Schoon huis,en de schoenen lopen fijn.quote:
Ben blij voor jequote:Op maandag 16 december 2019 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schoon huis,en de schoenen lopen fijn.
Welke schoenen?quote:Op maandag 16 december 2019 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schoon huis,en de schoenen lopen fijn.
Nou ik heb Dr Martens nette schoenen dat word nooit watquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb Dr Martens nette schoenen dat word nooit watdie blijven nog 50 jaar nieuw zo
Nette Dr M zijn wel heel mooi,mijn Lyle&Scott schoenen,die heb je gezien.quote:Op maandag 16 december 2019 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb Dr Martens nette schoenen dat word nooit watdie blijven nog 50 jaar nieuw zo
Geil.quote:Op maandag 16 december 2019 11:48 schreef drakin het volgende:
Ik had vanmorgen een ploeg studenten in mijn tuin ineens
quote:
Jij hebt geen tuin?quote:
Ook geen bos hout voor de deur denk ikquote:
Denk het ook niet.quote:Op maandag 16 december 2019 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook geen bos hout voor de deur denk ik
quote:Op maandag 16 december 2019 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
Haags heeft wss pallets in zijn tuin.
Ja was een flink karwei!quote:
quote:
Oh ja dacht weer nieuwequote:Op maandag 16 december 2019 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nette Dr M zijn wel heel mooi,mijn Lyle&Scott schoenen,die heb je gezien.
Dat is heel handigquote:Op maandag 16 december 2019 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
De boeren gaan geen distributiecentra blokkeren.
De boeren kwamen er achter dat ze zelf dan ook geen eten hebben?quote:Op maandag 16 december 2019 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens advocaat Van der Goot van de FDF zijn de boeren echter nooit van plan geweest om een dergelijke blokkade te houden. "Nepnieuws" noemde hij het in de rechtbank van Lelystad. "FDF heeft dit nimmer zo gesteld." Hij wees erop dat een opmerking die naar buiten was gekomen over het platleggen van de voedselbevoorrading was voorzien van een smiley, wat de inhoud volgens hem ontkrachtte.quote:Op maandag 16 december 2019 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
.quote:Hij wees erop dat een opmerking die naar buiten was gekomen over het platleggen van de voedselbevoorrading was voorzien van een smiley, wat de inhoud volgens hem ontkrachtte
Ja ik ben wel eens onder een ban uit gekomen op Fok door een smiley zei ik:quote:Op maandag 16 december 2019 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus als ik zeg:
Ik vind je oen![]()
Dan meen ik dat natuurlijk niet echt want smiley.
Doodverwensing op fok maar dan met smiley? Niet banwaardig want smiley.
quote:Op maandag 16 december 2019 12:14 schreef pullup het volgende:
Die ziet er ook wel goed uit op deze still
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou weer jammerquote:
Geen smiley dus TR gemacht.quote:Op maandag 16 december 2019 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ben wel eens onder een ban uit gekomen op Fok door een smiley zei ik:
Spring van een flat?
Ik niet het laat goed zien hoe debiel hun statement wasquote:
Je wilde eigenlijk takkewijf zeggen hè? Maar daar heb je geen toestemming voorquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk takkewijf zeggen hè? Maar daar heb je geen toestemming voor
Daarom mogen er nog steeds gaskamers komen voor ze, zeker wanneer ze belachelijke holocaust vergelijkingen staan te makenquote:Op maandag 16 december 2019 12:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik niet het laat goed zien hoe debiel hun statement was
Maar je bent toch ook een takkewijf? vooral als ze nog aan de boom vastzittenquote:Op maandag 16 december 2019 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk takkewijf zeggen hè? Maar daar heb je geen toestemming voor
Irritant is dat jaquote:Op maandag 16 december 2019 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat Instagram is ook een crime zeg, je kan volgens mij geeneens posten vanaf een desktop
Oh verrek goeie takkekindquote:Op maandag 16 december 2019 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is een Windows desktop app en dan kan het wel.
Alleen vanaf mobiel toch?quote:Op maandag 16 december 2019 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat Instagram is ook een crime zeg, je kan volgens mij geeneens posten vanaf een desktop
quote:Op maandag 16 december 2019 12:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens advocaat Van der Goot van de FDF zijn de boeren echter nooit van plan geweest om een dergelijke blokkade te houden. "Nepnieuws" noemde hij het in de rechtbank van Lelystad. "FDF heeft dit nimmer zo gesteld." Hij wees erop dat een opmerking die naar buiten was gekomen over het platleggen van de voedselbevoorrading was voorzien van een smiley, wat de inhoud volgens hem ontkrachtte.
Deze zeker -->
quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje jammer voor de normale boeren dat die idioten van FDF de hele discussie proberen te kapen
Een handjevol grootbekken heeft het Sinterklaasfeest ook al verpest. Als je maar hard genoeg schreeuwt dan krijg je een camera onder je neus.quote:Op maandag 16 december 2019 12:48 schreef pullup het volgende:
Het zijn altijd de schreeuwers die in het nieuws komen ook
Volgend jaar november gaan we het daar weer eens over hebbenquote:Op maandag 16 december 2019 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een handjevol grootbekken heeft het Sinterklaasfeest ook al verpest. Als je maar hard genoeg schreeuwt dan krijg je een camera onder je neus.
Het belangrijkste is ook dik gedruktquote:Op maandag 16 december 2019 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo leuk,net alsof ze op schoolreisje gaan.
En vergeet niet je goede humeur.
Heb je al vuurwerk besteld?quote:Op maandag 16 december 2019 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgend jaar november gaan we het daar weer eens over hebben
Slaapzak of luchtbed? Hahahaquote:Op maandag 16 december 2019 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo leuk,net alsof ze op schoolreisje gaan.
En vergeet niet je goede humeur.
quote:
Augustus toch al?quote:Op maandag 16 december 2019 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oktober is toch de traditie?quote:Op maandag 16 december 2019 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Cabaret sketch dit van de man in de moderne samenlevingquote:Op maandag 16 december 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, dus ik aan het stofzuigen en er vielen 'wat' blaadjes van de Ficus benjatyfus. Dus ff opzuigen die hap. Begon de stofzuiger ineens te mummelen. Heul die slang verstopt met blad en nooit eruit krijgen.
Dus op zolder op jacht naar een trekveer, alles uiteraard weer overhoop, maar na een half uur of zo toch gevonden. Al met al een uur lopen kloten omdat ik te beroerd was om even 6 meter verderop stoffer en blik te pakken. Sukkel².![]()
Tot zover het hoogtepunt van mijn dag.
Maar wel alles schoon nu? Heerlijk is dat.quote:Op maandag 16 december 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, dus ik aan het stofzuigen en er vielen 'wat' blaadjes van de Ficus benjatyfus. Dus ff opzuigen die hap. Begon de stofzuiger ineens te mummelen. Heul die slang verstopt met blad en nooit eruit krijgen.
Dus op zolder op jacht naar een trekveer, alles uiteraard weer overhoop, maar na een half uur of zo toch gevonden. Al met al een uur lopen kloten omdat ik te beroerd was om even 6 meter verderop stoffer en blik te pakken. Sukkel².![]()
quote:Op maandag 16 december 2019 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Ik hou van sterretjes.
Dit klinkt eigenlijk best wel fout.
quote:Op maandag 16 december 2019 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cabaret sketch dit van de man in de moderne samenleving
Oh ja, als er weer pepernoten in de winkels liggenquote:
Of moppertoberquote:Op maandag 16 december 2019 12:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het wordt voortaan moptober. Al grappen vertellend de vloer moppen.
Nee helaas, FF, het is nog een bende door de Dremel steeds. De hele kliiek maar naar boven verhuizen en daar een hobbykamer inrichten.quote:Op maandag 16 december 2019 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wel alles schoon nu? Heerlijk is dat.
quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 12:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Eind augustus, als de pepernoten weer in de winkel liggen
Wat een kutficus ookquote:Op maandag 16 december 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2019 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Over mopperen gesproken. Ik schijn volgens collega 3 standen te hebben:
1. Vrolijk
2. Bloed chagrijnig in staat om hoofden te laten rollen
3. Klaagmodus
Was je het daar mee eens?quote:Op maandag 16 december 2019 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Vrolijk
3. Klaagmodus
Tsja.quote:Op maandag 16 december 2019 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
2 mannen nu met een schoon huis. En ik zit standaard in de bende.
Dit voelt als een aanval op mij als vrouw
Dremels zijn wel top.quote:Op maandag 16 december 2019 12:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee helaas, FF, het is nog een bende door de Dremel steeds. De hele kliiek maar naar boven verhuizen en daar een hobbykamer inrichten.
Fijn hè die beslommeringen. Lukt ie met schilderen, Voxs?quote:Op maandag 16 december 2019 13:03 schreef Voxs het volgende:
De ketel begon vervaarlijk te bonken net. Ontploffen leek mij geen goed idee. Dus stekker er uit. Eerst even gekeken naar bars. 1.1![]()
Water er op gedaan en nu moet de bonk over zijn. Hoop ik.
Tot zover mijn avontuur.
Vrolijk een bloed chagerijnige klaagmodus.quote:Op maandag 16 december 2019 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
En op slechte dagen zeker alle drie tegelijk
Dat is je maandcyclus.quote:Op maandag 16 december 2019 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Vrolijk
3. Klaagmodus
Deels maar ik vind dat het iets gecompliceerder ligtquote:
Nou eerst weer de stekker er in voordat dit avontuur afgelopen is toch?quote:Op maandag 16 december 2019 13:03 schreef Voxs het volgende:
De ketel begon vervaarlijk te bonken net. Ontploffen leek mij geen goed idee. Dus stekker er uit. Eerst even gekeken naar bars. 1.1![]()
Tot zover mijn avontuur.
Vrouwen zijn soberso gecompliceerde wezens....quote:Op maandag 16 december 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deels maar ik vind dat het iets gecompliceerder ligt
Heel fijn, ik was een kwartier an het dubben welke aansluiting voor de waterslang. Zoveel mogelijkheden en wilde niet een gaskraan open zetten per ongelukquote:Op maandag 16 december 2019 13:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fijn hè die beslommeringen. Lukt ie met schilderen, Voxs?
Hij doet het geweldig. Moet gewoon eens afleren om goedkope rommel aan te schaffen. Jarenlang kon dat niet anders, maar nu is het nergens voor nodig. Dat gevoel moet slijten.quote:
Komt vast goedquote:Op maandag 16 december 2019 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel fijn, ik was een kwartier an het dubben welke aansluiting voor de waterslang. Zoveel mogelijkheden en wilde niet een gaskraan open zetten per ongeluk
Schilder..na twee uur schoorvoeten en heen en weer lopen begonnen. Het ziet er in de eerste stadia niet uit, dus beetje eng.. ja het lukt!
Jazeker, voor het vullen anders zag ik niet hoeveel bar.quote:Op maandag 16 december 2019 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou eerst weer de stekker er in voordat dit avontuur afgelopen is toch?
quote:Op maandag 16 december 2019 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt vast goed
zowel met je ketel als met je schilderij
Merk dat niet zo aan je. Over het algemeen aangenaam en lekker droge humor.quote:Op maandag 16 december 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deels maar ik vind dat het iets gecompliceerder ligt
Maar jullie kan ik nog ontwijken, mijn geschreven woorden iets beter kiezen etc.quote:Op maandag 16 december 2019 13:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Merk dat niet zo aan je. Over het algemeen aangenaam en lekker droge humor.
Herkenbaar,ik had vandaag ruzie met de wasmachine,Soul komt erbij.In 1 keer klaar.quote:Op maandag 16 december 2019 13:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij doet het geweldig. Moet gewoon eens afleren om goedkope rommel aan te schaffen. Jarenlang kon dat niet anders, maar nu is het nergens voor nodig. Dat gevoel moet slijten.
Waarom schilder je niet zelf met jouw gave?quote:Op maandag 16 december 2019 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel fijn, ik was een kwartier an het dubben welke aansluiting voor de waterslang. Zoveel mogelijkheden en wilde niet een gaskraan open zetten per ongeluk
Schilder..na twee uur schoorvoeten en heen en weer lopen begonnen. Het ziet er in de eerste stadia niet uit, dus beetje eng.. ja het lukt!
Net als je denkt dat je het een beetje doorhebt, plopt er weer een andere persoonlijkheid uit.quote:Op maandag 16 december 2019 13:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soberso gecompliceerde wezens....
Wat Ienie net poste klopt wel aardig.quote:Op maandag 16 december 2019 13:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als je denkt dat je het een beetje doorhebt, plopt er weer een andere persoonlijkheid uit.
Ze zijn schizofreen. Meervoudig. ALLEMAAL!
USquote:Op maandag 16 december 2019 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom schilder je niet zelf met jouw gave?
Dit lijkt me best een aangenaam toneelstuk.quote:Op maandag 16 december 2019 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wel plaatjes gaarne,dit keer wel met vis?quote:Op maandag 16 december 2019 13:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Psychotherapie gehad maar nog klaarwakker.
Morgen sushi
Beetje een borderline uitspraak dit Luckyquote:Op maandag 16 december 2019 13:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als je denkt dat je het een beetje doorhebt, plopt er weer een andere persoonlijkheid uit.
Ze zijn schizofreen. Meervoudig. ALLEMAAL!
Ik vloekte zachtkes.quote:Op maandag 16 december 2019 13:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit lijkt me best een aangenaam toneelstuk.
Mooi dat het lukt!
Ja, dat is waar. Het 'hoofden laten rollen' komt ook niet uit de lucht vallen met die omstandigheden daar. Of kom je af en toe van huis naar je werk met een schijtbui.quote:Op maandag 16 december 2019 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jullie kan ik nog ontwijken, mijn geschreven woorden iets beter kiezen etc.
Kloddertjes roze hier en daar doen het altijd goedquote:Op maandag 16 december 2019 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oef, ik dacht al, pics wanneer je denkt dat het gelukt is, kan wel wat inspiratie gebruiken.
USquote:Op maandag 16 december 2019 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Puzzie![]()
Weet zeker dat jij een factor 12 geiler bent
Spreekt hier Voxs, of is het Sxovt?quote:Op maandag 16 december 2019 13:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beetje een borderline uitspraak dit Lucky
Bij jou klinkt alles geil!quote:
Figuurtjes met groentenbouillon.quote:Op maandag 16 december 2019 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel plaatjes gaarne,dit keer wel met vis?
Ok ik dacht even muren, zou een klein kapitaal over hebben om jou op te sluiten met 300 kleuren verf naar keuze en mijn maagdelijk witte muur, dag of vier en dan om het hoekje kijken.quote:Op maandag 16 december 2019 13:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kloddertjes roze hier en daar doen het altijd goed
Portret, geen muren. Muren ral 9.. die niet helderwitte + kunst = altijd goed.
Jawel, maar ze zijn zo aanwezig.quote:Op maandag 16 december 2019 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Herkenbaar,ik had vandaag ruzie met de wasmachine,Soul komt erbij.In 1 keer klaar.
Vrouwen zijn soms best handig.
Hmm beide svoxsovxtquote:Op maandag 16 december 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spreekt hier Voxs, of is het Sxovt?
De postbode keek ook al raar.quote:Op maandag 16 december 2019 13:13 schreef Soulraven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg ook eens wat
Soms sta ik gewoon zo opquote:Op maandag 16 december 2019 13:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het 'hoofden laten rollen' komt ook niet uit de lucht vallen met die omstandigheden daar. Of kom je af en toe van huis naar je werk met een schijtbui.
Ik behoor tot de groep 40+quote:
Krijg toxh wel eten dribken en een po dan he?quote:Op maandag 16 december 2019 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik dacht even muren, zou een klein kapitaal over hebben om jou op te sluiten met 300 kleuren verf naar keuze en mijn maagdelijk witte muur, dag of vier en dan om het hoekje kijken.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Krijg toxh wel eten drinken en een po dan he?
Proestquote:Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Laat ze eens een voorbeeld aan ons tweeën nemen.
Lekkerste eten wat je je maar kan bedenken en je mag gewoon op de plee hoor.quote:Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Krijg toxh wel eten dribken en een po dan he?
Doet ie bij mij continu.quote:Op maandag 16 december 2019 13:03 schreef Voxs het volgende:
Tot zover mijn avontuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op maandag 16 december 2019 13:23 schreef Voxs het volgende:
Aan de schilder weer, dag stelletje aflijersDag rare!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt best aardig.quote:Op maandag 16 december 2019 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerste eten wat je je maar kan bedenken en je mag gewoon op de plee hoor.
Leukste subforum van Fokquote:Op maandag 16 december 2019 13:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik behoor tot de groep 40+(50+ eigenlijk maar goed
)
Dus ehm ja
quote:Op maandag 16 december 2019 13:23 schreef Voxs het volgende:
Aan de schilder weer, dag stelletje aflijersDacht aan de hand van je vorige 2 posts te zien dat je even was gaan liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Hoi ,ik ben FF.quote:Op maandag 16 december 2019 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de aardigste persoon die ik zelf ken
Zeker leuk, maar ik heb meer subfora waar ik postquote:
Dat klopt wel een beetjequote:Op maandag 16 december 2019 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de aardigste persoon die ik zelf ken
Maar hier is het het leukst. Het minste geouwehoer en geen geveegquote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeker leuk, maar ik heb meer subfora waar ik post
We doen elk jaar met de groep waarmee ik naar beurzen ga een Secret Santa.quote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat jullie nieuwe tuin erin of zo?
Ik ben nergens welkom, help me eens hier?quote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeker leuk, maar ik heb meer subfora waar ik post
Ik vind het hier leuk maar elders op FOK ookquote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hier is het het leukst. Het minste geouwehoer en geen geveeg
Of het was een enveloppe gebruikte tamponsquote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat jullie nieuwe tuin erin of zo?
Aah! Leuk, Soul.quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We doen elk jaar met de groep waarmee ik naar beurzen ga een Secret Santa.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Wie zijn hier de mensen waar ik rekening mee dient te houden of met handschoenen aan dien te pakken?
Wat voor beurzen bezoek je dan?quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We doen elk jaar met de groep waarmee ik naar beurzen ga een Secret Santa.
De baas komt zich even meldenquote:
Eerst vragenlijstje invullenquote:Op maandag 16 december 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Wie zijn hier de mensen waar ik rekening mee dien te houden of met handschoenen aan dien te pakken?
Waar moet ik je mee helpen ?quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nergens welkom, help me eens hier?
Balen en yeah! Hoop dat het hier gewoon goed gaat nu.quote:Op maandag 16 december 2019 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Doet ie bij mij continu.
Moest vrijdag 25 keer!!! op de resetknop duwen.
Nog 2 weken wachten en dan komt de nieuwe
Zekers,het is een mooie dag.en met u alles wel?quote:
Als hij heel normaal is dan krijgt ie nog ruzie met Scrutinizerquote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar moet ik je mee helpen ?
Volgens mij ben jij een van de weinigen hier op FOK die weinig hulp nodig heeft
Welkom.quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nergens welkom, help me eens hier?
Show him De vijl Dees!quote:
Ssthh schoonheid.quote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar moet ik je mee helpen ?
Volgens mij ben jij een van de weinigen hier op FOK die weinig hulp nodig heeft
Dan schiet op, straks nog even naar paps en mams dus.quote:Op maandag 16 december 2019 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komen ze net medicijnen voor mijn pa hier bezorgen.
Idd,het is bekant al middag.quote:Op maandag 16 december 2019 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het werd ook weleens tijd vandaag.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Als hij heel normaal is dan krijgt ie nog ruzie met Scrutinizer
Yep, geen idee hoe ze aan mijn adres komen.quote:Op maandag 16 december 2019 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan schiet op, straks nog even naar paps en mams dus.
Er zijn er nog wel een paar,maar daar kom je vanzelf achter.quote:
In ieder geval bedankt voor jouw warme welkom.quote:Op maandag 16 december 2019 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar,maar daar kom je vanzelf achter.
Godtyfus jij zit ook overalquote:Op maandag 16 december 2019 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor jouw warme welkom.
Moet jij zeggen kabouter.quote:Op maandag 16 december 2019 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godtyfus jij zit ook overal
Geen dank,ik vind het altijd leuk nieuwe mensen hier te zien.quote:Op maandag 16 december 2019 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor jouw warme welkom.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk,jullie kennen elkaar al.quote:
Moet jij zeggenquote:Op maandag 16 december 2019 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet dan?quote:
Bereid je dan maar alvast voorquote:Op maandag 16 december 2019 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen dank,ik vind het altijd leuk nieuwe mensen hier te zien.
Zal me inhouden en geen misbruik maken van je openheid over je handicapje Haags, ik waardeer dat jongen.quote:
Ik heb het lijstje zelf nietquote:
Het sarcasme druipt van mijn beeldscherm af.quote:
US nieuw?quote:Op maandag 16 december 2019 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen dank,ik vind het altijd leuk nieuwe mensen hier te zien.
Niet alleen van het beeldschermquote:Op maandag 16 december 2019 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt van mijn beeldscherm af.
Ik had niks moeten zeggen, vond het best koud terwijl straks een klant komt.quote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Balen en yeah! Hoop dat het hier gewoon goed gaat nu.
Nee,maar dat ligt vast aan mij.quote:
De vraag is of je hem wil kennen.quote:Op maandag 16 december 2019 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,maar dat ligt vast aan mij.
Zit je jezelf weer af te trekken?quote:Op maandag 16 december 2019 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet alleen van het beeldscherm
quote:Op maandag 16 december 2019 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent best wel lief ondanks je vette bek
Dat wil ik graag zelf ervaren.Tot dusver lijkt het me een geschikt persoon.quote:Op maandag 16 december 2019 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vraag is of je hem wil kennen.
Nahhh 2015. Is gewoon een newbiequote:Op maandag 16 december 2019 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,maar dat ligt vast aan mij.
Hoezo weer? Dat doe ik aan de lopende band.quote:Op maandag 16 december 2019 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je jezelf weer af te trekken?
Ben ik ooit onvriendelijk geweest tegen jou, niet echt toch? bescherm je vaak zelfs.quote:Op maandag 16 december 2019 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vraag is of je hem wil kennen.
US .....................US ................................quote:Op maandag 16 december 2019 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wil ik graag zelf ervaren.Tot dusver lijkt het me een geschikt persoon.
Dat is al een mooie referentie.quote:Op maandag 16 december 2019 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
US .....................US ................................
US is me er eentje![]()
Ik lig iig altijd in een deuk hoe hij mensen tegen zich in het harnas jaagt
US is tof
Ik zit je maar te dollen maat.quote:Op maandag 16 december 2019 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik ooit onvriendelijk geweest tegen jou, niet echt toch? bescherm je vaak zelfs.
Kaboutertje
Check jij je kachel nou maar.quote:
Liefffffquote:Op maandag 16 december 2019 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
US .....................US ................................
US is me er eentje![]()
Ik lig iig altijd in een deuk hoe hij mensen tegen zich in het harnas jaagt
US is tof
Ga jij me vertellen wat ik moet doen?quote:
Nooit van gehoordquote:
Boks echte man dat je er bent en dat meen ik.quote:Op maandag 16 december 2019 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit je maar te dollen maat.
Dat was dan weer niet de bedoelingquote:Op maandag 16 december 2019 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefffff![]()
Schuift Puzzie haar slipje opzij
quote:Op maandag 16 december 2019 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boks echte man dat je er bent en dat meen ik.
Ga je tegenstribbelen nu?quote:Op maandag 16 december 2019 13:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga jij me vertellen wat ik moet doen?
Dacht het niet
Ik ga zo mijn pakje ophalen. Kreeg bericht dat het klaar lagquote:
Kruipt terug in zijn holletje.quote:Op maandag 16 december 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was dan weer niet de bedoeling
Pabo?quote:Op maandag 16 december 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn pakje ophalen. Kreeg bericht dat het klaar lag
Braafquote:Op maandag 16 december 2019 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruipt terug in zijn holletje.
Doe je ook aan hobby`s of werk?quote:Op maandag 16 december 2019 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruipt terug in zijn holletje.
Is dat nodig denk jequote:
quote:Op maandag 16 december 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn pakje ophalen. Kreeg bericht dat het klaar lag
Maza Potter.quote:
Schaakmat.quote:
Uhuhuquote:Op maandag 16 december 2019 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet goed schaken maar durf te wedden dat ik nog Rotterdam
Jazeker, muziek, verre reizen, de vagina in het algemeen, SF, jaren zestig Amerikaanse auto's, koken, lezen, verwennen, lol trappen, uit eten, knuffelen en ik vind shoppen leuk.quote:Op maandag 16 december 2019 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe je ook aan hobby`s of werk?
Jij welquote:Op maandag 16 december 2019 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet goed schaken maar durf te wedden dat ik nog Rotterdam
wie is je favoriete auteur?quote:Op maandag 16 december 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, muziek, verre reizen, de vagina in het algemeen, SF, jaren zestig Amerikaanse auto's, koken, lezen, verwennen, lol trappen, uit eten, knuffelen en ik vind shoppen leuk.
Veel hits op Tinder zeker?quote:Op maandag 16 december 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, muziek, verre reizen, de vagina in het algemeen, SF, jaren zestig Amerikaanse auto's, koken, lezen, verwennen, lol trappen, uit eten, knuffelen en ik vind shoppen leuk.
Eigenlijk kan ik wel goed schaken maar hij was te mooi om hem niet te maken.quote:
Leuk werk. En heb je ook nog hobby's?quote:Op maandag 16 december 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel werken als hobbyquote:Op maandag 16 december 2019 13:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk werk. En heb je ook nog hobby's?
Wat voor muziek?quote:
Neequote:Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Een algemene vraag: ben ik een vervelend persoon?
vind je dat dan?quote:Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mooi toch?quote:Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel werken als hobby
Jij bent al jaren mijn liefste Belg.quote:Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dankjewel, liefst muziek gemaakt door mannen met dikke buiken, lang haar en versterkte gitaren.quote:Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat voor muziek?
Je doet het overigens goed hoor.
Mwah zo ervaar ik dat nietquote:Op maandag 16 december 2019 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms wel ..,maar dat ben ik ook Dat scheelt
Van die laatste kijk ik alleen de filmversiequote:Op maandag 16 december 2019 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan Simmons en Timothy Zahn, sorry dat ik niet beschaafder ben.
Niet doen. Nooit negatief over jezelf zijn. Verbeterpuntjes heeft ieder mens anders waren we engelen.quote:
Was dat maar zoquote:Op maandag 16 december 2019 14:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Van die laatste kijk ik alleen de filmversie
Dan verwijs ik je even door,maar dat geeft niet.quote:Op maandag 16 december 2019 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dankjewel, liefst muziek gemaakt door mannen met dikke buiken, lang haar en versterkte gitaren.
quote:Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet doen. Nooit negatief over jezelf zijn. Verbeterpuntjes heeft ieder mens anders waren we engelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |