Oh ja dacht weer nieuwequote:Op maandag 16 december 2019 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nette Dr M zijn wel heel mooi,mijn Lyle&Scott schoenen,die heb je gezien.
Dat is heel handigquote:Op maandag 16 december 2019 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
De boeren gaan geen distributiecentra blokkeren.
De boeren kwamen er achter dat ze zelf dan ook geen eten hebben?quote:Op maandag 16 december 2019 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens advocaat Van der Goot van de FDF zijn de boeren echter nooit van plan geweest om een dergelijke blokkade te houden. "Nepnieuws" noemde hij het in de rechtbank van Lelystad. "FDF heeft dit nimmer zo gesteld." Hij wees erop dat een opmerking die naar buiten was gekomen over het platleggen van de voedselbevoorrading was voorzien van een smiley, wat de inhoud volgens hem ontkrachtte.quote:Op maandag 16 december 2019 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
.quote:Hij wees erop dat een opmerking die naar buiten was gekomen over het platleggen van de voedselbevoorrading was voorzien van een smiley, wat de inhoud volgens hem ontkrachtte
Ja ik ben wel eens onder een ban uit gekomen op Fok door een smiley zei ik:quote:Op maandag 16 december 2019 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus als ik zeg:
Ik vind je oen![]()
Dan meen ik dat natuurlijk niet echt want smiley.
Doodverwensing op fok maar dan met smiley? Niet banwaardig want smiley.
quote:Op maandag 16 december 2019 12:14 schreef pullup het volgende:
Die ziet er ook wel goed uit op deze still
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou weer jammerquote:
Geen smiley dus TR gemacht.quote:Op maandag 16 december 2019 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ben wel eens onder een ban uit gekomen op Fok door een smiley zei ik:
Spring van een flat?
Ik niet het laat goed zien hoe debiel hun statement wasquote:
Je wilde eigenlijk takkewijf zeggen hè? Maar daar heb je geen toestemming voorquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk takkewijf zeggen hè? Maar daar heb je geen toestemming voor
Daarom mogen er nog steeds gaskamers komen voor ze, zeker wanneer ze belachelijke holocaust vergelijkingen staan te makenquote:Op maandag 16 december 2019 12:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik niet het laat goed zien hoe debiel hun statement was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |