Ik heb het lijstje zelf nietquote:
Het sarcasme druipt van mijn beeldscherm af.quote:
US nieuw?quote:Op maandag 16 december 2019 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen dank,ik vind het altijd leuk nieuwe mensen hier te zien.
Niet alleen van het beeldschermquote:Op maandag 16 december 2019 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt van mijn beeldscherm af.
Ik had niks moeten zeggen, vond het best koud terwijl straks een klant komt.quote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Balen en yeah! Hoop dat het hier gewoon goed gaat nu.
Nee,maar dat ligt vast aan mij.quote:
De vraag is of je hem wil kennen.quote:Op maandag 16 december 2019 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,maar dat ligt vast aan mij.
Zit je jezelf weer af te trekken?quote:Op maandag 16 december 2019 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet alleen van het beeldscherm
quote:Op maandag 16 december 2019 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent best wel lief ondanks je vette bek
Dat wil ik graag zelf ervaren.Tot dusver lijkt het me een geschikt persoon.quote:Op maandag 16 december 2019 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vraag is of je hem wil kennen.
Nahhh 2015. Is gewoon een newbiequote:Op maandag 16 december 2019 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,maar dat ligt vast aan mij.
Hoezo weer? Dat doe ik aan de lopende band.quote:Op maandag 16 december 2019 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je jezelf weer af te trekken?
Ben ik ooit onvriendelijk geweest tegen jou, niet echt toch? bescherm je vaak zelfs.quote:Op maandag 16 december 2019 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vraag is of je hem wil kennen.
US .....................US ................................quote:Op maandag 16 december 2019 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wil ik graag zelf ervaren.Tot dusver lijkt het me een geschikt persoon.
Dat is al een mooie referentie.quote:Op maandag 16 december 2019 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
US .....................US ................................
US is me er eentje![]()
Ik lig iig altijd in een deuk hoe hij mensen tegen zich in het harnas jaagt
US is tof
Ik zit je maar te dollen maat.quote:Op maandag 16 december 2019 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik ooit onvriendelijk geweest tegen jou, niet echt toch? bescherm je vaak zelfs.
Kaboutertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |