Ha, terwijl heel Nederland volgend jaar al met een PS5 speelt zal hij nog jaren op de PS4 moeten spelenquote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef bleiblei het volgende:
Nog beter, stuur die gast naar Marokko. Daar hebben ze ook nog een appeltje met hem te schillen en zijn ze al helemaal.niet van die gevangeniswatjes zoals in NL waar je met een PS4 op je kamer jezelf mag entertainen.
Leer even nederlandsquote:Op maandag 16 december 2019 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees even wat boeken erover en misdaadjournalist. Taghi is DE man hier, maar niet DE baas.
Jij neemt de Mexicanen en Colombianen niet serieus?quote:
Ah zo bedoel je, my bad. In ieder geval stelt Taghi internationaal niet veel voor.quote:Op maandag 16 december 2019 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Leer even nederlands
de spil zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [spɪl] Verbuigingen: spillen (meerv.) iemand die een centrale rol heeft Voorbeeld: `De spil in de miljoenenfraude is een Amsterdamse makelaar
Daar is niets 'slechts' aan een spil is de centrale figuur.
Laatst vonden ze nog een Italiaan ergens in een kofferbak in Amsterdam, koekoek.quote:Op maandag 16 december 2019 17:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij neemt de Mexicanen en Colombianen niet serieus?
Er zijn al wat Mexicanen opgepakt of vermoord in Nederland de afgelopen jaren.
Hoop het nietquote:Op maandag 16 december 2019 17:31 schreef InverHouse het volgende:
Goed werk![]()
Ik zeg dezelfde straf als zijn slachtoffers...
Dat zou kunnen daarvoor weet ik te weinig van de zaak afquote:Op maandag 16 december 2019 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je, my bad. In ieder geval stelt Taghi internationaal niet veel voor.
Het is zeer interessant leesvoer moet ik zeggen.quote:Op maandag 16 december 2019 17:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat zou kunnen daarvoor weet ik te weinig van de zaak af
Nationaal gezien gewoon prima arrestatie, no need for the downgrading.quote:Op maandag 16 december 2019 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je, my bad. In ieder geval stelt Taghi internationaal niet veel voor.
Nee same. Die mocromaffia wordtquote:Op maandag 16 december 2019 17:26 schreef Regilio_ het volgende:
Mooi nieuws natuurlijk.
Zal niet verbaasd zijn als ze een rechter opblazen.
Ze hebben in Dubai niet voor niks mee gewerkt, zou mooi zijn!quote:Op maandag 16 december 2019 17:04 schreef StateOfMind het volgende:
Niet gedacht.
Nou maar afwachten of ie uitgeleverd wordt, wat Dubai in principe niet doet.
Niemand zegt dat nu logischerwijs alles opgelost is. Jij claimt desondanks dat iedereen dom is door dat te denken.quote:Op maandag 16 december 2019 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je roept wat, maar hebt geen idee waar de klepel hangt. Taghi oppakken gaat niks opleveren. Moorden gaat gewoon doorEn Taghi gaat niet praten.
Je hebt wel erg veel babbels. Ik hoop dat jij ook opgepakt wordt, want blijkbaar weet jij veel te vertellen over de drugswereld en de rol van Taghiquote:Op maandag 16 december 2019 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je, my bad. In ieder geval stelt Taghi internationaal niet veel voor.
Met Astrid 'Parijs tegen Nice' Kersenboomquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 16-12-2019 om 17:09:33Geweldig nieuws! Nu snel uitleveren en levenslang opsluiten als vierendelen niet mag. #taghi https://t.co/UiKIuBRwML reageer retweet
Geertje wil kennelijk weer eens een fundamentele stap overslaan.quote:Op maandag 16 december 2019 18:02 schreef superniger het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 16-12-2019 om 17:09:33Geweldig nieuws! Nu snel uitleveren en levenslang opsluiten als vierendelen niet mag. #taghi https://t.co/UiKIuBRwML reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |