Maar je bent toch ook een takkewijf? vooral als ze nog aan de boom vastzittenquote:Op maandag 16 december 2019 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk takkewijf zeggen hè? Maar daar heb je geen toestemming voor
Irritant is dat jaquote:Op maandag 16 december 2019 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat Instagram is ook een crime zeg, je kan volgens mij geeneens posten vanaf een desktop
Oh verrek goeie takkekindquote:Op maandag 16 december 2019 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is een Windows desktop app en dan kan het wel.
Alleen vanaf mobiel toch?quote:Op maandag 16 december 2019 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat Instagram is ook een crime zeg, je kan volgens mij geeneens posten vanaf een desktop
quote:Op maandag 16 december 2019 12:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens advocaat Van der Goot van de FDF zijn de boeren echter nooit van plan geweest om een dergelijke blokkade te houden. "Nepnieuws" noemde hij het in de rechtbank van Lelystad. "FDF heeft dit nimmer zo gesteld." Hij wees erop dat een opmerking die naar buiten was gekomen over het platleggen van de voedselbevoorrading was voorzien van een smiley, wat de inhoud volgens hem ontkrachtte.
Deze zeker -->
quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje jammer voor de normale boeren dat die idioten van FDF de hele discussie proberen te kapen
Een handjevol grootbekken heeft het Sinterklaasfeest ook al verpest. Als je maar hard genoeg schreeuwt dan krijg je een camera onder je neus.quote:Op maandag 16 december 2019 12:48 schreef pullup het volgende:
Het zijn altijd de schreeuwers die in het nieuws komen ook
Volgend jaar november gaan we het daar weer eens over hebbenquote:Op maandag 16 december 2019 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een handjevol grootbekken heeft het Sinterklaasfeest ook al verpest. Als je maar hard genoeg schreeuwt dan krijg je een camera onder je neus.
Het belangrijkste is ook dik gedruktquote:Op maandag 16 december 2019 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo leuk,net alsof ze op schoolreisje gaan.
En vergeet niet je goede humeur.
Heb je al vuurwerk besteld?quote:Op maandag 16 december 2019 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgend jaar november gaan we het daar weer eens over hebben
Slaapzak of luchtbed? Hahahaquote:Op maandag 16 december 2019 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo leuk,net alsof ze op schoolreisje gaan.
En vergeet niet je goede humeur.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |