abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190479624
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2019 17:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Begin tijdperk Mohammed #2345
De grote bazen pakken ze nooit trouwens. Taghi is slechts een spil in het hele verhaal.
pi_190479630
18:00 persconferentie.
pi_190479635
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:28 schreef Mylene het volgende:
18:00 persconferentie.
Persconferentie? Gaat Taghi de nieuwe trainer van PSV worden?
  maandag 16 december 2019 @ 17:30:07 #66
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_190479641
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Razzouki is natuurlijk allang geinformeerd door Taghi om de dodenlijst verder af te werken. Gaat nog wel spektakel opleveren allen.
Wat gaan ze daarmee nog bereiken dan? Ze hebben hun hand al lang overspeeld met de moord op de broer van de kroongetuige.

Alles wat nu nog gaat gebeuren gaat sowieso in hun richting wijzen en gaat een strafzaak 0,0% helpen. Als het nu al niet op levenslang uitdraait.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_190479644
quote:
Persconferentie aanhouding Ridouan Taghi

AMSTERDAM - Om 18.00 uur geven het Openbaar Ministerie en de politie een persconferentie over de ontwikkelingen rond de aanhouding van Ridouan Taghi. Om 17:55 gaat De Telegraaf live.

Fred Westerbeke (hoofdofficier van justitie van het Landelijk Parket), Jannine van den Berg (politiechef Landelijke Eenheid) en Andy Kraag (hoofd Landelijke Recherche) geven uitleg over het onderzoek en staan de pers te woord.

Om 18.30 uur geeft minister Ferd Grapperhaus van Justitie en Veiligheid een persverklaring over de aanhouding van Ridouan T.
bron
pi_190479650
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2019 17:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Persconferentie? Gaat Taghi de nieuwe trainer van PSV worden?
Lijkt mij de enige optie. Schieten met scherp.
pi_190479662
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft dat zin. Zie Escobar, zonder hem viel alles eronder in totale chaos. Er zal altijd weer iemand opstaan, dat wel.
pi_190479665
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wat gaan ze daarmee nog bereiken dan? Ze hebben hun hand al lang overspeeld met de moord op de broer van de kroongetuige.

Alles wat nu nog gaat gebeuren gaat sowieso in hun richting wijzen en gaat een strafzaak 0,0% helpen. Als het nu al niet op levenslang uitdraait.
Razzouki en Taghi zijn slechts een onderdeeltje van de grote drugsbazen. Dit gaat nog veel verder. Wat ze willen bereiken? Totale dominantie op de drugsmarkt.
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 17:31:18 #71
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_190479671
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De grote bazen pakken ze nooit trouwens. Taghi is slechts een spil in het hele verhaal.
Slechts een spil... :D :D :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_190479674
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:30 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft dat zin. Zie Escobar, zonder hem viel alles eronder in totale chaos. Er zal altijd weer iemand opstaan, dat wel.
Klopt, maar Taghi is niet de baas ;) Taghi is de loopjongen van de zuid amerikanen.
  Redactie Frontpage maandag 16 december 2019 @ 17:31:32 #73
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190479675
Beste nieuws van 2019.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190479681
Goed werk _O_
Ik zeg dezelfde straf als zijn slachtoffers...
pi_190479682
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2019 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Slechts een spil... :D :D :D
Lees even wat boeken erover en misdaadjournalist. Taghi is DE man hier, maar niet DE baas.
pi_190479696
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef bleiblei het volgende:
Nog beter, stuur die gast naar Marokko. Daar hebben ze ook nog een appeltje met hem te schillen en zijn ze al helemaal.niet van die gevangeniswatjes zoals in NL waar je met een PS4 op je kamer jezelf mag entertainen.
Ha, terwijl heel Nederland volgend jaar al met een PS5 speelt zal hij nog jaren op de PS4 moeten spelen >:)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 17:33:22 #77
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_190479702
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Lees even wat boeken erover en misdaadjournalist. Taghi is DE man hier, maar niet DE baas.
Leer even nederlands

de spil zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [spɪl] Verbuigingen: spillen (meerv.) iemand die een centrale rol heeft Voorbeeld: `De spil in de miljoenenfraude is een Amsterdamse makelaar

Daar is niets 'slechts' aan een spil is de centrale figuur.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_190479706
Heel goed nieuws!
-
pi_190479710
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2019 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Slechts een spil... :D :D :D
Jij neemt de Mexicanen en Colombianen niet serieus?

Er zijn al wat Mexicanen opgepakt of vermoord in Nederland de afgelopen jaren.
pi_190479715
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2019 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Leer even nederlands

de spil zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [spɪl] Verbuigingen: spillen (meerv.) iemand die een centrale rol heeft Voorbeeld: `De spil in de miljoenenfraude is een Amsterdamse makelaar

Daar is niets 'slechts' aan een spil is de centrale figuur.
Ah zo bedoel je, my bad. In ieder geval stelt Taghi internationaal niet veel voor.
pi_190479744
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:33 schreef Nober het volgende:

[..]

Jij neemt de Mexicanen en Colombianen niet serieus?

Er zijn al wat Mexicanen opgepakt of vermoord in Nederland de afgelopen jaren.
Laatst vonden ze nog een Italiaan ergens in een kofferbak in Amsterdam, koekoek.
pi_190479779
quote:
3s.gif Op maandag 16 december 2019 17:31 schreef InverHouse het volgende:
Goed werk _O_
Ik zeg dezelfde straf als zijn slachtoffers...
Hoop het niet
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 17:38:39 #83
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_190479783
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ah zo bedoel je, my bad. In ieder geval stelt Taghi internationaal niet veel voor.
Dat zou kunnen daarvoor weet ik te weinig van de zaak af
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_190479793
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2019 17:38 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat zou kunnen daarvoor weet ik te weinig van de zaak af
Het is zeer interessant leesvoer moet ik zeggen.
  Spellchecker maandag 16 december 2019 @ 17:39:39 #85
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190479799
En nou geen procedurefoutjes maken :X
pi_190479820
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ah zo bedoel je, my bad. In ieder geval stelt Taghi internationaal niet veel voor.
Nationaal gezien gewoon prima arrestatie, no need for the downgrading.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 16 december 2019 @ 17:45:05 #87
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_190479876
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:26 schreef Regilio_ het volgende:
Mooi nieuws natuurlijk.

Zal niet verbaasd zijn als ze een rechter opblazen.
Nee same. Die mocromaffia wordt
nog zelfde kaliber als Escobar
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_190479895
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:04 schreef StateOfMind het volgende:
Niet gedacht.
Nou maar afwachten of ie uitgeleverd wordt, wat Dubai in principe niet doet.
Ze hebben in Dubai niet voor niks mee gewerkt, zou mooi zijn!
Are you nuts??
pi_190479953
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2019 17:38 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoop het niet
Waarom niet?
  maandag 16 december 2019 @ 17:53:41 #90
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_190480004
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je roept wat, maar hebt geen idee waar de klepel hangt. Taghi oppakken gaat niks opleveren. Moorden gaat gewoon door :) En Taghi gaat niet praten.
Niemand zegt dat nu logischerwijs alles opgelost is. Jij claimt desondanks dat iedereen dom is door dat te denken.

Maar ongeacht dat zijn aanhouding niet plots alles oplost wat er in de onderwereld speelt zouden ze hem dan met rust moeten laten en niet aanpakken? Nou, wat moeten ze dan doen?
pi_190480005
quote:
3s.gif Op maandag 16 december 2019 17:51 schreef InverHouse het volgende:

[..]

Waarom niet?
Veel te makkelijke straf
pi_190480045
Topshow.
Hopelijk krijgt hij levenslang.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_190480062
WAAR TE ZIEN???!?!?!??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')