Of het was een enveloppe gebruikte tamponsquote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat jullie nieuwe tuin erin of zo?
Aah! Leuk, Soul.quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We doen elk jaar met de groep waarmee ik naar beurzen ga een Secret Santa.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Wie zijn hier de mensen waar ik rekening mee dient te houden of met handschoenen aan dien te pakken?
Wat voor beurzen bezoek je dan?quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We doen elk jaar met de groep waarmee ik naar beurzen ga een Secret Santa.
De baas komt zich even meldenquote:
Eerst vragenlijstje invullenquote:Op maandag 16 december 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Wie zijn hier de mensen waar ik rekening mee dien te houden of met handschoenen aan dien te pakken?
Waar moet ik je mee helpen ?quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nergens welkom, help me eens hier?
Balen en yeah! Hoop dat het hier gewoon goed gaat nu.quote:Op maandag 16 december 2019 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Doet ie bij mij continu.
Moest vrijdag 25 keer!!! op de resetknop duwen.
Nog 2 weken wachten en dan komt de nieuwe
Zekers,het is een mooie dag.en met u alles wel?quote:
Als hij heel normaal is dan krijgt ie nog ruzie met Scrutinizerquote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar moet ik je mee helpen ?
Volgens mij ben jij een van de weinigen hier op FOK die weinig hulp nodig heeft
Welkom.quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nergens welkom, help me eens hier?
Show him De vijl Dees!quote:
Ssthh schoonheid.quote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar moet ik je mee helpen ?
Volgens mij ben jij een van de weinigen hier op FOK die weinig hulp nodig heeft
Dan schiet op, straks nog even naar paps en mams dus.quote:Op maandag 16 december 2019 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komen ze net medicijnen voor mijn pa hier bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |