abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190479467
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:19 schreef VoMy het volgende:
*O*
Goed nieuws.
Ik wil wel geld inzetten op een aanslag op een rechter vanuit de Mocro Maffia.
  maandag 16 december 2019 @ 17:20:35 #52
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190479474
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus niet in Iran, ook wel opvallend aangezien er duidelijk werd beweerd dat de Iraanse overheid hem beschermde...
Ho, nvm.
Antifa
  maandag 16 december 2019 @ 17:21:57 #53
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_190479498
quote:
9s.gif Op maandag 16 december 2019 17:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik wil wel geld inzetten op een aanslag op een rechter vanuit de Mocro Maffia.
Ik heb zo het idee dat we de komende tijd nog een hoop zullen gaan horen van de Marokkanen, en Albanezen.
Deze arrestatie zal in het wereldje voor een hoop verschuivingen en machtsstrijd gaan zorgen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190479507
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat we de komende tijd nog een hoop zullen gaan horen van de Marokkanen, en Albanezen.
Deze arrestatie zal in het wereldje voor een hooo verschuivingen en machtsstrijd gaan zorgen.
Jup en de Serviers en de Mexicaantjes. OM is echt mokertjedom.
  maandag 16 december 2019 @ 17:23:51 #55
263417 Keyos
Like a Boss
pi_190479538
Als mede-jurist zie ik dit als het nieuwtje van het jaar. Hopelijk zorgt het OM ervoor dat hij nooit meer buiten komt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 16 december 2019 @ 17:24:20 #56
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_190479551
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jup en de Serviers en de Mexicaantjes. OM is echt mokertjedom.
Dus ze moeten hem maar zn vrije gang laten gaan? Wie is hier nu dom?
  maandag 16 december 2019 @ 17:25:29 #57
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_190479568
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:23 schreef Keyos het volgende:
Als mede-jurist zie ik dit als het nieuwtje van het jaar. Hopelijk zorgt het OM ervoor dat hij nooit meer buiten komt.
Ik hoop dat ze gaan voor binnenlands terrorisme
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_190479572
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jup en de Serviers en de Mexicaantjes. OM is echt mokertjedom.
Serviers, niks mis mee
pi_190479575
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:24 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Dus ze moeten hem maar zn vrije gang laten gaan? Wie is hier nu dom?
Je roept wat, maar hebt geen idee waar de klepel hangt. Taghi oppakken gaat niks opleveren. Moorden gaat gewoon door :) En Taghi gaat niet praten.
  maandag 16 december 2019 @ 17:26:51 #60
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_190479592
Mooi nieuws natuurlijk.

Zal niet verbaasd zijn als ze een rechter opblazen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_190479609
Einde tijdperk Taghi
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190479616
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:27 schreef KennyPowers het volgende:
Einde tijdperk Taghi
Begin tijdperk Mohammed #2345
pi_190479624
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2019 17:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Begin tijdperk Mohammed #2345
De grote bazen pakken ze nooit trouwens. Taghi is slechts een spil in het hele verhaal.
pi_190479630
18:00 persconferentie.
pi_190479635
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:28 schreef Mylene het volgende:
18:00 persconferentie.
Persconferentie? Gaat Taghi de nieuwe trainer van PSV worden?
  maandag 16 december 2019 @ 17:30:07 #66
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_190479641
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Razzouki is natuurlijk allang geinformeerd door Taghi om de dodenlijst verder af te werken. Gaat nog wel spektakel opleveren allen.
Wat gaan ze daarmee nog bereiken dan? Ze hebben hun hand al lang overspeeld met de moord op de broer van de kroongetuige.

Alles wat nu nog gaat gebeuren gaat sowieso in hun richting wijzen en gaat een strafzaak 0,0% helpen. Als het nu al niet op levenslang uitdraait.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_190479644
quote:
Persconferentie aanhouding Ridouan Taghi

AMSTERDAM - Om 18.00 uur geven het Openbaar Ministerie en de politie een persconferentie over de ontwikkelingen rond de aanhouding van Ridouan Taghi. Om 17:55 gaat De Telegraaf live.

Fred Westerbeke (hoofdofficier van justitie van het Landelijk Parket), Jannine van den Berg (politiechef Landelijke Eenheid) en Andy Kraag (hoofd Landelijke Recherche) geven uitleg over het onderzoek en staan de pers te woord.

Om 18.30 uur geeft minister Ferd Grapperhaus van Justitie en Veiligheid een persverklaring over de aanhouding van Ridouan T.
bron
pi_190479650
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2019 17:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Persconferentie? Gaat Taghi de nieuwe trainer van PSV worden?
Lijkt mij de enige optie. Schieten met scherp.
pi_190479662
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft dat zin. Zie Escobar, zonder hem viel alles eronder in totale chaos. Er zal altijd weer iemand opstaan, dat wel.
pi_190479665
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wat gaan ze daarmee nog bereiken dan? Ze hebben hun hand al lang overspeeld met de moord op de broer van de kroongetuige.

Alles wat nu nog gaat gebeuren gaat sowieso in hun richting wijzen en gaat een strafzaak 0,0% helpen. Als het nu al niet op levenslang uitdraait.
Razzouki en Taghi zijn slechts een onderdeeltje van de grote drugsbazen. Dit gaat nog veel verder. Wat ze willen bereiken? Totale dominantie op de drugsmarkt.
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 17:31:18 #71
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_190479671
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De grote bazen pakken ze nooit trouwens. Taghi is slechts een spil in het hele verhaal.
Slechts een spil... :D :D :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_190479674
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft dat zin. Zie Escobar, zonder hem viel alles eronder in totale chaos. Er zal altijd weer iemand opstaan, dat wel.
Klopt, maar Taghi is niet de baas ;) Taghi is de loopjongen van de zuid amerikanen.
  Redactie Frontpage maandag 16 december 2019 @ 17:31:32 #73
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190479675
Beste nieuws van 2019.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190479681
Goed werk _O_
Ik zeg dezelfde straf als zijn slachtoffers...
pi_190479682
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2019 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Slechts een spil... :D :D :D
Lees even wat boeken erover en misdaadjournalist. Taghi is DE man hier, maar niet DE baas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')