Makkelijk lullen met je beveiligers.quote:Op maandag 16 december 2019 18:02 schreef superniger het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 16-12-2019 om 17:09:33Geweldig nieuws! Nu snel uitleveren en levenslang opsluiten als vierendelen niet mag. #taghi https://t.co/UiKIuBRwML reageer retweet
Dat komt door mensen als T.quote:Op maandag 16 december 2019 18:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Makkelijk lullen met je beveiligers.
Ach, kennelijk heeft ie in deze weer vertrouwen in het recht in NL.quote:Op maandag 16 december 2019 18:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geertje wil kennelijk weer eens een fundamentele stap overslaan.
Zit ik me dus ook af te vragen. Hoe veel zin heeft zo'n samenwerking als Dubai hem niet zou uitleveren? Dan heeft Dubai toch ook geen grond om hem vast te houden (tenzij hij daar aan criminele activiteiten heeft deelgenomen, maar dat lijkt niet het geval)?quote:Op maandag 16 december 2019 17:46 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ze hebben in Dubai niet voor niks mee gewerkt, zou mooi zijn!
Het is al een tijd geleden dat het bekend werd dat de versleutelde berichten zijn ontcijferd.quote:Op maandag 16 december 2019 18:19 schreef VacaLoca het volgende:
In principe geeft ie nu een tip aan criminelen om niet te vertrouwen op versleutelde communicatie.
Laat het even lekker in het midden hoe je ze opgepakt hebt, maak ze niet wijzer.
De Moet&Chardon is onderweg.quote:Op maandag 16 december 2019 18:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
goedkope watertjes op tafel zeg
https://nos.nl/livestream(...)g-ridouan-taghi.htmlquote:Op maandag 16 december 2019 18:21 schreef Doublepain het volgende:
gvd rot op laat die vragen horen dan
Rtl4quote:Op maandag 16 december 2019 18:21 schreef Doublepain het volgende:
gvd rot op laat die vragen horen dan
Wel voor 11 uur 's avonds je geld in huis halen voor de hele nacht.quote:Op maandag 16 december 2019 18:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
We kunnen weer met ze alle coke gebruiken zonder schuldgevoel
Verenigde Arabische Emiraten. Hoezo weet je dat niet?quote:Op maandag 16 december 2019 18:22 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen denken dat Dubai een land is in plaats van een stad...
Ik weet het wel maar vraag me af of de verslaggever het wel weet. de verslaggever bij NOS had het net over Dubai en andere landen. Ik hoor het ook wel vaker dat mensen denken dat het een land is. Volgens mij werd het zelfs zo gezegd in de nationale reisquiz.quote:Op maandag 16 december 2019 18:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Verenigde Arabische Emiraten. Hoezo weet je dat niet?
Dat boeit die gasten werkelijkwaar niets. Is al vaker geschreven dat ze drie dingen missen:quote:Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat gaan ze daarmee nog bereiken dan? Ze hebben hun hand al lang overspeeld met de moord op de broer van de kroongetuige.
Alles wat nu nog gaat gebeuren gaat sowieso in hun richting wijzen en gaat een strafzaak 0,0% helpen. Als het nu al niet op levenslang uitdraait.
Valt samen te vatten in een woord...gewetenloos.quote:Op maandag 16 december 2019 18:34 schreef LosMuertos het volgende:
[..]
Dat boeit die gasten werkelijkwaar niets. Is al vaker geschreven dat ze drie dingen missen:
- Empathie
- Geweten
- IQ
Wel apart dat ze melden dat de ¤100.000 tipgeld tot de arrestatie heeft mogen leiden.quote:Op maandag 16 december 2019 18:35 schreef Hathor het volgende:
Hij koopt zich hier wel uit, bovendien gaan ze een broeder niet uitleveren aan ongelovigen, hij is nog bruikbaar.
Dat kun je wel nog slim zijn....quote:Op maandag 16 december 2019 18:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Valt samen te vatten in een woord...gewetenloos.
Tekening is er al. Stukje ouder dan de foto's doen vermoeden.quote:Op maandag 16 december 2019 18:38 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer krijgen we foto's van Taghi? Er staan echt maar twee duidelijke foto's op het internet. Ben wel benieuwd hoe hij er nu uitziet.
Bij een beetje dealer haal je gewoon op de pof.quote:Op maandag 16 december 2019 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel voor 11 uur 's avonds je geld in huis halen voor de hele nacht.
Ook weer met een duckface?quote:Op maandag 16 december 2019 18:39 schreef LosMuertos het volgende:
[..]
Tekening is er al. Stukje ouder dan de foto's doen vermoeden.
Voor anti-Iran propaganda moet je geen gelegenheid voorbij laten gaan.quote:Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus niet in Iran, ook wel opvallend aangezien er duidelijk werd beweerd dat de Iraanse overheid hem beschermde...
Omdat onderdak bieden aan een moordende drugscrimineel niet goed is voor de reputatie van Dubai? Lips is maar een fraudeur.quote:
Taghi was zelfs ooit een ijverige VWO-leerling.quote:Op maandag 16 december 2019 18:39 schreef LosMuertos het volgende:
[..]
Dat kun je wel nog slim zijn....
Mensen die coke gebruikenquote:Op maandag 16 december 2019 18:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
We kunnen weer met ze alle coke gebruiken zonder schuldgevoel
quote:Op maandag 16 december 2019 18:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ook weer met een duckface?![]()
[ afbeelding ]
verdacht van 5 liquidaties en aantal pogingen toequote:Op maandag 16 december 2019 19:08 schreef Dazalbest het volgende:
Wat heeft ie eigenlijk allemaal gedaan?
Denk dat de Verenigde Arabische Emiraten er ook belang bij zullen hebben dat hij vervolgt gaat worden, gezien hun zero tolerance houding mbt drugs.quote:Op maandag 16 december 2019 18:19 schreef Pinklady89 het volgende:
[..]
Zit ik me dus ook af te vragen. Hoe veel zin heeft zo'n samenwerking als Dubai hem niet zou uitleveren? Dan heeft Dubai toch ook geen grond om hem vast te houden (tenzij hij daar aan criminele activiteiten heeft deelgenomen, maar dat lijkt niet het geval)?
gaat a la el chapo ontsnappenquote:Op maandag 16 december 2019 19:12 schreef TLC het volgende:
Dan ben je 41, hebt n lekker luxe leventje gehad ten koste van anderen, en dan weet je nu al dat de vier muren van de gevangenis je graftombe gaat worden.
url?quote:Op maandag 16 december 2019 18:39 schreef LosMuertos het volgende:
[..]
Tekening is er al. Stukje ouder dan de foto's doen vermoeden.
Dank!quote:Op maandag 16 december 2019 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
verdacht van 5 liquidaties en aantal pogingen toe
Max 20 jaar joh.quote:Op maandag 16 december 2019 19:12 schreef TLC het volgende:
Dan ben je 41, hebt n lekker luxe leventje gehad ten koste van anderen, en dan weet je nu al dat de vier muren van de gevangenis je graftombe gaat worden.
Als Holleeder levenslang krijgt dan hij zeker ook, maarja de een schiet Fortuyn dood en loopt al weer vrolijk huppelend rond terwijl de ander van Gogh doodt en wel in de gevangenis gaat sterven.quote:
Idd.. Voor minimaal de helft minder had hij ook nooit meer hoeven werken.quote:Op maandag 16 december 2019 19:12 schreef TLC het volgende:
Dat is een misvatting. Zodra zijn hun eigen hachje kunnen redden, is religie ineens niet meer zo belangrijk.quote:Op maandag 16 december 2019 19:24 schreef Sigaartje het volgende:
Hebben ze die lul te pakken?
Dat had ik nooit verwacht.
Maar ik vrees het ergste. Moslims komen altijd voor elkaar op, wat ze ook gedaan hebben.
Haha ze maken elkaar al af als de ander er een andere zienswijze op nahoudt over de rol van Mohammed.quote:Op maandag 16 december 2019 19:24 schreef Sigaartje het volgende:
Hebben ze die lul te pakken?
Dat had ik nooit verwacht.
Maar ik vrees het ergste. Moslims komen altijd voor elkaar op, wat ze ook gedaan hebben.
Bekentenis is binnenquote:“We formed a team of officers to gather information about the suspect and locate his residence. He was arrested and admitted to his crimes,"
quote:Op maandag 16 december 2019 19:51 schreef JeMoeder het volgende:
De zaak is al rond volgens de politie in Dubai:
[..]
Bekentenis is binnen
https://gulfnews.com/uae/(...)gang-1.1576511240345
quote:Op maandag 16 december 2019 19:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bekentenis is binnen
quote:The ring leader of the ‘Angels of Death’ motorcycle gang has been arrested in Dubai
Dat is echt onzin trouwens.quote:Op maandag 16 december 2019 19:24 schreef Sigaartje het volgende:
Ze zijn daar gelukkig niet zo zachtzinnig met criminelenquote:Op maandag 16 december 2019 19:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bekentenis is binnen
Ik ken er maar één en een daarvan afgeleide, geld en macht...quote:Op maandag 16 december 2019 19:53 schreef Sigaartje het volgende:
Het wordt ook tijd voor een onderzoek wat de drijfveren van criminelen zijn.
Ik vind haar make-up iets te crimineel...quote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Arme Inez... ik vind haar altijd sympathiek overkomen.
Er moet toch geld op de plank komen.quote:Op maandag 16 december 2019 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Hem oppakken heeft niet heel veel zin denk ik. Zijn rechterhanden zullen het moorden gewoon laten doorgaan.
Sinds de Staatsliedenbuurt liquidaties, die pal naast mijn woning eindigde, volg ik alles op de voet.quote:Op maandag 16 december 2019 17:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is zeer interessant leesvoer moet ik zeggen.
De rechtszaak is in Nederland dus die voor zijn pensioenleeftijd weer vrij rondquote:Op maandag 16 december 2019 19:12 schreef TLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |