Is dat erg dan? Moet je in Nederland eens in de treinen en de metro's kijken met spitsuur. Dat ziet er veel triester uit.quote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef mario390 het volgende:
greta moest in ice duitse trein op de vloer zitten, beeld gaat nu om de wereld
Ik had het pas door toen ik op jou wou reageren.quote:
Dat zeg ik...bovendien kan ze toch op een koffer zitten...zeikkind. En dan d'r drol intrekken door te zeggen dat het commentaar niet negatief bedoeld was, hou dan gewoon je muil.quote:Op maandag 16 december 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat erg dan? Moet je in Nederland eens in de treinen en de metro's kijken met spitsuur. Dat ziet er veel triester uit.
over greta is maar en plakat daar staat "komfort in duitse bahn"quote:Op maandag 16 december 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat erg dan? Moet je in Nederland eens in de treinen en de metro's kijken met spitsuur. Dat ziet er veel triester uit.
Idd, merrie christmas mr Bean.quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat die met de niet-gevulde kalkoen? Die is leuk.
Alweer?quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het pas door toen ik op jou wou reageren.
Mr. Bean is geweldig.quote:Op maandag 16 december 2019 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, merrie christmas mr Bean.
KOFFER ZITTEN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 december 2019 17:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze spreekt de waarheid trouwens. En elke mens klaagt als je op de grond moet zitten tijdens een reis.
Vind ik ook.quote:
Deze had ik een uur geleden al gepost.quote:
ze moet niet zo zeuren, ga dan lekker vliegenquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 17:18 schreef Voxs het volgende:
En dank, ik ben wat dovig van verkoudheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |