Augustus toch al?quote:Op maandag 16 december 2019 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgend jaar november gaan we het daar weer eens over hebben
Oktober is toch de traditie?quote:Op maandag 16 december 2019 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgend jaar november gaan we het daar weer eens over hebben
Cabaret sketch dit van de man in de moderne samenlevingquote:Op maandag 16 december 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, dus ik aan het stofzuigen en er vielen 'wat' blaadjes van de Ficus benjatyfus. Dus ff opzuigen die hap. Begon de stofzuiger ineens te mummelen. Heul die slang verstopt met blad en nooit eruit krijgen.
Dus op zolder op jacht naar een trekveer, alles uiteraard weer overhoop, maar na een half uur of zo toch gevonden. Al met al een uur lopen kloten omdat ik te beroerd was om even 6 meter verderop stoffer en blik te pakken. Sukkel².![]()
Tot zover het hoogtepunt van mijn dag.
Maar wel alles schoon nu? Heerlijk is dat.quote:Op maandag 16 december 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, dus ik aan het stofzuigen en er vielen 'wat' blaadjes van de Ficus benjatyfus. Dus ff opzuigen die hap. Begon de stofzuiger ineens te mummelen. Heul die slang verstopt met blad en nooit eruit krijgen.
Dus op zolder op jacht naar een trekveer, alles uiteraard weer overhoop, maar na een half uur of zo toch gevonden. Al met al een uur lopen kloten omdat ik te beroerd was om even 6 meter verderop stoffer en blik te pakken. Sukkel².![]()
quote:Op maandag 16 december 2019 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Ik hou van sterretjes.
Dit klinkt eigenlijk best wel fout.
quote:Op maandag 16 december 2019 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cabaret sketch dit van de man in de moderne samenleving
Oh ja, als er weer pepernoten in de winkels liggenquote:
Of moppertoberquote:Op maandag 16 december 2019 12:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het wordt voortaan moptober. Al grappen vertellend de vloer moppen.
Nee helaas, FF, het is nog een bende door de Dremel steeds. De hele kliiek maar naar boven verhuizen en daar een hobbykamer inrichten.quote:Op maandag 16 december 2019 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wel alles schoon nu? Heerlijk is dat.
quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 12:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Eind augustus, als de pepernoten weer in de winkel liggen
Wat een kutficus ookquote:Op maandag 16 december 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2019 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Over mopperen gesproken. Ik schijn volgens collega 3 standen te hebben:
1. Vrolijk
2. Bloed chagrijnig in staat om hoofden te laten rollen
3. Klaagmodus
Was je het daar mee eens?quote:Op maandag 16 december 2019 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Vrolijk
3. Klaagmodus
Tsja.quote:Op maandag 16 december 2019 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
2 mannen nu met een schoon huis. En ik zit standaard in de bende.
Dit voelt als een aanval op mij als vrouw
Dremels zijn wel top.quote:Op maandag 16 december 2019 12:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee helaas, FF, het is nog een bende door de Dremel steeds. De hele kliiek maar naar boven verhuizen en daar een hobbykamer inrichten.
Fijn hè die beslommeringen. Lukt ie met schilderen, Voxs?quote:Op maandag 16 december 2019 13:03 schreef Voxs het volgende:
De ketel begon vervaarlijk te bonken net. Ontploffen leek mij geen goed idee. Dus stekker er uit. Eerst even gekeken naar bars. 1.1![]()
Water er op gedaan en nu moet de bonk over zijn. Hoop ik.
Tot zover mijn avontuur.
Vrolijk een bloed chagerijnige klaagmodus.quote:Op maandag 16 december 2019 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
En op slechte dagen zeker alle drie tegelijk
Dat is je maandcyclus.quote:Op maandag 16 december 2019 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Vrolijk
3. Klaagmodus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |