Deels maar ik vind dat het iets gecompliceerder ligtquote:
Nou eerst weer de stekker er in voordat dit avontuur afgelopen is toch?quote:Op maandag 16 december 2019 13:03 schreef Voxs het volgende:
De ketel begon vervaarlijk te bonken net. Ontploffen leek mij geen goed idee. Dus stekker er uit. Eerst even gekeken naar bars. 1.1![]()
Water er op gedaan en nu moet de bonk over zijn. Hoop ik.
Tot zover mijn avontuur.
Vrouwen zijn soberso gecompliceerde wezens....quote:Op maandag 16 december 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deels maar ik vind dat het iets gecompliceerder ligt
Heel fijn, ik was een kwartier an het dubben welke aansluiting voor de waterslang. Zoveel mogelijkheden en wilde niet een gaskraan open zetten per ongelukquote:Op maandag 16 december 2019 13:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fijn hè die beslommeringen. Lukt ie met schilderen, Voxs?
Hij doet het geweldig. Moet gewoon eens afleren om goedkope rommel aan te schaffen. Jarenlang kon dat niet anders, maar nu is het nergens voor nodig. Dat gevoel moet slijten.quote:
Komt vast goedquote:Op maandag 16 december 2019 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel fijn, ik was een kwartier an het dubben welke aansluiting voor de waterslang. Zoveel mogelijkheden en wilde niet een gaskraan open zetten per ongeluk
Schilder..na twee uur schoorvoeten en heen en weer lopen begonnen. Het ziet er in de eerste stadia niet uit, dus beetje eng.. ja het lukt!
Jazeker, voor het vullen anders zag ik niet hoeveel bar.quote:Op maandag 16 december 2019 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou eerst weer de stekker er in voordat dit avontuur afgelopen is toch?
quote:Op maandag 16 december 2019 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt vast goed
zowel met je ketel als met je schilderij
Merk dat niet zo aan je. Over het algemeen aangenaam en lekker droge humor.quote:Op maandag 16 december 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deels maar ik vind dat het iets gecompliceerder ligt
Maar jullie kan ik nog ontwijken, mijn geschreven woorden iets beter kiezen etc.quote:Op maandag 16 december 2019 13:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Merk dat niet zo aan je. Over het algemeen aangenaam en lekker droge humor.
Herkenbaar,ik had vandaag ruzie met de wasmachine,Soul komt erbij.In 1 keer klaar.quote:Op maandag 16 december 2019 13:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij doet het geweldig. Moet gewoon eens afleren om goedkope rommel aan te schaffen. Jarenlang kon dat niet anders, maar nu is het nergens voor nodig. Dat gevoel moet slijten.
Waarom schilder je niet zelf met jouw gave?quote:Op maandag 16 december 2019 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel fijn, ik was een kwartier an het dubben welke aansluiting voor de waterslang. Zoveel mogelijkheden en wilde niet een gaskraan open zetten per ongeluk
Schilder..na twee uur schoorvoeten en heen en weer lopen begonnen. Het ziet er in de eerste stadia niet uit, dus beetje eng.. ja het lukt!
Net als je denkt dat je het een beetje doorhebt, plopt er weer een andere persoonlijkheid uit.quote:Op maandag 16 december 2019 13:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soberso gecompliceerde wezens....
Wat Ienie net poste klopt wel aardig.quote:Op maandag 16 december 2019 13:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als je denkt dat je het een beetje doorhebt, plopt er weer een andere persoonlijkheid uit.
Ze zijn schizofreen. Meervoudig. ALLEMAAL!
USquote:Op maandag 16 december 2019 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom schilder je niet zelf met jouw gave?
Dit lijkt me best een aangenaam toneelstuk.quote:Op maandag 16 december 2019 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wel plaatjes gaarne,dit keer wel met vis?quote:Op maandag 16 december 2019 13:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Psychotherapie gehad maar nog klaarwakker.
Morgen sushi
Beetje een borderline uitspraak dit Luckyquote:Op maandag 16 december 2019 13:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als je denkt dat je het een beetje doorhebt, plopt er weer een andere persoonlijkheid uit.
Ze zijn schizofreen. Meervoudig. ALLEMAAL!
Ik vloekte zachtkes.quote:Op maandag 16 december 2019 13:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit lijkt me best een aangenaam toneelstuk.
Mooi dat het lukt!
Ja, dat is waar. Het 'hoofden laten rollen' komt ook niet uit de lucht vallen met die omstandigheden daar. Of kom je af en toe van huis naar je werk met een schijtbui.quote:Op maandag 16 december 2019 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jullie kan ik nog ontwijken, mijn geschreven woorden iets beter kiezen etc.
Kloddertjes roze hier en daar doen het altijd goedquote:Op maandag 16 december 2019 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oef, ik dacht al, pics wanneer je denkt dat het gelukt is, kan wel wat inspiratie gebruiken.
USquote:Op maandag 16 december 2019 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Puzzie![]()
Weet zeker dat jij een factor 12 geiler bent
Spreekt hier Voxs, of is het Sxovt?quote:Op maandag 16 december 2019 13:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beetje een borderline uitspraak dit Lucky
Bij jou klinkt alles geil!quote:
Figuurtjes met groentenbouillon.quote:Op maandag 16 december 2019 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel plaatjes gaarne,dit keer wel met vis?
Ok ik dacht even muren, zou een klein kapitaal over hebben om jou op te sluiten met 300 kleuren verf naar keuze en mijn maagdelijk witte muur, dag of vier en dan om het hoekje kijken.quote:Op maandag 16 december 2019 13:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kloddertjes roze hier en daar doen het altijd goed
Portret, geen muren. Muren ral 9.. die niet helderwitte + kunst = altijd goed.
Jawel, maar ze zijn zo aanwezig.quote:Op maandag 16 december 2019 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Herkenbaar,ik had vandaag ruzie met de wasmachine,Soul komt erbij.In 1 keer klaar.
Vrouwen zijn soms best handig.
Hmm beide svoxsovxtquote:Op maandag 16 december 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spreekt hier Voxs, of is het Sxovt?
De postbode keek ook al raar.quote:Op maandag 16 december 2019 13:13 schreef Soulraven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg ook eens wat
Soms sta ik gewoon zo opquote:Op maandag 16 december 2019 13:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het 'hoofden laten rollen' komt ook niet uit de lucht vallen met die omstandigheden daar. Of kom je af en toe van huis naar je werk met een schijtbui.
Ik behoor tot de groep 40+quote:
Krijg toxh wel eten dribken en een po dan he?quote:Op maandag 16 december 2019 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik dacht even muren, zou een klein kapitaal over hebben om jou op te sluiten met 300 kleuren verf naar keuze en mijn maagdelijk witte muur, dag of vier en dan om het hoekje kijken.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Krijg toxh wel eten drinken en een po dan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |