Ikzelf ookquote:
hij was een nachtbraker, dus als iedereen sliep was hij in de keuken aan het rommelen...en dan tevreden toekijken als wij zaten te schransenquote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stonden zeker ook 5 dagen voor te bereiden.
Ah ok. Komt vast wel een keer.quote:
Balle in mijn buik.quote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef Prisha het volgende:
Ik ken wel een liedje: Bolletjes in je hol!
Ik dacht Kooten en de Bie maar weet het niet zeker. Ken ook alleen dat ene zinnetje.
ballen in je buikquote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef Prisha het volgende:
Ik ken wel een liedje: Bolletjes in je hol!
Ik dacht Kooten en de Bie maar weet het niet zeker. Ken ook alleen dat ene zinnetje.
Ja die ken ik ook. Ohhhhh ik heb ballen in mijn buike grote dikke vette ballen...ohhh ik heb ballen in mijn buik...quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook. Ohhhhh ik heb ballen in mijn buike grote dikke vette ballen...ohhh ik heb ballen in mijn buik...
De vieze man.quote:Op maandag 16 december 2019 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook. Ohhhhh ik heb ballen in mijn buike grote dikke vette ballen...ohhh ik heb ballen in mijn buik...
Gffrquote:Op maandag 16 december 2019 18:36 schreef Prisha het volgende:
Oeh ik heb hem gevonden. Van de Dikke Lul Band![]()
quote:Op maandag 16 december 2019 18:36 schreef Prisha het volgende:
Oeh ik heb hem gevonden. Van de Dikke Lul Band![]()
awwwwwquote:Op maandag 16 december 2019 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij was een nachtbraker, dus als iedereen sliep was hij in de keuken aan het rommelen...en dan tevreden toekijken als wij zaten te schransen
Ziet er interessant uit, maar ik ga daar niet naar toe.quote:Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
@:recce en @:Prisha gingen jullie morgen nu naar dit Gala ?
quote:
Ik heb er 30 seconden van gezienquote:
Die andere is met een heel koor.quote:Op maandag 16 december 2019 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |