Proestquote:Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Laat ze eens een voorbeeld aan ons tweeën nemen.
Lekkerste eten wat je je maar kan bedenken en je mag gewoon op de plee hoor.quote:Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Krijg toxh wel eten dribken en een po dan he?
Doet ie bij mij continu.quote:Op maandag 16 december 2019 13:03 schreef Voxs het volgende:
De ketel begon vervaarlijk te bonken net. Ontploffen leek mij geen goed idee. Dus stekker er uit. Eerst even gekeken naar bars. 1.1![]()
Water er op gedaan en nu moet de bonk over zijn. Hoop ik.
Tot zover mijn avontuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op maandag 16 december 2019 13:23 schreef Voxs het volgende:
Aan de schilder weer, dag stelletje aflijersDag rare!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt best aardig.quote:Op maandag 16 december 2019 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerste eten wat je je maar kan bedenken en je mag gewoon op de plee hoor.
Leukste subforum van Fokquote:Op maandag 16 december 2019 13:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik behoor tot de groep 40+(50+ eigenlijk maar goed
)
Dus ehm ja
quote:Op maandag 16 december 2019 13:23 schreef Voxs het volgende:
Aan de schilder weer, dag stelletje aflijersDacht aan de hand van je vorige 2 posts te zien dat je even was gaan liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Hoi ,ik ben FF.quote:Op maandag 16 december 2019 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de aardigste persoon die ik zelf ken
Zeker leuk, maar ik heb meer subfora waar ik postquote:
Dat klopt wel een beetjequote:Op maandag 16 december 2019 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de aardigste persoon die ik zelf ken
Maar hier is het het leukst. Het minste geouwehoer en geen geveegquote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeker leuk, maar ik heb meer subfora waar ik post
We doen elk jaar met de groep waarmee ik naar beurzen ga een Secret Santa.quote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat jullie nieuwe tuin erin of zo?
Ik ben nergens welkom, help me eens hier?quote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeker leuk, maar ik heb meer subfora waar ik post
Ik vind het hier leuk maar elders op FOK ookquote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hier is het het leukst. Het minste geouwehoer en geen geveeg
Of het was een enveloppe gebruikte tamponsquote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat jullie nieuwe tuin erin of zo?
Aah! Leuk, Soul.quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We doen elk jaar met de groep waarmee ik naar beurzen ga een Secret Santa.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Wie zijn hier de mensen waar ik rekening mee dient te houden of met handschoenen aan dien te pakken?
Wat voor beurzen bezoek je dan?quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We doen elk jaar met de groep waarmee ik naar beurzen ga een Secret Santa.
De baas komt zich even meldenquote:
Eerst vragenlijstje invullenquote:Op maandag 16 december 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Wie zijn hier de mensen waar ik rekening mee dien te houden of met handschoenen aan dien te pakken?
Waar moet ik je mee helpen ?quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nergens welkom, help me eens hier?
Balen en yeah! Hoop dat het hier gewoon goed gaat nu.quote:Op maandag 16 december 2019 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Doet ie bij mij continu.
Moest vrijdag 25 keer!!! op de resetknop duwen.
Nog 2 weken wachten en dan komt de nieuwe
Zekers,het is een mooie dag.en met u alles wel?quote:
Als hij heel normaal is dan krijgt ie nog ruzie met Scrutinizerquote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar moet ik je mee helpen ?
Volgens mij ben jij een van de weinigen hier op FOK die weinig hulp nodig heeft
Welkom.quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nergens welkom, help me eens hier?
Show him De vijl Dees!quote:
Ssthh schoonheid.quote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar moet ik je mee helpen ?
Volgens mij ben jij een van de weinigen hier op FOK die weinig hulp nodig heeft
Dan schiet op, straks nog even naar paps en mams dus.quote:Op maandag 16 december 2019 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komen ze net medicijnen voor mijn pa hier bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |