. Ik had nog een stuk Quiche over
Nope, vegetarisch dagjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |