Ik las 'van de berg rolt'quote:Op maandag 16 december 2019 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Onthoud dit woord: BERGCONJO!!
Oefen het en je zal zien hoe makkelijk het van de tong rolt als het moment daar is
ik ben niet van het skreeuwen. Mijn zusje daarentegen is er een kei inquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Onthoud dit woord: BERGCONJO!!
Oefen het en je zal zien hoe makkelijk het van de tong rolt als het moment daar is
Ze is al aan het oefenen met de vogeltjes.quote:Op maandag 16 december 2019 18:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uhm nou ze klinkt nog niet erg overtuigd, maar misschien weet jij meer.
Toch zit er wel volume in, ik heb je zweegvliegvideo gezien dusssssssssquote:Op maandag 16 december 2019 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben niet van het skreeuwen. Mijn zusje daarentegen is er een kei in
Voorbestemdquote:Op maandag 16 december 2019 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom staat jouw naam bij mijn quote?![]()
ah ja...gillen lukt welquote:Op maandag 16 december 2019 19:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch zit er wel volume in, ik heb je zweegvliegvideo gezien dusssssssss
Tot zoquote:
quote:
Zitten Sterre en Jan-Hendrik straks ook nootjes te knagen op het balkon.quote:Op maandag 16 december 2019 18:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze is al aan het oefenen met de vogeltjes.
Er gaat het eea mis op fok.quote:Op maandag 16 december 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was Til die het gepost had, ik quote het en jouw naam staat er.
Klopt, altijd eerst de rechterschoenquote:Op maandag 16 december 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eerst rustig aan beginnen met één schoen. Rechts heeft de voorkeur.
quote:
Sterre en Jan-Hendrik 😍quote:Op maandag 16 december 2019 19:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zitten Sterre en Jan-Henrik straks ook nootjes te knagen op het balkon.Hup hup, beetje dooreten, het wordt een lange winter.
Als ze zo oud is als ik (39) mag ze zeurenquote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]Charmian die tegen Greta of all people zegt dat ze niet moet zeuren, ironietje welllllllllllllllll
[..]
Mocht je willen ouwe zeilsnorquote:Op maandag 16 december 2019 19:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als ze zo oud is als ik (39) mag ze zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |